Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] ZAPALIŁY SIĘ TRZY KONTROLKI


Gość wdw81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

potrzebuje pilnie pomocy!!!

dzisiaj rano jadac do pracy zatrzymalem sie na chwile ,zgaslem silnik. po chwili wrocilem do auta i probowałem go odpalic, rozrusznik krecil ale autko racej nie chcialo odpalic, dopiero po lekkim dodaniu gazu w mękach odpalił(nigdy nie było z tym problemów), zapally się od razu 3 kontrolki:

-kontroka silnika

-kontrolka od poślizgu

-kontrolka ESP OFF.

auto normalnie jedzie ale sa problemy z odpalaniem.

na wyswietlaczu jest napisane zeby uwazac na sliską drogę czyli coś z ha,ilcami? ale co ma wspolnego kontroka silnika?

proszę o pomoc , z pracy do domu mam ponad 30 km i nie wiem czy mam kombinowac autko zastepcze czy jechac do domu i dopiero działać?

Edytowane przez wdw81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresetuj kompa - odłącz na chwile akumulator i zobacz jaki będzie efekt

ps. jaki masz silnik?

Edytowane przez Oskar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą byłem w aucie , odpalił bez problemu ale po odpaleniu zapala się kontrolka od silnika.

silnik to 2.0 benzyna + LPG

jeszcze nie resetowałem:)

Edytowane przez wdw81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kokonrad

Witaj-kontrolki wymienione przez Ciebie miałem u moim p-12 2,2 di 2002 r. pojawiały się nieoczekiwanie i nie miały wpływy na jazdę,przyczyna tkwiła w tylnej lampie-brak masy podpalony styk,wlutowałem dodatkowy kabel masowy i podłączyłem do wiązki przed lampą (w czasie palących się kontrolek miałem choinką w tej lampie) rok wcześniej to samo miałem w lewej lampie ,zapalała się kamera w czasie hamowania i też była choinka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bogesnr1

Spróbuj tego............

Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek

 

 

przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi,

1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek)

2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala

3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie )

4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz

5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i

8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i

9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie

 

 

Tez mialem problem z świecącą lampka silnika i ten sposób pomógł.

nie zaszkodzi spróbować :D

pozdrawiam

 

gdzies wyczytalem ze ten sposób nie jest tylko do kontrolki AIR-BAG

tą kombinacją wprowadzamy komputer w stan awaryjny. komputer sprawdzi jeszcze raz czy wszystko jest ok.jak tak to bład bedzie skasowany i ty bedziesz mial okolo 70 zeta w kieszeni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

hehe:)

dobre.następnym razem spróbuje:)mam kumpla mechanikia który za darmo mi kasuje:) a więc okazało się że był to czujnik położenia wału korbowego.

skasowałem raz ,pojeżdziłem 3 tygodnie i znów to samo , skasowałem 2 raz i tym razem pojeździłem 3 dni i znów spadek obrotów, silnik gaśnie, nie moge przez chwile odpalic. chyba wymienię bo wnerwia mnie jak się swieci:D

tylko nasuwa mi się pytanie , nie jestem expertem ale mam pytanie czy komputer rozróżnia usterkę czujnika od usterki samego wału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, u mnie po wymianie kierownicy tj. wymontowaniu osłony pod kierownicą wypięciu kostki z włącznika ESP, i od Airbag kierowcy, a następnie zmontowaniu wszystkiego zapaliły się kontrolki:

- air bag mruga

- kontrolka poślizgu świeci ciągle

- kontrolka ESP OFF swieci ciągle

opisany powyżj sposób z kluczykiem nie działa, chcę spróbowac kompem ale jaki interfejs(kabelek) jest potrzebny do połączenia i jakie oprogamowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

hehe:)

dobre.następnym razem spróbuje:)mam kumpla mechanikia który za darmo mi kasuje:) a więc okazało się że był to czujnik położenia wału korbowego.

skasowałem raz ,pojeżdziłem 3 tygodnie i znów to samo , skasowałem 2 raz i tym razem pojeździłem 3 dni i znów spadek obrotów, silnik gaśnie, nie moge przez chwile odpalic. chyba wymienię bo wnerwia mnie jak się swieci:D

tylko nasuwa mi się pytanie , nie jestem expertem ale mam pytanie czy komputer rozróżnia usterkę czujnika od usterki samego wału?

 

Mam ten sam problem. Ten sam silnik tylko bez lpg.

Jak to u Ciebie się skończyło? Jak rozwiązałeś problem?

 

Ja juz nie wytrzymałem i zamówiłem z neta używnay czujnik. Jak tylko dojdzie planuję wymienić i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam ten sam problem. Ten sam silnik tylko bez lpg.

Jak to u Ciebie się skończyło? Jak rozwiązałeś problem?

 

Ja juz nie wytrzymałem i zamówiłem z neta używnay czujnik. Jak tylko dojdzie planuję wymienić i zobaczymy.

 

Wstawiłem używkę i koniec problemów, błąd skasowany i wszystko gra:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawy sposób, boli mnie ząb, to usuńmy wszystkie zęby i wstawmy nową klawiaturę, mam podobny problem opisywany w ,,problemy z rozruchem", esp zapala się czasami jak długo się odpala, po nagrzaniu i ponownym rozruchu najczęściej gaśnie, ale jak się pali to gorzej pracuje (mniej mocy), pewnie tryb awaryjny, no i pytanie kto w końcu wie gdzie tkwi problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość tokarski4

Witam mam podobny problem jak ty dokładnie te same usterki, mój mechanik twierdzi ze to sonda lambda . Czy u ciebie wszystko ustąpiło po wymianie czujnika położenia wału. Proszę o szybką odpowiedź.

potrzebuje pilnie pomocy!!!
dzisiaj rano jadac do pracy zatrzymalem sie na chwile ,zgaslem silnik. po chwili wrocilem do auta i probowałem go odpalic, rozrusznik krecil ale autko racej nie chcialo odpalic, dopiero po lekkim dodaniu gazu w mękach odpalił(nigdy nie było z tym problemów), zapally się od razu 3 kontrolki:
-kontroka silnika
-kontrolka od poślizgu
-kontrolka ESP OFF.
auto normalnie jedzie ale sa problemy z odpalaniem.
na wyswietlaczu jest napisane zeby uwazac na sliską drogę czyli coś z ha,ilcami? ale co ma wspolnego kontroka silnika?
proszę o pomoc , z pracy do domu mam ponad 30 km i nie wiem czy mam kombinowac autko zastepcze czy jechac do domu i dopiero działać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na montorze wywala Ci błąd ESP ? Albo ABS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Spróbuj tego............

Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek

 

 

przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi,

1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek)

2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala

3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie )

4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz

5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i

8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i

9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie

 

 

Tez mialem problem z świecącą lampka silnika i ten sposób pomógł.

nie zaszkodzi spróbować biggrin.gif

pozdrawiam

 

gdzies wyczytalem ze ten sposób nie jest tylko do kontrolki AIR-BAG

tą kombinacją wprowadzamy komputer w stan awaryjny. komputer sprawdzi jeszcze raz czy wszystko jest ok.jak tak to bład bedzie skasowany i ty bedziesz mial okolo 70 zeta w kieszeni

tak można tak skasować błąd air bag tylko licz się z tym kolego że ta poduszka już wtedy NIE DZIAŁA...  miałem ten sam problem, skasowałem błąd bez żadnego problemu. tylko nie dawało mi to spokoju mam P12 sedana podjechałem do kumpla z serwisu Nissana podłączył pod kompa komp pokazał błąd przedniej pasażera poduszki jak sie okazało to kostka pod schowkiem się uszkodziła podobno z tymi kostkami sie tak dzieje. zlutował mi te przewody i wszystko działa. a więc jeżeli skasujesz błąd poduszek poprzez kombinację kluczyka licz się z tym że one nie działają... A I BŁĄD PODUSZKI NIE ZAPALA SIĘ BO MU SIĘ TAK CHCE.

Edytowane przez raflikpoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...