Gość PARDI Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 dzieki za info zmieniam mechanika bez wahania a te 50tys na paskach wedlug was to duzo wiec ile tak naprawde zalecane nigdzie nie potrafie znalezc dodam ze to silnik 1.7D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 moj ojciec jest mechanikiem i zawsze mial zasade ze wymienial paski co 100 tys lub co 4 lata i nigdy nic zlego jego klientom sie nie stalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke11 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 u mnie w instrukcji jest napisane ze pasek rozrządu w N13 1,7D zmienia sie co 100 tys km, tyle ze jesli jest wstawiony nieoryginalny to bym wymienil wczesniej po 70-80 tys km tak dla pewnosci bo na tym nie mozna oszczedzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 jesli juz wymieniacie pasek to tylko gates jak juz pisalem wyzej ojciec zajmowal sie glownie rozrzadami i tylko te paski zakladal i nigdy sie nie zdarzylo zeby ktos niezadowolony przyjechal a prowadzil swoj warsztat przez prawie 20 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturknez Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 jesli juz wymieniacie pasek to tylko gates jak juz pisalem wyzej ojciec zajmowal sie glownie rozrzadami i tylko te paski zakladal i nigdy sie nie zdarzylo zeby ktos niezadowolony przyjechal a prowadzil swoj warsztat przez prawie 20 lat Pracuje w hurtowni motoryzacyjnej i sporo widziałem.Paski Gatesa są dobre ale do japończyka polecam paski rozrządu mitsuboshi - zakładane do wiekszości modeli na pierwszy montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Gates jako jedyna firma z wielu robi do diesli Nissana paski z paskami - czyli znakami do ustawienia rozrządu. Często te paski ratują skórę. Mitsuboshi tego nie robi. p.s. a jakie to modele fabrycznie wyjeżdżają na mitsuboshi, tak z ciekawości? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sakal Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ja co 150kkm :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kcroot Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Ja wymieniłem po 110k km i czuć było że motor idzie trochę lepiej... . Wszystko japońskie tzn pasek x2 3x rolki i pompa wody = 550 pln a koło mnie za to samo z podróbami VW passat 650 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kameh Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 A ile ząbków powinno być między znacznikami na kołach? W ksiązce pisze, że 43 ząbki dla CD20, ale były za duże luzy, natomiast 39 ząbków dla CD17 pasowało. Nie rozumiem tego, bład w druku? Czym grozi takie przestawienie o parę ząbków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszp1979 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Ja mam pasek Boscha, a rolki SKF - w warsztacie w którym robię tylko wtedy udzielili mi gwarancji na wszystko. A dałem 350 zł za całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.