ranger Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 I tak to trzeba podsumować. Tak jest i tak ma być . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Dorzucę tylko jeszcze, że fakstycznie jak wyłączyłem wszystkie odbiorniki pobierające prąd ( radio, dmuchawa itp.) obroty spadły do ok. 600-650. Natomiast po ponownym włączeniu ok. 900. Obserwację zrobiłem tylko wyłącznie z ciekawości i pod wpływem dyskusji jaka toczyła się na forum. Myślę, że to wiele wyjaśni innym notkowiczom ciekawym tego zjawiska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Czasami wydaje mi się że te 600-650 to za mało do Note,czuje się jakby silnik miał za chwilę zgasnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Czasami wydaje mi się że te 600-650 to za mało do Note,czuje się jakby silnik miał za chwilę zgasnąć. fakt, troche mało, zwłaszcza jeśli chodzi o powolne ruszanie na parkingu, no ale TTTM Co do obrotów, to potwierdzam wszystkie "objawy" opisywane wyżej - motor 1.6, wyższe obroty na sprzęgle w czasie szybkiej jazdy (pow 20 - 30km/h), na postoju i przy wolnym toczeniu obroty na minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Od pewnego czasu obserwuję coś jakby przyhamowanie silnika w zakresie do 2500obr.Tak jakby nie miał powietrza lub paliwa,a później nagły skok i ciągnie jak wariat.Za bardzo mi to nie przeszkadza bo zawsze podciągałem na szybko do 3000obr i,aby dojść do 4-5 biegu.Ale obserwuję to i z czasem dochodzę do wniosku że staje się to coraz bardziej zauważalne.podejrzewam sondy ,jeszcze pracują ,ale już nie podają właściwych parametrów w dolnych zakresach. Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Może być, podobny objaw, obserwuj teraz dokładnie spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Albo przepustnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Przepustnica? Niedawno była czyszczona i ustawiana. Spalanie....hmmm mam 6-6.2 i raczej nie podskakuje,będę miał kiedy czas to sobie podjadę na warsztat odczytać parametry z sond.Mam wartości porównawcze z nowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Najprostrzym problem może też być filtr powietrza. Rośliny w tym roku pyliły praktycznie wszystkie na raz. Warto dla śwoetego spokoju do niego zaglądnąć, przedmuchać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Filterek nowiutki Ale w tym wypadku,nie napisałem ...nie ma znaczenia czy nowy czy stary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Od pewnego czasu obserwuję coś jakby przyhamowanie silnika w zakresie do 2500obr.Tak jakby nie miał powietrza lub paliwa,a później nagły skok i ciągnie jak wariat.Za bardzo mi to nie przeszkadza bo zawsze podciągałem na szybko do 3000obr i,aby dojść do 4-5 biegu.Ale obserwuję to i z czasem dochodzę do wniosku że staje się to coraz bardziej zauważalne.podejrzewam sondy ,jeszcze pracują ,ale już nie podają właściwych parametrów w dolnych zakresach. Co o tym sądzicie? Jacku, ja od mniej więcej dwóch tygodni obserwuję to samo. Objawy identyczne (jakiś wirus lata po Sosnowcu czy co? ). Po zmianie biegu mając te 2000 obrotów gdy wciskam gaz coś jakby go przytrzymywało i po jakichś 0,5 - 1 sekundzie idzie do przodu. Z początku myślałem o sondzie lub przepustnicy. Ale wystąpiło to kilka razy i po zalaniu nowym paliwem problem zniknął. Zwaliłem to na paliwo. Było dobrze do wczoraj. Zauważyłem jednak, że dziwnym zbiegiem okoliczności u mnie pojawia się tylko wtedy gdy paliwa jest w okolicy rezerwy. Ciekaw jestem jak jest u Ciebie? Czy można te objawy połączyć jakoś ze stanem paliwa w zbiorniku, czy to jakiś zbieg okoliczności? Dziś jestem umówiony w warsztacie na oględziny (komputerek itp) tyle że wczoraj tankowałem i problem oczywiście obecnie nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 U mnie jest na okrągło że tak powiem.Nie ma różnicy,czy pusto czy z paliwem,a paliwo leję tylko na shellu. Daj znać co i jak jak już coś wykukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 U mnie jest na okrągło że tak powiem.Nie ma różnicy,czy pusto czy z paliwem,a paliwo leję tylko na shellu. Daj znać co i jak jak już coś wykukasz. Czyli to po prostu zbieg okoliczności. Paliwo też zawsze leję na Shellu (tym na Kresowej). Od 1996 r. zero uwag co do jakości. Po pierwszym wystąpieniu testowo tankowałem na BP. No nic. Zobaczymy co wykryją podczas dzisiejszej wizyty w serwisie ( ). Problem w tym, że jutro jadę na wakacje (1300 km w jedną stronę) więc mam trochę stresa . A tak ładnie go umyłem i wysprzątałem wnętrze na podróż ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Arek miał odpisać i chyba nie zdążył Przewertowałem trochę tematykę padających sond i wnioski stają się jasne,najprawdopodobnie pada pierwsza sonda,błedne wskazania sondy powoduja podanie zbyt ubogiej mieszanki i na pewien moment silnik traci moc,tak jakby hamował,a później łapie jakby mu się turbo włączyło.Właśnie masa takich przypadków dzieje się w zakresie 2000-2500-3000 obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 (edytowane) Arek miał odpisać i chyba nie zdążył Przewertowałem trochę tematykę padających sond i wnioski stają się jasne,najprawdopodobnie pada pierwsza sonda,błedne wskazania sondy powoduja podanie zbyt ubogiej mieszanki i na pewien moment silnik traci moc,tak jakby hamował,a później łapie jakby mu się turbo włączyło.Właśnie masa takich przypadków dzieje się w zakresie 2000-2500-3000 obrotów. To prawda, Nie zdążyłem bo zaraz po powrocie żona mnie zagoniła do pakowania gratów Ale po kolei. Z autkiem pojechałem do ASO. Ciekawostka, po raz pierwszy mogłem być przy autku podczas ich grzebania. Po podpięciu pod komputer okazało się, że wszystko jest w normie. To znaczy prawie w normie. Jakiś parametr się im nie podobał. Po wyciągnięciu filtra powietrza było ok. Okazało się, że filtr był zawalony jakimiś pyłkiem z drzew (wymieniony rok temu około 20 tys km temu, na oko nie wyglądał źle). Pechowo w tym dniu brakło filtrów (byłem ostatnim klientem tego dnia) i włożyliśmy jakiś wyciągnięty ze śmietnika po przegladzie micry który był w lepszym stanie niż mój. Na drugi dzień rano miałem podjechać aby założyli nówkę. Wracając do domu autko jakby dostało mocy, a w każdym bądź razie efekt nie występował. Następnego dnia, trochę z duszą na ramieniu pojechaliśmy na wakacje. Note zasuwał aż miło. Spalanie jakieś podejrzanie niskie (po przejechaniu 650 km pokazywał, że da jeszcze radę 250 km. Weszło niecałe 35 litrów (dokładnie 34,47 l) . Prędkość prawie cały czas licznikowe 120 km/h (wg GPS 112 km/h). Spalanie wg kompa 5,1 l/100 km. Później spadło do 5,0 l/100 km. Do tej pory, choć i tu na miejscu już trochę jeździłem opisane wcześniej objawy nie wystąpiły. Szczerze mówiąc to nie wierzę że powodem był filtr powietrza. Ot, po prostu zbieg okoliczności. Mam nadzieję, że tak będzie do końca wakacji. Podejrzewam sondę, choć z tego co czytałem to powinno wzrosnąć spalanie. A u mnie ostatnio średnie na baku spadło o 0,2 l/100 km. Będę to dalej obserwował ale póki co wypoczywam Edytowane 8 Lipca 2013 przez arek_sosnowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Filtr powietrza potrafi namieszać,choć czasem nie wiedać, że jest do wymiany. Ale Jacek pisał, że ma nowy, więc u niego to na pewno nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 U mnie bez znaczenia czy na nowym ,czy na starym,czasami sobie poszarpuje,przyhamuje...Czekam na sondę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Filtr powietrza potrafi namieszać,choć czasem nie wiedać, że jest do wymiany. Ale Jacek pisał, że ma nowy, więc u niego to na pewno nie to. Stawiam na pierwszą sondę. Zarówno u Jacka jak i u mnie, U mnie bez znaczenia czy na nowym ,czy na starym,czasami sobie poszarpuje,przyhamuje...Czekam na sondę Tzn zamówiłeś i czekasz aż przyjdzie czy czekasz aż całkiem padnie? Przed wyjazdem rozmawiałem z pewnym mechanikiem. Polecał sondy Boscha. W oryginał (jak widać) nie ma co inwestować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 No właśnie ...a ja kupiłem sondę co idzie na pierwszy montaż... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 No właśnie ...a ja kupiłem sondę co idzie na pierwszy montaż... To i tak masz jakieś 70-80 tys km spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 No właśnie nie! Zakupiona sonda ma oznaczenia OZA603-N5 a powinna mieć N2! Chyba pójdzie do sprzedawcy albo znajdę kupca od micry lub ququłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus-j70 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 (edytowane) Którą sondę wymieniasz JACKO? Edytowane 11 Lipca 2013 przez adamus-j70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 W pierwszej kolejności nr.15 a później nr4. Aby ułatwić kolegom rozróżnianie to nr 15 to pierwsza i nr w katalogu nissana :22690-ED00 lub NTK-NGK OZA603-N2 0012 druga nr4 to wg,katalogu nissana 226A08U300 lub OZA 659-EE72 1688 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Jedna jest regulująca a druga diagnostyczna. Tak przynajmniej twierdzi Bosch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Ja też tak twierdzę!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.