bpiskorski Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam wszystkich i prosze o jak najszybszą odpowiedź. Mam primerę 1.8 z lpg 2000r. Problem z jakim się borykam ciągnie się za mną od ubiegłej zimy. Po uruchomieniu na pb jest wszystko git, problem zaczyna się zaraz po przełączeniu na gaz. Prawie gaśnie po czym zaczyna w miarę normalnie pracować, ale podczas wciśnięcia gazu obroty spadają i i go zamula. Jeżeli powoli wciskam gaz jest ok ale gdy dadam go szybciej to zamuła. W trakcie jezdy po gwałtownym wciśnięciu gazu szarpnie całym autem i za moment jest ok. Auto ma przejechane 264 tyś. w tym 170 tyś na lpg czyli dość sporo, dlatego ok 6 msc temy zdecydowałem się na nową instalację pod maską czyli wszystko poza elektrozaworem. Mam teraz Staga 300 plus, liswę magic jet a reduktor taki jak w poprzedniej instalacji bigas, żeby nic nie przerabiać. Byłem już u 3 gaziarzy i rozkładają ręce, bo niby wszystko jest ok a dalej te same objawy. Na diagnostyce wyszło że przepływka ok, sonda pierwsza ok, druga trochę słabsza ale podobno ona nie ma wpływu, czujnik temp ok. Co Wy sądzicie na ten nurtujący mnie temat. Z góry dzięki za odpowiedź. Może ktoś doradzi gdzie można postawić auto w okolicach lublina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony212 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Adam Rogowski AUTO-GAZ SNOPKÓW 56A/// Lublin tel.609258834 Człowiek zna się na rzeczy, gazownik jakich mało. Powinien Ci pomóc. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiskorski Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 dzięki, napewno zadzwonie i pogadam. może kolega wie czy ten pan jest drogi w swych usługach???. czekam na inne podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 a masz to zamiar robić samemu czy tylko tak pytasz?? trzeba się podpiąć pod kompa LPG i zobaczyć co tam jest poustawiane i jak to wygląda, inaczej to musimy poczekać aż szklana kula dojdzie może MJ cos się wysypują, bez podpiecia nic nie zrobimy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 dzięki, napewno zadzwonie i pogadam. może kolega wie czy ten pan jest drogi w swych usługach???. czekam na inne podpowiedzi. Powiem tak- na pewno cena za usługę będzie adekwatna do "problemu" -ale warto. Pomyśl do ilu jeszcze pseudo-gaziarzy będziesz musiał pojechać by to naprawić, a tu raz a dobrze. Jeżeli chcesz diagnozować z pomocą forum to musisz dać screen-y z ustawień sterownika+mapki+ fotki jak jest zamontowane-wtedy coś się rozjaśni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony212 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 dzięki, napewno zadzwonie i pogadam. może kolega wie czy ten pan jest drogi w swych usługach???. czekam na inne podpowiedzi. Montowałem u niego instalację , zapłaciłem odrobinę drożej niż u konkurencji , ale mam pewność iż instalka jest poprawnie zamontowana. Od 20tyś km zero problemów z jazdą na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiskorski Opublikowano 9 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Do regulacji oraz ingerencji w ustawienia gazu nie będę się sam zabierał, bo popierwsze nie mam sprzętu a po drugie to nie umiem:). Widzę, że polecacie tego Pana więc jak znajdę chwilkę po weeku to do niego zawitam. Ciekawiło mnie czy to może być jakaś przyczyna nie koniecznie samej instalacji tylko jakiejś części silnika bądź sterowania jego pracą. Co do MJ to tak jak cała instalka mają przejechane ok 10 tys więc raczej się tak szybko nie zużyły, ale kto wie. Napiszę jak się coś wyjaśni, leczw dalszym ciągu czekam na jakieś sugestie. Myślałem nawet o zbyt długich przewodach między listwą a kolektorem ale sam nie wiem, pomysły mi sie już kończą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 daj może jakieś foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiskorski Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Jutro kliknę fotkę i wrzucę!! Witam. Z powodu braku czasu nie mam kiedy dodać fotek, ale kontaktowałem się z poleconym przez Was gazownikiem i będę u Niego albo w piątek albo w poniedziałek i może uleczy moje auto. Jak coś się wyjaśni to dam znać!!! tydzień temu byłem i troszkę porobione:). jak pisał Dino padły MJ, które były nieprawidłowo zainstalowane, teraz mam rega omvl-czarne. MJ leżały a podobno powinny być zamontowane w pionie. z obrotami jest ok, ale objaw zamulenia pozostał. po przełączeniu na lpb obroty są ok, ale po dość gwałtownym dodaniu gazu jest zamuła tak jakby go zalewało. dzis jeszcze byłem ponownie bo była nieszczelność na oringu od elektrozaworu i waliło gazem. po kilku korektach znaleźliśmy być może przyczynę. sonda raczej nie pracuje prawidłowo. nie wali checka ale ma dziwne wahania napięcia, a powinny być w miarę regularne. może to jej wina. postaram się po weeku o podmianę. zobaczymy czy to to.mam nadzieję, że to jej wina bo mam dość już wizyt w warsztatach i naprawiania tego samego problemu. co o tym sądzicie. może jakiś pomysł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 masz wersję eco, czyli wolne wtryski i będzie czuć po gwałtownym dodaniu gazu, jak sonda źle faluje to może i jej wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 sonda choć raz na jakiś czas zasypia bo jest taka zasada że sonda nie psuje się i już tylko raz na czas zasypia warto by było z laptopem albo miernikiem zobaczyć jaki idzie sygnał jak przyspieszasz z butem w podłodze jesli Ci idzie na ubogo to przeleje silnik i masz muła ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bpiskorski Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Hej. Po przeprowadzonych korektach przez Pana Adama jest dużo lepiej. Spalanie spadło, ponieważ zawsze na butli (37 litrów) nawet w trasie robiłem max 360km, dziś musiałem zatankować ale przy 392km był jeszcze gaz. Trzeba odliczyć ok 10-12 km na PB ale i tak super wynik. Jakieś 10 literków a nie 11,5 jak wcześniej:) Niestety podmiana sondy nic nie dała i dołek dalej jest. Miejszy ale jednak. Ciekawe jakie typy teraz padną, nie wiem już co obstawiać. Na szczęście idzie wiosna więc szybciej będzie się grzał i nie będzie tak czuć. Co prawda sonda nie była mieżona więc na 100% nie jestem przekonany, bo może jest gorsza niż moja. Może jeszcze ma ktoś jakieś sugestie?? Pozdrawiam i czekan na typy.Dzięki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 ale co oznacza "dołek" co się dokładnie dzieje, ma jakiegoś muła przez chwilę czy cały czas??? co ma do tego wiosna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.