Gość Daro Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Witam Czy ktos mi doradzi, jaki olej wlać do N14 2.0 GTI? Autko przejechało trochę ponad 200 tyś. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 A bierze olej czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 poszperaj w archiwum jaki olej lac.najlepiej taki jak masz zalany,najlepiej dobry a jak ne wiesz jaki to przy takim przebiegu to cos jak polsyntetyk albo mineralny ale ludzie jezdza przy takich przebiegach tez na syntetykach. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Jesli jezdzil jak do tad na syntetyku to lej taki sam. Jesli na pol- badz na mineralu, to pol-syntetyka 10W40 - do GTi najlepiej Motul'a - genialny olej, bez dwoch zdan najlepszy. Ja po swapie na GTi taki wlasnie wleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daro Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Zalany jest mineralnym (chyba ELF SPORT) i o dziwo nic nie bierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 To rozgladnij sie za Motul'em 10W40. Szkoda aby takie autko bylo tak zle traktowane jak dotad :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 10W40 to na pewno, ale wazne jest co wczesniej bylo zalane... pytanie, uzywaliscie Mobil 1, GTX Magnatec? wrazenia?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 ja tam swojego zalewam valvoline max life 10w40 juz z 4 razy i nie widze skutkow ubocznych.no ale ja ne mam gti. ale mam 180 tys na liczniku pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Zalej 10W40 nawet LOTOS będzie dobry. I nie patrz na to czy jeździłeś na mineralnym czy nie. Jeśli ktos przed toba zmieniał olej na czas to nie będzie tam żadnych osadów, które półsyntetyk mógłby rozpuścić a przynajmiej nie w takiej ilości. Koledzy chyba nie widzieli jak musiałby być zaniedbany silnik aby się zalepił po tym jak nalejesz olej syntetyczny. Musiałbyś kilka lat na Selektolu pomykać i co 20000 zmieniać. Pamiętajmy, że obecne oleje to inna klasa jakościowa niż 10lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 mam przejechane koło 130 tys na pólsyntetyk shell - zadnych problemów jak miałes zalane mineralnym to zostaw już na takim nie zmieniaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ostrymar Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Witaj Jeżdzę na Motulu półsyntetyku 15w50 4100 Power i taki olej gwarantuje Ci przy ostrym "garowaniu" najlepszą ochronę.Zupełnie spokojnie możesz przejść z minerała,polecam przesiadkę na półsyntetyk.A jeżeli chodzi o samego Motula to jest to naprawdę jeden z najlepszych olejów na naszym rynku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 gdzie mozna dostac Motul'a i jaka cena...? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ostrymar Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Witam Adresy krakowskich dystrybutorów: KOMART Lasówka 12, Kraków tel.: +12 653 21 48 KUJAWSKI AUTOSPORT SP. J. MOGILSKA 21, Kraków BEŁTOWSKI MOTORSPORT Libertów 466, Kraków tel.: +12 264 94 94 CBC Sp. z o. o. ul. G. Zapolskiej 38, Kraków tel.: +12 637 48 18 "MOTO-FAN" Jerzy Wawrzeń ul. Makuszyńskiego 15, Kraków tel.: +12 644 66 55 Za 5-litrową bańkę płacilem ok 125 PLN więc nie jest źle :-) Trochę droższy jest 4100 Turbolight 10w40 ok. 150 PLN(też półsyntetyk) POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 WitamAdresy krakowskich dystrybutorów: KOMART Lasówka 12, Kraków tel.: +12 653 21 48 KUJAWSKI AUTOSPORT SP. J. MOGILSKA 21, Kraków BEŁTOWSKI MOTORSPORT Libertów 466, Kraków tel.: +12 264 94 94 CBC Sp. z o. o. ul. G. Zapolskiej 38, Kraków tel.: +12 637 48 18 "MOTO-FAN" Jerzy Wawrzeń ul. Makuszyńskiego 15, Kraków tel.: +12 644 66 55 Za 5-litrową bańkę płacilem ok 125 PLN więc nie jest źle :-) Trochę droższy jest 4100 Turbolight 10w40 ok. 150 PLN(też półsyntetyk) POZDRO dzieki za info wiedze, ze dobrze poinformowany jestes pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ostrymar Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Proszę bardzo Po prostu interesuje się olejami. Jak potrzebujesz więcej info zajrzyj na stronkę www.motul.auto.pl Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Myślę, że większość olejów z markowych stajni to dobry wybór. Nie lej tylko Lotosa ani orlenowych badziewii. Tak jak pisze większość Nissanowców - nalej półsyntetyk 10W/40 i będzie OK. Jeżdzę obecnie na LiquiMoly Mos2 10W/40 i jest bardzo dobrze. Pomiędzy wymianami nie zauważam ubytków oleju na bagnecie (154.000km). Polecam www.liquimoly.pl lub www.valvoline.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Czy motul Turbolight 4100 to polsyntetyk? Co to za twor: TECHNOSYNTHESE?? Motul tak oznacza swoje oleje: - SPECIFIC - 100% SYNTHESE - TECHNOSYNTHESE - MINERAL 'Specific' i '100% Synthese' to tez jakies syntetyki... ale balagan nazewniczy :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 a ja sie zastanawiam czy jest jakas rioznica miedzy olejem z beczki a tym z butelki plastikowej :? pozatym ze cena tego 1-go jest nizsza co o tym sadzicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zorgon Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Ja do swojego sunny leje Mobil Super S jest to polsyntetyk i jezdzi i silniczek chodzi jak nowka. Mechanicy u jakich bylem powiedzieli ze jest to najlepszy wybor do tego silnika i zebym nic nie zmienial. Narazie jestem bardzo zadowolony z tego oleju. Mam przejechane 165tys. km. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Ja do swojego sunny leje Mobil Super S jest to polsyntetyk i jezdzi i silniczek chodzi jak nowka. Mechanicy u jakich bylem powiedzieli ze jest to najlepszy wybor do tego silnika i zebym nic nie zmienial. Narazie jestem bardzo zadowolony z tego oleju. Mam przejechane 165tys. km. Pozdrawiam. Masz SR'a i jak lubisz ostra jazde ja bym wlal: Motula albo Valvoline ... i jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.