Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] 2.0 TD


Gość czoper

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

ostatnio moje auto zaczęło do mnie mówić. Niestety, nie znam tego języka!! :whistle:

Z reguły na postoju, przy włączonym silniku, radio przycicha i auto wydaje z siebie przez głośniki ( chyba przez głośniki ) trzy równe dźwięki.

Jest tu jakiś tłumacz języka nissańskiego??

Jeszcze zauważyłem, że czasami temperatura silnika zaczyna wariować. Wzrasta do prawe czerwonego pola, a później spada i już się to nie powtarza...płyn chłodzący jest, olej jest, ropa jest, a ja jestem zdziwiony :|

Pozdrawiam

 

Pomoże ktosik??

:dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy to przypadkiem nie radio do Ciebie mówi ?

w firmowym mam blaupunkta i on czasem do mnie "pika".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy to przypadkiem nie radio do Ciebie mówi ?

w firmowym mam blaupunkta i on czasem do mnie "pika".

Radio mam oryginalne, z kaseciakiem ( rok produkcji auta 2000 )

A co ono mi chce powiedzieć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o wariowanie tej temperatury to sprawdz dobrze korek chlodnicy czy nie przecieka i czy jest dobrze nalozony przewod na czujnik co jest od wskaznika (ten na jeden pin). Wlasnie tak mialem u siebie . Jadac wskazowka na caerwone pole i jak zgasilem i odpalilem samochod wszystko w porzadu do nastepnego razu. . Jesli chodzi o radio to jak przeczytasz instrukcje obslugi nissana to moze masz wlaczona funkcje TA(autonatycznewgo zglasznia komunikatow drogowych) .PIsze tam cos takiego . Jesli podczasz recznego strojenia odbiornik ma wlaczona funkcje TA i przechwyci sygnal z komunikatorem drogowym to rozlegnie sie sygnal alarmowy. Moze to jest to. Pobierz sobie w instrucjach instrukcje obsligi nissana i tam jest pol instrukcji jak obslugiwac orginalne radio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To jeszcze się z Wami podzielę jedną sprawą.

Od jakiegoś czasu auto miało bardzo denerwującą przypadłość.

Kiedy podczas jazdy wrzucało się luz, lub wciskało sprzęgło i obroty spadały do poziomu biegu jałowego, samochód nie chciał się wkręcać na obroty. Max jaki się dało wycisnąć to 2500 obrotów.

Żeby jechać dalej, było trzeba samochód zgasić, odpalić i było OK . . . do następnego spadku obrotów.

Szukałem tutaj, aż w końcu podpowiedział mi kumpel, żeby przeczyścić przepływomierz.

Tak zrobiłem i samochód ozdrowiał :lol: ( przeczyściłem go czyściwem w spray'u )

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz kolego.Jakbys dokladnie czytal forum to napewno sam bys o tym sie dowiedzial to moze byc przeplywomierz. Zwlaszcza prosze sie zainteresowac linkiem FAQ dla silnika cd20t (diesel). Tam tez bedzie o pomiarze przeplywomierza bo i tak czyszczenie na dluga mete nie pomoze . Tak czy tak trzeba bedzie kupic nowy.Zycze przyjemnej lektury. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...