Picek Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Witam, Koledzy czy mówiliście o takich światłach: http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-nissan-navara-x-trail-i2720417080.html ??? Jestem zainteresowany takimi wiec pytanie czy ktoś takie montował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźnik. Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 fajne a do T-31 po liftingu podejdą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Witam, A czy ktoś wie jak się dobrać do halogenów żeby je odkręcić i czy są tam normlane kostki elektryczne żeby tylko przełozyć na dzienne i wpiąć kostki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ku Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam U mnie wyszło tak... Przepraszam za trochę duże załączniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 wygląda normalnie lecz ja wolę mieć halogeny A jak tam oszczędności na paliwie ? Gdzieś widziałem badania, z których wynikało, że jazda z włączonymi światłami powoduje wzrost zużycia paliwa o około 2%. Moim zdaniem nie ma szans nawet na zbliżenie się do 0,5l/100km. też to wygląda mocno optymistycznie... Kiedyś liczyłem na innym forum jakie mogą być oszczędności... prosta kalkulacja:światła mijania: 2x 55W + 2x5W (tył) + ok 10W – deska i środek = razem około 130W światła dzienne (nie wiem) zakładam 2x 20W = 40 różnica – 90W zakładam jazdę w zakresie 2-3tys obr (auto 90KM) przyjmijmy średnie obr na poziomie 2' date='5tys auto wtedy deklaruje moc około 40KM 40KM= 30,4kW = 30400W z zużywa 7,5l/100km z proporcji wynika że na wyprodukowanie dodatkowej energii potrzebujemy 0,02l czyli 20gr/100km przebieg roczny – 10tys km to oszczędność jest na poziomie 2l czyli 12zł[/quote'] Względy estetyczne to może i tak - oszczędności wątpliwe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalleanka Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 U mnie wyszło podobnie jak u kolegi Jarek_ku. Mam podłączone tak, że LEDy załączają mi się po uruchomieniu silnika i gasną, gdy włączę światła mijania. Powodem montażu tych świateł było notoryczne zapominanie włączania świateł mijania oraz zrobienie czegoś z zaślepkami od przeciwmgielnych. To że można na tym 'zaoszczędzić" nawet mi do głowy nie przyszło, i tak z moim rocznym przebiegiem to nawet nie opłaca mi się tankować tzw eco paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekKol Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 (edytowane) Witam.Panowie gdzie zakupiliście te Ledy do jazdy w dzień do T-30?Na allegro są tylko do T-31.Ile ta Przyjemność? I jeszcze jedno pytanie jak wygląda sprawa z przeglądem technicznym, nie czepiają się że w miejscu halogenów są zamontowane LEDy. Pozdrawiam Edytowane 19 Stycznia 2013 przez RadekKol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ku Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Witam.Panowie gdzie zakupiliście te Ledy do jazdy w dzień do T-30 Trochę jest kłopot... Dedykowane ledy do T30 znalazłem tylko na ebay, jak podał powyżej kol. funboy, ale cena jest porażająca. Pozostaje zakup na polskim rynku. Dostępne są światła ośrednicy 7 i 10 cm. Wedlug mnie jest to zbyt mało, aby wypełnić otwory po hallogenach. Ja miałem zaślepki, więc kupiłem ledy o średnicy 7 cm. i wmontowałem w obcięte zaślepki. Na allegro można znaleźć hallogeny do T30, tam dokładnie widać uchwyty montażowe do otworów w zderzaku. Z przeglądem nie spodziewam się problemów, ponieważ tak zamontowane światła do jazdy dziennej spełniają wymogi stosownego rozporządzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekKol Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zakupione ledy nie miały uchwytów montażowych?Rozumien że w zaślepkach Halogenów zrobiłeś otwór 70 mm i dorobiłeś mocowanie.Te zaślepki są na 2 zatrzaskii pewnie nie utrzymają świateł?Na chwilę obecną nic nie ma na allegro ale jak coś znajdę to się odezwe z prośbą o poradę. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 A może coś można dobrać np. z katalogu helli? np: http://www.tagfahrlicht.com/PL/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ku Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zakupione ledy nie miały uchwytów montażowych?Rozumien że w zaślepkach Halogenów zrobiłeś otwór 70 mm i dorobiłeś mocowanie.Te zaślepki są na 2 zatrzaskii pewnie nie utrzymają świateł?Na chwilę obecną nic nie ma na allegro ale jak coś znajdę to się odezwe z prośbą o poradę. Dzięki i pozdrawiam.Kupiłem: http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej-510-hp-okragle-odpis-homolo-i2887098478.html Są tu proflie stalowe perforowane (uchwyty) do samodzielnego wygięcia. Przy obcięciu zaślepek i tak zatrzaski orginalne uległy zniszczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Ja zamontowałem takie lampy: http://allegro.pl/la...2907651017.html Na aucie wyglądają tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalleanka Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Ja kupiłem takie: http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej-dzienne-okragle-automat-led-i2955629248.html wyciąłem denka w zaślepkach dokładnie tyle by lampy pasowały na wcisk, profile wywaliłem. Po zewnętrznej stronie uszczeniłem klejem topliwym, który jednocześnie wzmocnił "konstrukcję". Lampy wraz z zaślepkami zamocowane są za pomocą oryginalnych zatrzasków do zderzaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeamDragon Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ja kupiłem takie: http://allegro.pl/sw...2955629248.html wyciąłem denka w zaślepkach dokładnie tyle by lampy pasowały na wcisk, profile wywaliłem. Po zewnętrznej stronie uszczeniłem klejem topliwym, który jednocześnie wzmocnił "konstrukcję". Lampy wraz z zaślepkami zamocowane są za pomocą oryginalnych zatrzasków do zderzaka. jak wypiąć te zaślepki?od spodu od str, koła pod nadkolem ? skąd wziołeś zasilanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalleanka Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 (edytowane) >jak wypiąć te zaślepki?od spodu od str, koła pod nadkolem ? skąd wziąłeś zasilanie ? O ile pamiętam, zatrzask jest na godzinie dziesiątej w lewym i na drugiej w prawym halogenie. Zderzak jest dosyć miękki i jak włożysz coś co nie porysuje lakieru pomiędzy plastik zderzaka a zaślepkę to stosunkowo łatwo ją wyjąć. Co do elektryki, to nie udało mi się podłączyć samemu. Znalazłem niby kostkę i miejsce pod bezpiecznik gdzie jest podłączona, ale jest to instalacja przeciwmgielnych i nie ma zasilania, tak jak chciałem. A że elektryki, to ja umiem podłączyć przełącznik ( nie schodowy ) czy wkręcić żarówkę, to elektrycznie podłączył mi mechanik. Za darmo zresztą przy okazji wymiany łożyska. Edytowane 1 Lutego 2013 przez kalleanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeamDragon Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 >jak wypiąć te zaślepki?od spodu od str, koła pod nadkolem ? skąd wziąłeś zasilanie ? O ile pamiętam, zatrzask jest na godzinie dziesiątej w lewym i na drugiej w prawym halogenie. Zderzak jest dosyć miękki i jak włożysz coś co nie porysuje lakieru pomiędzy plastik zderzaka a zaślepkę to stosunkowo łatwo ją wyjąć. Co do elektryki, to nie udało mi się podłączyć samemu. Znalazłem niby kostkę i miejsce pod bezpiecznik gdzie jest podłączona, ale jest to instalacja przeciwmgielnych i nie ma zasilania, tak jak chciałem. A że elektryki, to ja umiem podłączyć przełącznik ( nie schodowy ) czy wkręcić żarówkę, to elektrycznie podłączył mi mechanik. Za darmo zresztą przy okazji wymiany łożyska. >jak wypiąć te zaślepki?od spodu od str, koła pod nadkolem ? skąd wziąłeś zasilanie ? O ile pamiętam, zatrzask jest na godzinie dziesiątej w lewym i na drugiej w prawym halogenie. Zderzak jest dosyć miękki i jak włożysz coś co nie porysuje lakieru pomiędzy plastik zderzaka a zaślepkę to stosunkowo łatwo ją wyjąć. Co do elektryki, to nie udało mi się podłączyć samemu. Znalazłem niby kostkę i miejsce pod bezpiecznik gdzie jest podłączona, ale jest to instalacja przeciwmgielnych i nie ma zasilania, tak jak chciałem. A że elektryki, to ja umiem podłączyć przełącznik ( nie schodowy ) czy wkręcić żarówkę, to elektrycznie podłączył mi mechanik. Za darmo zresztą przy okazji wymiany łożyska. ok a powiedz te światła np . w lesie oświetlą droge tak jak halogeny ? czy raczej to tylko do jazdy dziennej . zastanawiam sie jeszcze czy halogeny cze te tedy które ty montowałeś (jest duży problem z dopasowaniem tych otworem )? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Pytanie mam czy ktoś w T31 zamienił przeciwmgielne na dzienne , ja właśnie chciałem to zrobić ale jak się dostać do przeciwmgielnych żeby je odkręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ciekawe pomysły z tymi światłami do jazdy dziennej macie. Sam o czymś podobnym myśle od jakiegoś czasu. Te z ebay są ok ale cena na prawdę zaporowa. Moja Nyska to T30 po lifcie, ma oryginalne światła ksenonowe i w zasadzie z racji ulżenia żarnikom chciałbym DRL zamontować. W poszukiwaniach ciekawego i estetycznego rozwiązania trafiłem na coś takiego: Nie sądzicie, że było by to idealne rozwiązanie... Świeci jako postojówka kiedy ma pełnić takie zadanie oraz pełną mocą gdy ma świecić jako DRL. Czy któś z Was zna podobne rozwiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Fajne to jest tylko jak zwykle pojawia się pytanie - co z homologacją? Na allegro są moduły które robią to samo tyle że z długimi, obniżają ich moc aby świeciły jak dzienne. To jest fajne do pierwszej kontroli policji lub kolizji/wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arenty1 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Pytanie mam czy ktoś w T31 zamienił przeciwmgielne na dzienne , ja właśnie chciałem to zrobić ale jak się dostać do przeciwmgielnych żeby je odkręcić? Właśnie dobrałem się do przeciwmgielnych i zamieniłem na dzienne bez demontażu jakiegokolwiek elementu z wyjątkiem dolotu powietrza przy lewym. Przeciwmgielne montowane są od wewnątrz na jedną śrubę, którą widać po oświetleniu latarką, trzeba sprytnie pomiędzy rurkami przełożyć rękę i odkręcić śrubę a następnie przy pomocy cienkiej blaszki podważyć zatrzask od dołu i halogen jest nasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erdol Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Właśnie dobrałem się do przeciwmgielnych i zamieniłem na dzienne bez demontażu jakiegokolwiek elementu z wyjątkiem dolotu powietrza przy lewym. Przeciwmgielne montowane są od wewnątrz na jedną śrubę, którą widać po oświetleniu latarką, trzeba sprytnie pomiędzy rurkami przełożyć rękę i odkręcić śrubę a następnie przy pomocy cienkiej blaszki podważyć zatrzask od dołu i halogen jest nasz. Czekamy na opinie diagnostów na przeglądzie, bo przeciwmgielne to już nie są. a jako DLR są bez homologacji. Przy okazji, czy ktoś spotkał się z okrągłymi światłami DLR (do montażu) o średnicy maks. 40 mm? Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez Erdol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alv. Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Czekamy na opinie diagnostów na przeglądzie, bo przeciwmgielne to już nie są. a jako DLR są bez homologacji. Przy okazji, czy ktoś spotkał się z okrągłymi światłami DLR (do montażu) o średnicy maks. 40 mm? Dlatego możesz zastosować Osramy LedFog, które mają homologację zarówno na dzienne jak i przeciwmgielne i nie zmieniają wyglądu auta. Tu był wątek na temat: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94228-t31-czujniki-cofania-%C5%9Bwiat%C5%82a-led-dzienne/page-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesiuKamionki Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Cześć. Miałem kiedyś Forda Focusa z 2012r. z czujnikiem zmierzchu. Funkcja świateł AUTO działała w nim jak w naszych Xach. Tzn, że w ustawieniu AUTO żadne światła nie świeciły gdy było jasno, natomiast po zmierzchu zapalały się wszystkie. Na forum Forda znalazłem ciekawy manual. Polegał on na podłączeniu dodatkowego przekaźnika i bezpiecznika do tablicy bezpieczników. Osiągało się następujące rozwiązanie: w pozycji AUTO w dzień: - świeciły przednie światła mijania na 70% mocy - nie świeciło podświetlenie deski, tablicy rejestracyjnej, tylne światła Po zmierzchu (lub w tunelach itp) lub w czasie deszczu (z tego co pamiętam po 5 ruchach wycieraczek w trybie AUTO): - światła mijania świeciły na 100% mocy - podświetlała się deska rozdzielcza - zaświecały się tylne światła, tablica rejestracyjna Sądzicie, że naszych X-trailach też coś takiego będzie dostępne? Dodam tylko, że ASO Forda życzyło sobie za włączenie tej tajnej funkcji 250-300zł Pozdrawiam Grzegorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Polegał on na podłączeniu dodatkowego przekaźnika i bezpiecznika do tablicy bezpieczników. ... Dodam tylko, że ASO Forda życzyło sobie za włączenie tej tajnej funkcji 250-300zł zdecyduj sie czy montaz dodatkowej elektroniki czy 'tajna funkcja'? np. w pojazdach grupy VW mozna VAGiem ustawic tryb skandynawski i tryb amerykanski swiecenia swiatel, nie slyszalem o takiej mozliwosci w X-Trailu co nie znaczy ze tego nie da sie zrobic pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiacior Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 A co sądzicie o takim rozwiązaniu świateł dziennych? http://allegro.pl/zarowka-swiatla-dzienne-kierunkowskaz-drl-led-i6870463830.html?reco_id=ad2ab28d-7b31-11e7-861e-246e964e2830 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.