SlawekS25 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Siemanko, czy mógłby ktoś z Was rozebrać tą plastikową puszkę (zaznaczona na foto) i odczytać wartości kondensatora. Rozebrałbym u siebie ale nie mam tego elementu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 U mmie to też kiedyś odpadło. Do końca nie wiem za co to dokładnie jest odpowiedzialne bo jeżdżę już bez tego parę lat i nie wiem po co to było. Jedyne co to wydaje mi się że może to być jakiś filtr wygładzający albo przeciwzakłóceniowy. Jak ktoś wie to niech się podzieli wiedzą. Pozdrawiam. Bart. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 U mmie to też kiedyś odpadło. Do końca nie wiem za co to dokładnie jest odpowiedzialne bo jeżdżę już bez tego parę lat i nie wiem po co to było. Jedyne co to wydaje mi się że może to być jakiś filtr wygładzający albo przeciwzakłóceniowy. Jak ktoś wie to niech się podzieli wiedzą. Pozdrawiam. Bart. Dobrze mówisz, to jest filtr przeciwzakłóceniowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 A jak tego nie mam zamontowanego to są jakieś negatywne skutki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Ewentualnie jakieś zakłócenia pracy radia mogą powstawać. Wstaw tam kondensator 2,2uF/250V MKT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Ten kondzior nie służy redukcji zakłuceń, a do ograniczenia iskrzenia na pierścieniach wirnika. Faktychnie jego brak może powodować zakłucenia, ale to sprawa wtórna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Ten kondzior nie służy redukcji zakłuceń, a do ograniczenia iskrzenia na pierścieniach wirnika. Faktychnie jego brak może powodować zakłucenia, ale to sprawa wtórna. Hmmm.. U mnie czasami jest tak, że od razu po odpaleniu auta nie ma zakłóceń - pierdzenie szybsze/wolne zależne od obrotów; tylko są one po jakimś czasie.. Czy bez tego kondzia byłyby cały czas te zakłócenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOTREBOR Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Witam, Czy może ktoś rozpisać narysować jak ten kondensator powinien być zamontowany do alternatora chodzi o podłączenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Panowie proszę używajcie normalnego technicznego słownictwa, czy kondensator. Lepiej się czyta, wiadomo o co chodzi i lepiej wyszukać w wyszukiwarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.