Gość murzynek2519 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 siemka mam wysokie obroty w swej nysce po puszczeniu gazu podaczas jazdy na biegu jalowym zatrzymuja sie na 1500 dopiero po zatrzymaniu auta po jakims czasie stabilizuja sie i sa ponizej tysiaca sprawdzalem zwarka bledow nie ma dodam ze mam czyszczony nastawnik myslalem ze to jest przyczyna ale nic nie pomoglo macie jakies pomysly co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy????? irytujaca jest taka jazda moze mial ktos podobny problem???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szery Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Miałem to samo po czyszczeniu nastawnika ,mechanik ponownie go wyczyścił ale też nie pomogło.Miałem używany nastawnik z innej pompy i po założeniu wszystko jest ok .lecz nie mam pewności czy mechanik dobrze wyczyścił a co najważniejsze dobrze złożył mój stary nastawnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Przyczyna takiego stanu rzeczy jakbyscie Panowie poczytali na forum moze byc zle ustawiona dawka paliwa. A mianowicie za wysoka. Trzeba jechac na ustawienie dawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Generalnie po pószczeniu gazu obroty powinny zatrzymać się na chwilę w pewnym momencie, a dopiero spaść (tylko nie tak jak u ciebie przy 1500 obr./min.), a to za sprawą czujnika położenia neutralnego lewarka zmiany biegów. U mnie obroty zatrzymują się na chwilkę przy 900obr./min i po chwili opadają na 600. Ale o tym już na forum było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.