miziera Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam Proszę kolegów o ocenę mapek jak niżej. Samochód szwagra-co prawda nie nissmo ale też Japończyk, więc w imię braterstwa.... Pacjent: Honda Civic rok 2000, silnik 1,4 fabrycznie 90 km, ale wydech sportowy (przyjmijmy, że te kuce co uciekły z wiekiem dodał wydech) Instalacja: STAG, reduktor Tomasetto AT09, wtryski Magic Jet Niewiadome: AT 09-nie wiem czy alaska czy artic (raczej alaska bo...o tym niżej), dysze (nie wiem, nie sprawdzane) W podpisie map dałem Artic-ale jak widać ciśnienie przy max bucie leci mocno w dół więc jednak chyba Alaska Przed strojeniem check-za uboga mieszanka Po strojeniu a właściwie w trakcie -przy butowaniu -chek (nie odczytany) oraz błąd w sterowniku jak na fotce. Pliku OSC nie zgrałem.. Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 reduktor pada na mor....z 1.2 do 0.8 Bara pętli wtryski jeszcze popatrzę na sondę .. dysze widać na maxa rozwiercone ..wiec reduktor do wymiany na 100% albo do 3000 tyś obrotów jazda .. no tak przy 5800 obrotów spadek cisnienia do 0.8b ale sonda jeszcze 0.78 wiec bogato jest na styk ok ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 reduktor pada na mor....z 1.2 do 0.8 Bara pętli wtryski jeszcze popatrzę na sondę .. dysze widać na maxa rozwiercone ..wiec reduktor do wymiany na 100% albo do 3000 tyś obrotów jazda .. no tak przy 5800 obrotów spadek cisnienia do 0.8b ale sonda jeszcze 0.78 wiec bogato jest na styk ok ... Niestety na to wygląda-reduktor za słaby, checka niestety zresetował przez odpięcie aku (prawdopodobnie pokazał zbyt bogatą mieszankę), spróbujemy go dzisiaj jeszcze wywołać..wczoraj zapalił się tuż przed odcięciem-sonda stała wysoko na 0,8. Pytanie czy sama wymiana reduktora wystarczy, czy nie zapętlą się magiki ? A...sama instalacja jeszcze na gwarancji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 stag widząc spadek cisnienia ma zabezpieczenie i ma jakiś przelicznik tz korektę po ciśnieniu i wydłuża czas wtrysku MJ dadzą rade obrabiają chyba 50 KM zmienić reduktor na jakiegoś mocnego zawolaka mi też padał reduktor lepiej bo z 1.2 ma 0.7 czyli strasznie ,... teraz z 1.05b niecałego spada 0.9b ale nie jest poprawiony do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Ok. temat w zasadzie do zamknięcia-reduktor idzie do wymiany. Podpowiedzcie tylko jeszcze dobrego gaziarza z Warszawy lub okolic (szwagier tam pracuje-a gazował w Siedlcach), wątpię by chciał jechać do tych co zakładali .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Jakaś dziwna linia przebiegu mnożnika. Gazownika z W-wy znajdziesz na www.lpg-forum.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.