Gość czoper Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Witajcie, ostatnio moje auto zaczęło do mnie mówić. Niestety, nie znam tego języka!! Z reguły na postoju, przy włączonym silniku, radio przycicha i auto wydaje z siebie przez głośniki ( chyba przez głośniki ) trzy równe dźwięki. Jest tu jakiś tłumacz języka nissańskiego?? Jeszcze zauważyłem, że czasami temperatura silnika zaczyna wariować. Wzrasta do prawe czerwonego pola, a później spada i już się to nie powtarza...płyn chłodzący jest, olej jest, ropa jest, a ja jestem zdziwiony Pozdrawiam Pomoże ktosik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 a czy to przypadkiem nie radio do Ciebie mówi ? w firmowym mam blaupunkta i on czasem do mnie "pika". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czoper Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 a czy to przypadkiem nie radio do Ciebie mówi ? w firmowym mam blaupunkta i on czasem do mnie "pika". Radio mam oryginalne, z kaseciakiem ( rok produkcji auta 2000 ) A co ono mi chce powiedzieć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Jesli chodzi o wariowanie tej temperatury to sprawdz dobrze korek chlodnicy czy nie przecieka i czy jest dobrze nalozony przewod na czujnik co jest od wskaznika (ten na jeden pin). Wlasnie tak mialem u siebie . Jadac wskazowka na caerwone pole i jak zgasilem i odpalilem samochod wszystko w porzadu do nastepnego razu. . Jesli chodzi o radio to jak przeczytasz instrukcje obslugi nissana to moze masz wlaczona funkcje TA(autonatycznewgo zglasznia komunikatow drogowych) .PIsze tam cos takiego . Jesli podczasz recznego strojenia odbiornik ma wlaczona funkcje TA i przechwyci sygnal z komunikatorem drogowym to rozlegnie sie sygnal alarmowy. Moze to jest to. Pobierz sobie w instrucjach instrukcje obsligi nissana i tam jest pol instrukcji jak obslugiwac orginalne radio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czoper Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 To jeszcze się z Wami podzielę jedną sprawą. Od jakiegoś czasu auto miało bardzo denerwującą przypadłość. Kiedy podczas jazdy wrzucało się luz, lub wciskało sprzęgło i obroty spadały do poziomu biegu jałowego, samochód nie chciał się wkręcać na obroty. Max jaki się dało wycisnąć to 2500 obrotów. Żeby jechać dalej, było trzeba samochód zgasić, odpalić i było OK . . . do następnego spadku obrotów. Szukałem tutaj, aż w końcu podpowiedział mi kumpel, żeby przeczyścić przepływomierz. Tak zrobiłem i samochód ozdrowiał ( przeczyściłem go czyściwem w spray'u ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 A widzisz kolego.Jakbys dokladnie czytal forum to napewno sam bys o tym sie dowiedzial to moze byc przeplywomierz. Zwlaszcza prosze sie zainteresowac linkiem FAQ dla silnika cd20t (diesel). Tam tez bedzie o pomiarze przeplywomierza bo i tak czyszczenie na dluga mete nie pomoze . Tak czy tak trzeba bedzie kupic nowy.Zycze przyjemnej lektury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.