Pawcior Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam. Micra przestała mi pracować na biegu jałowym na 1 garnku. Auto ma przebieg 451000 km, od 410000 LPG. zaworki byly regulowane przy 197 kkm. I niestety bardziej płytki sie juz nie da zeszlifować . Robić remont silnika za 2 tysie z robicizną czy szukać drugiego ? Auto relatywnie malo oleju bierze, pali od strzala, tylko ta praca na jalowym. Byem u speca od silnikow i on juz drugi raz regulacji sie nie podejmie bo nie ma na czym... Tylko remont.. oplaca sie ? Dodam, że autem jeszcze jakies 200-300 tys km chce pojezdzic .Poza tym tyle kasy juz wniego wlozone bylo zeby jezdzil niezawodnie ze szkoda sprzedawac. Doradzcie cos ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 ale to tylko na jałowym??, zmierz ciśnienie, a trzeba robić jakby co to samą głowę a nei cały silnik, reszta to przy okazji jak potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Szukać drugiego silnika i przełożyć, najlepiej dorwać jakiś motor, który jeszcze jest w aucie i można odpalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Koszt silnika na alledrogo to koszta ok 400zł za goły silnik. Kalkulacji musisz dokonać sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Jezdze juz na piątym silniku. 4 kupiłem od handlarzy częsci. jest jedna ważna kwestia w twoim wypadku, czy bedziesz robic sam czy dasz auto do mechanika. mało kto dobrze zna sie na tych silnikach, chodzi np o rozrząd. Silniki kupione np z allegro mozna smiało montowac, przebiegi zazwyczaj w granicach 150 000. w twoim silniku sciagnałbym głowice sprawdził luzy na tłokach, stan szklanek i zastanowił sie czy warto to robic czy lepiej uzywany. dólu tego silnika, ze wzgledu na j klatkowa podpore wału, niedotyka sie. jesli szklanki i tłoki beda w stanie dobrym, zrob tylko głowice, sprawdzenie, planowanie, uszczelniacze, docieranie, gniazda. gdybys zdecydował sie na wymiane silnika napisz do mnie, napisze ci jak to wyciagnac silnik w 1h i włozyc w 2.5h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 ,,zrob tylko głowice, sprawdzenie, planowanie, uszczelniacze, docieranie, gniazda. ,, właśnie to chcę zrobić. mechanior od silników powiedział,że po tym bedzie ok,silnik jeszcze polata. a w sumie kupujac silnik nie wiem co mam,do tego dochodzi przekladka lpg nie chce mi sie w to specjalnie bawic. dodam ze motor od nowosci jezdzi na pelnym syntetyku.zdecyowalem sie na remont.wstawiam fure pod koniec marca, a czy jazda z takim czyms moze uszkodzic sillnik ? bo jak sie jedzie to wszytskie 4 cylindry chodza. sprawa wlasnie dotyczy wymiany zaworów i gniazd zaworowych. gaz niestety przy takim przebiegu mial prawo je zepsuc zwlszcza ze to druga generacja. ale regulowalem co 10 tysiecy km pselektryk masz micre z napisem na progu biaym ,,elektryk''? bo taka widzialem w poznaniu pare lat temu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 ,,zrob tylko głowice, sprawdzenie, planowanie, uszczelniacze, docieranie, gniazda. ,, właśnie to chcę zrobić. mechanior od silników powiedział,że po tym bedzie ok,silnik jeszcze polata. a w sumie kupujac silnik nie wiem co mam,do tego dochodzi przekladka lpg nie chce mi sie w to specjalnie bawic. dodam ze motor od nowosci jezdzi na pelnym syntetyku.zdecyowalem sie na remont.wstawiam fure pod koniec marca, a czy jazda z takim czyms moze uszkodzic sillnik ? bo jak sie jedzie to wszytskie 4 cylindry chodza. sprawa wlasnie dotyczy wymiany zaworów i gniazd zaworowych. gaz niestety przy takim przebiegu mial prawo je zepsuc zwlszcza ze to druga generacja. ale regulowalem co 10 tysiecy km pselektryk masz micre z napisem na progu biaym ,,elektryk''? bo taka widzialem w poznaniu pare lat temu ? dokladnie ale napisu juz nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.