filtron1 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 witm mam 2 pytania zwiazane z p 11 144 2l 140km z 2002 1. wiec tak czy mozna recznie ustawic wolne obroty teraz sa na poziomie 1000obr/min na cieplym silniku 2.chodzi o skrzynie biegow a dokladnie o chydraulike sprzegla jak silnik jest zimny wszystko jest ok biegi wchodza jednym palcem klopoty zaczynaja sie jak jest cieply jedynka jak i wsteczny czasanmi musi byc wbity na chama reszta biegow juz jest ok poprosze o rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 1. ręcznie za pomocą jakieś śrubki raczej nie - ale możesz nauczyć - wszystko w manualu jest opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 witm mam 2 pytania zwiazane z p 11 144 2l 140km z 2002 1. wiec tak czy mozna recznie ustawic wolne obroty teraz sa na poziomie 1000obr/min na cieplym silniku 2.chodzi o skrzynie biegow a dokladnie o chydraulike sprzegla jak silnik jest zimny wszystko jest ok biegi wchodza jednym palcem klopoty zaczynaja sie jak jest cieply jedynka jak i wsteczny czasanmi musi byc wbity na chama reszta biegow juz jest ok poprosze o rady na silniczku krokowym po lewej stronie masz plastikowe pokrętło na krzyżak spróbuj go troszkę wkręcić.. powinny spaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Natomiast jesli chodzi o drugie pytanie to prosze skontaktowac sie z kolega CZAJNIK on jest fachowiec od skrzyn biegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryspin Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Mam ten sam silnik co Ty i u mnie regulacja wolnych obrotow jest nie na srubce a na precie gwintowanym mosieznym zakontrowanym nakretka koniec tego preta oparty jest o wspornik przepustnicy. Przed kreceniem srubokretem odkrec ta nakretke. Tylko uwazaj bo jak przesadzisz i przekroczysz zakres czujnika polozenia przepustnicy na - to wolne obroty bedziesz mial ok 1500 i zaswiecona kontrolke silnika wtedy musisz sie kompem podlaczac i recznie ruszajac czujnikiem (jest na polksiezycach) przy zamknietej przepustnicy ustawic wartosc na zero, a jak na + to tylko wyzsze obroty. Niestety zadna z metod odnosnie nauki wolnych obrotow opisanych w manualu akurat u mnie nie dzalala. Co do sprzegla to jesli na cieplym Masz problem z wrzuceniem jedynki a wsteczny z duzym oporem to moze byc sprzeglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.