Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Micra K11-Remont silnika


Pawcior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Micra przestała mi pracować na biegu jałowym na 1 garnku. Auto ma przebieg 451000 km, od 410000 LPG. zaworki byly regulowane przy 197 kkm. I niestety bardziej płytki sie juz nie da zeszlifować . Robić remont silnika za 2 tysie z robicizną czy szukać drugiego ? Auto relatywnie malo oleju bierze, pali od strzala, tylko ta praca na jalowym. Byem u speca od silnikow i on juz drugi raz regulacji sie nie podejmie bo nie ma na czym... Tylko remont.. oplaca sie ? Dodam, że autem jeszcze jakies 200-300 tys km chce pojezdzic .Poza tym tyle kasy juz wniego wlozone bylo zeby jezdzil niezawodnie ze szkoda sprzedawac. Doradzcie cos ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to tylko na jałowym??, zmierz ciśnienie, a trzeba robić jakby co to samą głowę a nei cały silnik, reszta to przy okazji jak potrzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukać drugiego silnika i przełożyć, najlepiej dorwać jakiś motor, który jeszcze jest w aucie i można odpalić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze juz na piątym silniku. 4 kupiłem od handlarzy częsci.

jest jedna ważna kwestia w twoim wypadku, czy bedziesz robic sam czy dasz auto do mechanika. mało kto dobrze zna sie na tych silnikach, chodzi np o rozrząd.

 

Silniki kupione np z allegro mozna smiało montowac, przebiegi zazwyczaj w granicach 150 000.

 

w twoim silniku sciagnałbym głowice sprawdził luzy na tłokach, stan szklanek i zastanowił sie czy warto to robic czy lepiej uzywany. dólu tego silnika, ze wzgledu na j klatkowa podpore wału, niedotyka sie. jesli szklanki i tłoki beda w stanie dobrym, zrob tylko głowice, sprawdzenie, planowanie, uszczelniacze, docieranie, gniazda.

 

gdybys zdecydował sie na wymiane silnika napisz do mnie, napisze ci jak to wyciagnac silnik w 1h i włozyc w 2.5h :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,zrob tylko głowice, sprawdzenie, planowanie, uszczelniacze, docieranie, gniazda. ,, właśnie to chcę zrobić. mechanior od silników powiedział,że po tym bedzie ok,silnik jeszcze polata. a w sumie kupujac silnik nie wiem co mam,do tego dochodzi przekladka lpg nie chce mi sie w to specjalnie bawic. dodam ze motor od nowosci jezdzi na pelnym syntetyku.zdecyowalem sie na remont.wstawiam fure pod koniec marca, a czy jazda z takim czyms moze uszkodzic sillnik ? bo jak sie jedzie to wszytskie 4 cylindry chodza. sprawa wlasnie dotyczy wymiany zaworów i gniazd zaworowych. gaz niestety przy takim przebiegu mial prawo je zepsuc zwlszcza ze to druga generacja. ale regulowalem co 10 tysiecy km

 

pselektryk masz micre z napisem na progu biaym ,,elektryk''? bo taka widzialem w poznaniu pare lat temu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,zrob tylko głowice, sprawdzenie, planowanie, uszczelniacze, docieranie, gniazda. ,, właśnie to chcę zrobić. mechanior od silników powiedział,że po tym bedzie ok,silnik jeszcze polata. a w sumie kupujac silnik nie wiem co mam,do tego dochodzi przekladka lpg nie chce mi sie w to specjalnie bawic. dodam ze motor od nowosci jezdzi na pelnym syntetyku.zdecyowalem sie na remont.wstawiam fure pod koniec marca, a czy jazda z takim czyms moze uszkodzic sillnik ? bo jak sie jedzie to wszytskie 4 cylindry chodza. sprawa wlasnie dotyczy wymiany zaworów i gniazd zaworowych. gaz niestety przy takim przebiegu mial prawo je zepsuc zwlszcza ze to druga generacja. ale regulowalem co 10 tysiecy km

 

pselektryk masz micre z napisem na progu biaym ,,elektryk''? bo taka widzialem w poznaniu pare lat temu ?

 

 

dokladnie :) ale napisu juz nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...