Gość Łukasz89 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Za te 43 zl to niestety nie pasują, po specyfikacjach to inny gwint i zasilanie, wiec raczej one odpadaja Oguh ja mam identyczny problem z odpaleniem, a jak juz zalapie to idze z rury bialy dym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oguh Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 ja białego dymu nie mam, moze być że świece Ci nie grzeją, a moze być coś z ciśnieniem sprężania, a oprócz białego dymu jak załapie to coś innego się dzieje? np. chodzi nierówno, szarapie dopóki nie dostanie temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz89 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 hmm, jak odpali to tylko biały dymek z rury a silnik pracuje równo nic nie trzęsie, nie telepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktisz Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Czy juz rozwiazaliscie problem z odpalaniem? Opisze wam co zrobilem. Gdy temperatura spada tak do 3 stopni do 0 to juz zauwazam ze dluzej musze krecic. Przekonalem sie, ze wymiana swiec, filtrow itp nic nie daje (z forum). Pod koniec lutego bede jezdzil juz 5 lat 2.2 Di i nie mialem nigdy problemow z odpalaniem, ale w tym roku cos sie zaczelo dziac. Zawsze odpala za pierwszym razem, ale nie pali na dotyk - jak np. tdi(musze krecic podobnie jak na filmie z XTrail). Zrobilem cos takiego - na dworze bylo -10 stopni wypiolem wtyczke z czujnika temperatury i wpialem tam rezystor o wartosci 15kohma (wg. serwisowki dla -10 stopni od 7k do 11kohma) czyli zasymulowalem mu nizsza temperature. Pewnie jestescie ciekawi efektu - odpalil jakby silnik byl rozgrzany. Trzy dni z rzedu tak robilem i ten sam efekt. Zrobilem cos jeszcze - odpalilem go i zaraz zgasilem - wyjalem z wtyczki opornik i podpiolem wtyczke do czujnika temperatury i odpalam ponownie - efekt - krece jak na filmie z XTrail. Zamowilem juz nowy czujnik temp. ale nie wiem czy to cos da, bo obawiam sie ze pod wplywem zuzycia nasze pompy vp44 dawkuja za mala ilosc paliwa (cos w stylu tdi tylko ze tutaj problemy na goracym silniku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechalm Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 daj znac co bedzie sie dzialo po wymianie czujnika:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oguh Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 i jak po wymianie czujnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktisz Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 problem okazal sie innej materii. miesiac wczesniej wymianilem filtr paliwa i tak mi cos nie gralo. zaczalem szukac - czujnik temperatury, zagladalem do baku i nic nie znalazlem. jednak przez swieta caly czas palil sie check (0707) i znowu wskazywalo mi to na zapchany filtr?? kupilem nowy tym razem knecht i jak reka odjal. odpala niemal od strzala i mocy ma jak wczesniej. filtr tak jakby ciezko sie wykrecal i mial cos z gwintem (myslalem ze go zle wkrecalem, ale w pompce gwint byl ok) wydaje mi sie, ze trafilem na jakas zla sztuke lub zle paliwo i sie zatkal a dotego mieszalo sie paliwo w filtrze przez ten gwint popsuty. A co do czujnika to nie mialem jeszcze czasu na wymiane (dopiero dzis mam wolne ) ale juz kilka razy wypinalem wtyczke z czujnika w bloku i wpinam ten nowy i widac po kontrolce swiec, ze swieca "deczko" dluzej i pali lepiej. po nowym roku go wymienie juz na stale, bo i tak pali dobrze. moja rada - wg. serwisowki sygnal startowy pobierany jest z czujnika temperatury i czujnika polozenia walu (go tez wykrecalem i czyscilem bo byl brudny) wiec 1. zasysane powietrze 2. sygnal do pompy o ilosci dawki z czujnika temp i 3.sygnal z DTC kiedy je wtryskiwac. jezeli chodzi o swiece to tu bym winy nie szukal w waszyc przypadkach poniewaz to sa swiece "wolne" i tak szybko sie nie uszkadzaja wiec grzejemy do 10-15s po zgasnieciu kontrolki. auta nasze sa bardzo czule na paliwo (mam je 5 lat i chyba 6 filtrow juz zalozylem, a przejechalem 70 tys i jezdze na "wszystkim" ale tez dobrze smaruje - Teres juz o tym pisal - kleen flo. sprobujcie z tym opornikiem w czujnik temperatury - moze pomoze. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.