filtron1 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 (edytowane) witam tydzien temu zalozyli mi gazowniki sekwencje Stag 4 z reduktorem Zavoli i listwa Valtek czerwona z gazem jest wszystko ok tylko autko smiga jak ta lala. problem jest jak silnik jest cieply to juz na pb niemoge zapalic ale jak jest ustawiony w automacie wylacze gaz to niema problemu .Na zimnym silniku bezproblemowo zapalam na pb ale czasami strasznie wali siarka zbukiem i przepalem przed instalacja niebylo takich objawow Edytowane 8 Lutego 2011 przez filtron1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 coś nei tak z zasilaniem LPG, może coś popuszcza w ukłąd, zakręć butlę i sprawdź czy to samo jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 pewnie po założeniu wtryskiwaczy by się poprawiło ... jak masz gwarancje to do gaziarza jak chcesz sprawdzić to odkręć listwę i umocz koncówki dysz w wodzie i zobacz czy bomble idą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 bylem dzisiaj na kompie i wywalilo mi blad PO-100 blad czegos przeplywomieza i teraz jak moge sprawdzic czy przeplywanka dziala czy nie jak silnik na ssaniu jest ok jak zejdzie na 850 odrazu gasnie wczesniej tego nie bylo mogli gaziarze cos uszkodzic tak mam http://filtron.fotosik.pl/albumy/814612.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 błąd przepływomierza, czyli pomierz i zobacz jak wyglądają napięcie, instalacja taka sobie no ale cóż zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 witanko dzisiaj zaobserwowalem ze silnik gasnie tylko jak wlaczony jest tryb przelacznika na auto pb/lpg wtedy na pb gasnie wylanczam przelacznik silnik pracuje normalnie zero przygasniec i skokow obrotow trzyma na obrotach tylko ze ciagle mam 1000obr na cieplym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (+) z przepływki ???? a nie po stacyjce??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 a jak mozna sprawdzic czy (+) z przepływki a nie ze stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 trzeba iść po przewodzie, to ten od bezpiecznika instalacji LPG, czerwony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 a jesli sie okaze ze podpiecie idzie do stacyjki to reklamacja do gazownikow i zmiana wpiecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 ma iść do stacyjki, jak jest inaczej to jest źle, instalka ma dwa (+) jeden z aku drugi ze stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 a kumam jesli 2 beda isc z aku to jest zle dobrze rozomuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 tak jak będą szły dwa z aku to jest źle, ale pewnie tak nie będzie, jedno będzie szło z aku a drugi jak nie ze stacyjki to właśnie z przepływki albo aparatu lub wtryskiwaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 wlasnie ogladalem podpiecie kabli miales racje jeden idzie do aku drogi do stacyjki juz niewiem co mam o tym myslec moze inny gazownik zadzwonic i spytac co moze byc przyczyna ze gasnie na pb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 tam gdzie jeszcze opisujesz swój problem sprawdź czy nie ma w okolicy kogoś z forum i podjedź to zobaczą, albo jedź na gwarancji i mają naprawić jak było OK przed montażem, poza tym z tego co jest w opisie to masz za małe dysze, bo 2.2 dla valdemara to stanowczo za mało przy tytm silniku, z ciekawości zobaczyłbym mapy i ustawienia na stronie producenta www.ac.com.pl, TU masz PDF-a z doborem dysz, jest to tylko orientacyjnie, bo każdy silnik i tak się stroi indywidualnie ale podstawa jest, pod pozycją 186 masz P11 i rozmiar dyszy 2,5 ale dla ciśnienia 1.18 a jak będzie około 1bara to wyjdzie i 2,7 i wtedy będziesz wiedział, czy dysze 2.2 nie są oby za małe do silnika 140KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Dino przypominam że 2 gi sygnał nie odpala zaworów LPG ...ponadto czas wtrysku pB idący z ECU x mnożnik =czas wtrysku LPG wynosi 0jeśli Ecu wie że silnik zgasł wiec zawory nie maja nic do tego bo ECU ODCINA przepływ zarówno przez Wtryski PB jak i LPG !!!!!! bo sygnału nie ma !!!!! wiec nie ma opci kichania lPG do dolotu,, programowo z + sem nawet .. ja mam podpięte zasilanie Staga po stacyjce tak że ecu jak widzi sygnał odpalania kontrolek to odpala pompe paliwa(cewkę i modów) i zasilanie przekaźnika co zasila Ecu ---przepływkę i aparat zapłonowy i ten prąd zasila wtryski i resztę ale ten prąd mam jako sygnał do dodatkowego przekaźnika co odpala mi staga jak i wtryski PB wiec opóźnienia są duże przez Ecu po 5 sek po zgaszeniu i to wcale nie puszcza gazu do układu ,,,, to nie to ,, doczytałem o dyszach i że to 2.0 ,,,dysze 2.2 to jakieś nie porozumienie ,,,,, ja miałem raila 3 ohmy i dysze 2.7 !!!! to analogiczne cudo do twojego ,,,,, wiec dramat ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 brachu napisałem o tym, bo kolega ma jakieś dziwne objawy odnośnie przepływki, ale zapewne to jakiś babol podczas podłączania, bo to jest tak prosty silnik, że nie można go spieprzyć nawet wrzucając elementy pod maskę i ją zamykając, czyli wychodzi na to, że może coś się rozpina podczas pracy jak dostenie temperatury i ja bym sprawdził połączenia, do tego widzisz to auto na valdemarach 2.2 wiesz jakie będzie miało ciśnienie hehhe aby zejść z mnożnikiem w okolice 1.2 albo może i mnożnik ma w okolicach 1.8 a to, że śmierdzi to może zavolak puszczać bąka tylko dlaczego?? mój nigdy nie puścił proponuję podpiąć fejsa tak mi jeszcze wpadło do głowy, że to zavolak, czyli sprawdź jak masz podłączone podciśnienie do reduktora, powinno być w ten króciec z boku a nie po obwodzie, ten po obwodzie służy do puszczania bąka i nie powinien być nigdzie podłączony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Powiedz mi jeszcze kolego, jeśli dajesz stacyjką na OFF to kontrolki od Staga gasną od razu czy po jakichś 1-2 sekundach? Gdzie dokładnie jest wpięty przewód, tzw (+) po stacyjce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Powiedz mi jeszcze kolego, jeśli dajesz stacyjką na OFF to kontrolki od Staga gasną od razu czy po jakichś 1-2 sekundach? Gdzie dokładnie jest wpięty przewód, tzw (+) po stacyjce? udowodnijcie mi żę to ma jakiś wpływ na zalewanie silnika przez lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) Powiedz mi jeszcze kolego, jeśli dajesz stacyjką na OFF to kontrolki od Staga gasną od razu czy po jakichś 1-2 sekundach? 1 kontrolki od gazu gasna od razu. tak mi jeszcze wpadło do głowy, że to zavolak, czyli sprawdź jak masz podłączone podciśnienie do reduktora, powinno być w ten króciec z boku a nie po obwodzie, ten po obwodzie służy do puszczania bąka i nie powinien być nigdzie podłączony ten po obwodzie służy do puszczania bąka i nie powinien być nigdzie podłączony jest zaslepiony http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10e9ce7b0b48d2c7.html tu jest pokazane Edytowane 7 Marca 2011 przez filtron1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 jest OK a po zdjęciach widzę, że kolega ma problem od momentu montażu gazu, bo pozakładane wężyki i lecące paliwo, przyjrzał bym się tej kwestii bo to może być klucz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 udowodnijcie mi żę to ma jakiś wpływ na zalewanie silnika przez lpg Nie potrafię wyjaśnić, czy to akurat objawiało się zalewaniem silnika. Jednak faktem w moim przypadku jest, że miałem podpięty przewód wzbudzający (+) od Staga w wiązkę, w której napięcie zanikało jakieś 2-3 sekundy po wyłączeniu silnika - centralka od Staga wyłączała się w takim czasie. Auto miało problemy z rozruchem przy ciepłym silniku - należało kilka razy zakręcić rozrusznikiem. W tej chwili plus wzbudzający do Staga jest podany z przewodu, na którym napięcie zanika po przekręceniu stacyjki na off. Problemy z rozruchem zniknęły po tej modyfikacji. Może trudno uwierzyć - tak jednak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 jak dla mnie ma znaczenie podpięcie, sterownik nie podaje sygnałów po rozłączeniu stacyjki, jak by tak nie miało znaczenia, to + można by było brać jak się chce, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 ale sygnały podające znikają bo ECU JE wysyła .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.