Gość PowerM Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam, Mam problem. Zatankowałem przed podrózą *(500km) paliwo na NESTE. Pojechałem wróciłem postawiłem auto przed blokiem. Chywciły ujemne temp. Obajw mam nastepujacy. Jeszcze w czoraj zakrecił mi dwa razy z wyrażną próbą zapłonu paliwa. Po 2x autko tylko kręci nic więcej. Kręci tylko rozrusznikiem nic sie nie dzieje?. Czy mieliście podobny przypadek?. Dodam iż świece wymienione na nowe jakieś 6tyś km temu przy okazji planowania głowicy i wymiany rozrządu. Generalnie zawsze jak spadały temperatury auto odpalało natomiast wchodziło automatycznie na wysokie obroty i gasło lub skakło. Po rozgrzaniu temat znikał. Niemniej ostatnio zatarła sie poma od klimy co zablokowało silnik. Wymieniłem działa wszytko oki natomiast mechanik stwierdził iż słychać panewkę i mozłiwe jest zatarcie. Opisałem to dlatego iż może to was naprowadzi na coś?. Może to zwykły problem z paliwem?, zamarzło gdzieś w przewodach?. Co mogę zrobić jak dokładniej zdiagnozować?, czy mozę dodać jakiś dodatek do paliwa?. Prosze o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Zacznij od paliwa, to bedzie najtansze rozwiazanie. Poczekaj az zrobi sie cieplej i wtedy sprobuj odpalic. Jak chcesz dolewac dodatku to najlepiej przed tankowaniem, wtedy sie dobrze wymiesza z nowym paliwem. taraz juz za pozno, jezeli to paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komar18 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 w mojej ocenie problem leży w tym, że paliwo nie jest wcale podawane. pewnie to jakiś problem elektroniki. w fokusie miałem właśnie taki problem. spece od dizla wymienili jakiś moduł i z miejsca zapalił. nie sądzę, że to wina złej jakości paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 i jak tam z tym dCi????? ja mysle ze to walniety oring na zaworze SCV przy pompie................. paliwo wraca z powrotem do zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.