Gość cerber Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Czy może szanowne grono orientuje się co odpowiada za zwiększenie obrotów w silniku GA16/14DS po włączeniu odbiornika prądu (światła, dmuchawa, wentylator). Czy się ten element jakoś reguluje ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 dzisiaj slyszalem ze po wlaczeniu nawiewu cyka jakis przekaznik, po wlaczeniu swiatel ale postojowych tez cos cyka.co za to odpowiada i czy sie to reguluje nie wiem. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jasin Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 w gazniku jest elektrozawór pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Elektrozawór jest tylko od sterowania składem mieszanki (sygnał idzie z sondy lambda do kompa a komp steruje el. zaworem). Za szybki bieg jałowy odpowiada położenie śruby za kopułką rozruchową. Niestety do regulacji trzeba zdemontować gaźnik i ustawić śrubę tak, aby była odpowiednio ustawiona przepustnica pierwszego przelotu gaźnika. Jeśli coś jest nie tak z gaź. to radzę udać się do dobrego mechanika. Samemu regulując - stracisz nerwy i zaczniesz bluzgać jak dziki. Regulacja kosztuje około 100zł a Ty zaoszczędzisz sporo czasu. (gaźnik to niezłe badziewie w każdym aucie :? -sam walczyłem ze swoim gaźnikiem i omal nie osiwiałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miff Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Szczeże mówiąć nie wiem co odpowiada, ale wydaje mi się taka reakcja silnika dosyć wskazana, więcej odbiorników, więcej prądu potrzeba, żeby aku nie siadł, ale może się myle :? U mnie za to tak jest, że jak powłączam światła, dmuchawe i jeszcze wiatrak na chłodnicy zacznie chodzić to się telepie bo ma za niskie... ale u mnie jest śrubka na pompie, to zawsze sobie moge podkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Narazie na myśl mi przychodzą dwie i pół przyczyny 1. Coś nie tak z alternatorem. 2. Coś nie tak z sondą 2,5. Może regulacja przyśpieszonej prędkości biegu jałowego Odnośnie 2,5 to: Podczas regulacji są 2 rzeczy: 1. Regulacja prędkości podczas ssania - wiadomo co to jest 2. Regulacja przyśpieszonej prędkości biegu jałowego. Pierwszą regulacje wiadomo wykonuje się śrubką widoczną od góry po zdjęciu obudowy filtra. Proszę o więcej szczegółów odnośnie celu regulacji tej drugiej (przyśpieszonej prędkości biegu jałowego). Wiem tyle że regulacje wykonuje się śrubką przy dzwigni zderzakowej tłumika przepustnicy. Czyli wiem czym, niewiem w jakim celu i jak się ją przeprowadza Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 a co Ci sie dzieje z samochodem bo tak go rozbierasz rozkminiasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 A dokładniej to: Jak się silnik nagrzeje (po 5km) to włączenie nadmuchu, wentylatora czy świateł powoduje wzrost obrotów o 400-500. Tylko jest tak dopiero po przejechaniu jakiegoś dystansu i dobrego nagrzania auta. Włączenie przed nagrzaniem się auta odbiornika powoduje wzrost obrotów o wartość standardową. No i właśnie się tak zastanawiam co to może być (tak jak wyżej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Elektrozawór jest tylko od sterowania składem mieszanki (sygnał idzie z sondy lambda do kompa a komp steruje el. zaworem). mam pytanie: gdzie na gaźniku znajduje sie ww. zawór? 1,5 miesiąca temu założyłem nową sondę lambdę (jakaś taniocha magneti marelli) i w sumie nic się nie poprawiło - okropnie bogatą mam mieszankę i na benzynie jakby nie chciał ciągnąć powyżej 3500obr. Zanim zamówię porządną sondę może spróbuję zamienić dla pewności elektrozawór, który mi pozostał ze starego gaźnika. Teraz jeżdżę z odpiętą lambadą i silnik zachowuje się tak samo jak z podłączoną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 gregor piszesz o wysokich obrotach w temacie o biegu jałowym?! Objawy jakie opisujesz wskazują na uszkodzenie/nie działanie sondy lambda. Kup jakąś porządną sondę np.NGK (koszt ok.300zł) i powinno być OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 gregor piszesz o wysokich obrotach w temacie o biegu jałowym?!Objawy jakie opisujesz wskazują na uszkodzenie/nie działanie sondy lambda. Kup jakąś porządną sondę np.NGK (koszt ok.300zł) i powinno być OK. Nie chciałem nowego wątku zakładać więc podpiąłem się pod ten temat bo tutaj znalazłem coś o lambdzie i elektrozaworze, którym ona steruje, o to chodzi, że problemów nie mam z wysokimi obrotami tylko z bogatą mieszanką co z resztą napisałem wyżej. Przy okazji chciałbym się dowiedzieć czy takie objawy, że kiepsko ciągnie powyżej 3500obr mają związek z padnięta lambdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.