Gość dhaeraow Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam, składam w końcu silnik naprawiony (mam nadzieję) po zalaniu. Ponieważ głowicę zdjąłem jakiś czas temu umknęło mi parę rzeczy. Jeden to przewód sztywny w okolicy kolektora ssącego z jednej strony podłączony do "pokrywki" pompy wtryskowej a z drugiej do ... no właśnie gdzie to szło? Wygląda jakby do zaworu EGR no i jak on jest przykręcony bo z rysunku wynika jakby na kolektor. Na dzień dzisiejszy jestem przekonany na 90%, że idzie pomiędzy przewodami paliwowymi a blokiem silnika i przykręcony jest tymi samymi śrubami co kolektor do głowicy. Oznaczyłem go nr 1. Numerem 2 oznaczyłem miejsce z którego wychodzi jakiś przewód (z przewodu pomiędzy filtrem a turbiną) gdzie jest podpięty drugi koniec? Silnik TD27 Terrano 1. Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziu Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 1 idzie miedzy pompa papą wtryskową a łącznikiem między turbiną a kolektorem ssącym (metalowy z napisem TURBO) 2 podłączona jest między filtrem powietrza a turbiną i idze do pokrywy klawiatury (puszka okrągła po przeciwnej stronie niż korek wlewu oleju) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dhaeraow Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Super, wielkie dzięki. A skąd w takim razie idzie podciśnienie sterujące EGR? To ten zawór na połączeniu kolektorów, zaraz za kolektorem ssącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziu Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Podciśnienie EGR idzie do elektrozaworu (trójnik łączący dwa elektozawory)który znajduje sie pod filtrem powietrza(są tam trzy sztuki między pierwszym a trzeci jest trójnik do którego jest podpięty EGR) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.