skawin Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Witam, w tym tygodniu musiałem wyczyścić przepustnicę i silniczek krokowy. Po rozpięciu trzeba zrobić adaptację i tu pytanie - czy w wymienionym modelu mogę zrobić tak: 1) odlączyć klemę + na aku, poczekać 24h, wszystko podłaczyć, wlaczyć silnik i poczekać aż silnik osiągnie temperaturę (wskaźnik na polowie skali) i wsjo 2) czy musze robić to według podanych tu przez kilku użytkowników schematów czyli: włączamy zaplon, czekamy 10 sek., wciskamy pedał gazu czekam 20 sek. itd. Pytam gdyż po czyszczeniu jak właczam silnik obroty skaczą do ok 1.800 a po chwili spadają do ok 1.000 - 900 - czy w tym wypadku robić wogule adaptację? Nic złego sie nie dzieje silnik pracuje normalnie a obroty te nie skaczą. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 U mnie po czyszczeniu wywalił błąd czujnika położenia przepustnicy i teraz cały czas świeci się CHECK ENGINE a silnik pracuje normalnie. Nie wiem o co chodzi z tą adaptacją, bo ja jej nie robiłem... Ja walczyłem ze swoją Almerką... Roczniki z końca 2001 i nowsze mają OBD2 i nie zrobisz ręcznej adaptacji ... pozostaje tylko podpięcie pod kompa (program Consul itp). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skawin Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 A wyciągałeś całość przepustnicę wraz z krokowym czy bez rozbierania psikałeś czyś na przepustnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.