Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Check + gaśnięcie primusi


Gość chabi87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Kolejny problem i kolejny temat do poruszenia na forum ;)

 

Chodzi o to, że czasami zapala mi się check i autko sobie czasami pokaszle (raz mocniej, raz lżej, ale kaszle) no i najważniejsze jest to, że podczas zmiany biegu (wciśnięty pedał sprzęgła) obroty spadają blisko 0, a nawet czasami do zera no i oczywiście autko gaśnie. Co może być powodem takich objawów? Filtr paliwa? Czy co ?

 

Pozdrawiam ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

Witam.

 

Kolejny problem i kolejny temat do poruszenia na forum ;)

 

Chodzi o to, że czasami zapala mi się check i autko sobie czasami pokaszle (raz mocniej, raz lżej, ale kaszle) no i najważniejsze jest to, że podczas zmiany biegu (wciśnięty pedał sprzęgła) obroty spadają blisko 0, a nawet czasami do zera no i oczywiście autko gaśnie. Co może być powodem takich objawów? Filtr paliwa? Czy co ?

 

Pozdrawiam ...

 

Temat na forum wałkowany od lat. Najpierw szukamy potem piszemy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale zapomniałem, że mam wydruk z kompa diagnostycznego i wyskoczyły błędy takie jak: 18,19,24 Diagnosta powiedział, że jest to na 100% przepływomierz - wymieniłem i nic nie dało, ale teraz spoglądam na kody błędów na stronie i widzę tylko kod do 18 19 i 24 nie ma (chyba diagnosta ma jakiegoś zje... kompa), ale tak jak przypuszczałem, że będzie to nastawnik dawki paliwa (najgorsza opcja) i tylko się oszukiwałem, że pójdzie po najmniejszej linii oporu i że będzie to jakaś tańsza część ;/ Istnieje możliwość wyczyszczenia tego nastawnika? Może ktoś mi polecić jakiegoś fachowca z Wrocławia ??

 

Pozdrawiam ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego chabi 87. Jak mozesz miec wydruk z komputera diagnostycznego jak to sa kody blyskowe. Tam kolega Nowak podal Ci link i jak klikniesz to drugi link Kody bledow z opisem autodiagnostyki i zrob sobie sam autodiagnostyke wedlug opisu. Jesli Ci wyskoczy blad nr 18 to prosze zobaczyc najpierw czy sitko w kroccu ktory jest przykrecony do pompy (przez ten krociec jest doprowadzone paliwo do pompy wtryskowej ) jest czyste . Jesli jest czyste i dalej wyskakuje blad nr 18 to moja propozycja jest nastepujaca. Albo szukasz warsztatu gdzie wyczyszcza go na myjce ultradzwiekowej albo specjalnym testerem TP-3. Po czyszczeniu musi byc ustawiona dawka paliwa. Jesli nie znajdziesz warsztatu ktory Ci wyczysci nastawnik prosze poszukac nastawnika z silnika od VW 3 -ki o symbolu 1Z i przelutowac wtyczke o naszego czujnika HDK do tego nastawnika (najlepiej to zlecic jakiemus mechanikowi ktory ma pojecie o tym ) i niech ustawi dawke paliwa. Dawke powinno sie ustawiac komputerowo. Powinien tez pasowac nastawnik od BMW 2,5 TDS i on ma wtyczke okragla wiec odpada lutowanie wtyczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisał jurgenik temat wałkowany od lat wielokrotnie. Nie potrzeba kolejnego. Używaj wyszukiwarki. Jest jeszcze dział "Diagnostyka komputerowa" odnośnie błędów. Zamykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...