Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Lekki problem z wolnymi obrotami


Gość Adyjan

Rekomendowane odpowiedzi

1.Ostatnio tak się dzieje jakos ze przy odpalaniu silnika rano zdarza się że od razu po odpaleniu wskazowka obrotow zejdzie do zera i silnik zgasnie - musze wiec czasem dodac troche gazu i poczekac az silnik "zalapie" obroty

2. Zdarza się jak lekko stuknę nogą stojąc na P albo na N ze silnik zgasnie

3.SIlnik jak sie kreci ma lekkie drgaweczki, zdarza mu się

4.MAF był czyszczony 2 razy

 

 

teraz tak 5 Czy to moze byc silniczek wolnych obrotow? Daję główę że żaden test w ASO (Chcieli 240zl za diagnoze) nie wykaze uszkodzen mechanicznych jesli siliniczek sie psuje, ale moze się mylę?

TAKI SILNICZEK KOSZTUJE PONAD 2tys zł, czy ktos moze wie skąd to mozna zdobyc inaczej? Moge zaryzykowac jakąś używkę, moze będzie w lepszym stanie

 

6 Czy to mogą być świece? NIe czuję jednak by auto traciło moc na wyzszych obrotach ani generalnie zadnych problemow

 

prosze o podpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Patrol 260

1.Ostatnio tak się dzieje jakos ze przy odpalaniu silnika rano zdarza się że od razu po odpaleniu wskazowka obrotow zejdzie do zera i silnik zgasnie - musze wiec czasem dodac troche gazu i poczekac az silnik "zalapie" obroty

2. Zdarza się jak lekko stuknę nogą stojąc na P albo na N ze silnik zgasnie

3.SIlnik jak sie kreci ma lekkie drgaweczki, zdarza mu się

4.MAF był czyszczony 2 razy

 

 

teraz tak 5 Czy to moze byc silniczek wolnych obrotow? Daję główę że żaden test w ASO (Chcieli 240zl za diagnoze) nie wykaze uszkodzen mechanicznych jesli siliniczek sie psuje, ale moze się mylę?

TAKI SILNICZEK KOSZTUJE PONAD 2tys zł, czy ktos moze wie skąd to mozna zdobyc inaczej? Moge zaryzykowac jakąś używkę, moze będzie w lepszym stanie

 

6 Czy to mogą być świece? NIe czuję jednak by auto traciło moc na wyzszych obrotach ani generalnie zadnych problemow

 

prosze o podpowiedz

 

Tu może być wiele przyczyn,pewnie bez podłączenia testera się nie obejdzie, na początek przejżyj dolot czy nie ma gdzieś nieszczelności, i wyczyść przepustnice....a później to co pokaże tester, może lambdy nie domagają, może czujnik spalania stukowego, może przepływka, loteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem świece, a przepustnica byla juz czyszczona. Nie bardzo pomogło. A na testerze nie raz juz bylem, no chyba ze na tym Nissanowskim to nie. I zero błędów...

 

[

 

 

quote name=Patrol 260' timestamp='1297435484' post='780154]

Tu może być wiele przyczyn,pewnie bez podłączenia testera się nie obejdzie, na początek przejżyj dolot czy nie ma gdzieś nieszczelności, i wyczyść przepustnice....a później to co pokaże tester, może lambdy nie domagają, może czujnik spalania stukowego, może przepływka, loteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby to byl MAF to twoj silnik nie wkrecilbysie wuzej jak 2500 rpm.

Jesli czysciles przepustnice i silnik krokowy to warto by jeszcze zagladnac do czujnika cieczy chlodzacej.

Posprawdzaj tez elektrycznie przepustnice i silniczek krokowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

To podpowiedzcie, bo oczywiście autem da się jeździc, i to całkiem nieźle, ale coraz bardziej to uciążliwe.Dzisiaj jak postałem sobie troche to mi nagle sam zgasł silnik.

 

Umówiłem się do ASO ale usluga taka 240zł za test. Pytanie czy w ASO rzeczywiscie mają jakiś lepszy komputer niz gdzies indziej? Konkretnie chodzi o to czy oni w ogole mają cos dostosowanego stricte do NISSANA MAXIMA?

 

2. Podejrzewam jednak ten silicznek krokowy. CZY MOZNA GO ZDOBYC TANIEJ W NIEMCZECH NA PRZYKLAD ALBO Z AMERYKI? Mogę tez zaryzykowac z jakąś używką ale tez nie wiem skąd wziąć. TO jest MAXIMA A33

Prosze o pomoc.

 

 

Jakby to byl MAF to twoj silnik nie wkrecilbysie wuzej jak 2500 rpm.

Jesli czysciles przepustnice i silnik krokowy to warto by jeszcze zagladnac do czujnika cieczy chlodzacej.

Posprawdzaj tez elektrycznie przepustnice i silniczek krokowy.

 

Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć?

 

To podpowiedzcie, bo oczywiście autem da się jeździc, i to całkiem nieźle, ale coraz bardziej to uciążliwe.Dzisiaj jak postałem sobie troche to mi nagle sam zgasł silnik.

 

Umówiłem się do ASO ale usluga taka 240zł za test. Pytanie czy w ASO rzeczywiscie mają jakiś lepszy komputer niz gdzies indziej? Konkretnie chodzi o to czy oni w ogole mają cos dostosowanego stricte do NISSANA MAXIMA?

 

2. Podejrzewam jednak ten silicznek krokowy. CZY MOZNA GO ZDOBYC TANIEJ W NIEMCZECH NA PRZYKLAD ALBO Z AMERYKI? Mogę tez zaryzykowac z jakąś używką ale tez nie wiem skąd wziąć. TO jest MAXIMA A33

Prosze o pomoc.

 

 

 

 

Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć?

 

MOZE KTOS MA DOSTEP DO UZYWANEGO SILNICZKA KROKOWEGO Z JAKIEJS MAXIMY? NUMER FABRYCZNY CZESCI TO 237812Y010 TO DO MAXIMY A33

 

To podpowiedzcie, bo oczywiście autem da się jeździc, i to całkiem nieźle, ale coraz bardziej to uciążliwe.Dzisiaj jak postałem sobie troche to mi nagle sam zgasł silnik.

 

Umówiłem się do ASO ale usluga taka 240zł za test. Pytanie czy w ASO rzeczywiscie mają jakiś lepszy komputer niz gdzies indziej? Konkretnie chodzi o to czy oni w ogole mają cos dostosowanego stricte do NISSANA MAXIMA?

 

2. Podejrzewam jednak ten silicznek krokowy. CZY MOZNA GO ZDOBYC TANIEJ W NIEMCZECH NA PRZYKLAD ALBO Z AMERYKI? Mogę tez zaryzykowac z jakąś używką ale tez nie wiem skąd wziąć. TO jest MAXIMA A33

Prosze o pomoc.

 

 

 

 

Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć?

 

 

 

MOZE KTOS MA DOSTEP DO UZYWANEGO SILNICZKA KROKOWEGO Z JAKIEJS MAXIMY? NUMER FABRYCZNY CZESCI TO 237812Y010 TO DO MAXIMY A33

 

 

Dobra widze ze nikt nie był mi pomocny - to ja już mam przetartą ścieżkę - załatwiłem sobie to z USA, zarówno czujnik TPS jak i IACV

 

Chciałbym napisać na grupę że rozwiązałem już kilka miesięcy temu problem dzięki czytaniu instrukcji i Waszej pomocy a szczególnie pomógł mi Szalony i tutaj bardzo dziękuję w jego stronę, jest naprawdę rozsądnym gościem. Bardzo duży ukłon w jego stronę. Otóż tak jak pisałem zdarzały mi się problemy że slinik gasł i mądrzy specjaliści-mechanicy twierdzili że nie wiedzą co jest i że się obrotów nie reguluje i wszystko się dzieje samo. Do czasu jak Szalony podpowiedział mi że jest jedna śruba zaraz przy manetce od gazu pod silnikiem - przekręcanie jej powoduje zmianę prądu który mierzy się na dwóch górnych pinach od TPSa. Okazało się że gdy zmieniłem ustawienie na 0,51V z 0.46V a później po jakimś czasie jeszcze poprawiłem na 0,53 problem zniknął i auto działa jak powinno. Tam jest tolerancja 0,15V-0.85V. Nie dałem się ogłupić tym którzy nasze auta traktują jak na przykład proste Volksvageny i mimo że dałem mechanikom instrukcję nikt nie potrafił tego znaleźć rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...