Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11.144] QG18DE wartości przepływomierza


prezesartek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeszukałem już forum ale nie znalazłem nic o wartościach przepływki do QG18DE. Obawiam się, że moja już koczy żywot ale proszę o diagnozę czy aby na pewno jadąc na Pb auto przyśpiesza szarpnie z klika razy przyśpiesza i tak w kółko na LPG nie ma tego problemu. Dzisiaj zmierzyłem wartości przepływomierza i na jałowym jest 1,5V a jak dam tak na 6000obr/min to przeskakuje raz 3V raz 3,1V. Co radzicie? wymiana przepływomierza czy to może jednak coś innego?

Edytowane przez prezesartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolne - 1.0V-1,7V

2500obr/min - 1,5V -2.1V

 

zakręć butlę od gazu i dopiero pojeździj i zobacz czy jest to samo, jaka masz instalacje LPG??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes. Wejdz w Primere dzial ogolny . tam jest link Tricki i szztuczki i nie tylko . Tam bedzie link cos takiego wartosci przeplywomierza dla 2.0 benzyna . Jak dobrze poczytasz to chyba Dino pisze ze takze dla silnika 1,8. Wiesz nalezy czytac linki oznaczone na niebiesko. Duzo waartosciowych rzeczy tam pisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja sekwencyjna na takich podzespołach - http://w928.wrzuta.pl/obraz/9ChepUUSAXI/lpg

Z tego co wyczytałem to przy gazowaniu powinno przekraczać 3,3V a jak nie przekracza to szarpie i nie ma mocy i u mnie by się zgadzało z szarpaniem ale jak jest moment, że nie szarpie to auto ładnie się zbiera.

Edytowane przez prezesartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj zdjecie instalacji, zakręć butlę i zobacz czy dalej będzie to samo, tak jak pisałem wyżej, i dopiero można dalej wyrokować,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butle zakręciłem poczekałem aż zgaśnie odpaliłem przejechałem z 5km i dalej to samo.

006e6ab25e112e26m.jpg 17dec95b00c54106m.jpg 27bf8be50dde8629m.jpg

przepraszam za jakość ale robione telefonem

Edytowane przez prezesartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomierz przepływkę, ale raczej to nie to, reduktor masz za słaby do auta z tego co widać, trzeba by było sprawdzić ciśnienie na pompie paliwa może tam coś jest z zasilaniem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu za słaby reduktor na stronie producenta pisze, że jest od 90-140HP. A orientujesz się może czy na lini paliwowej jest jakiś zaworek do pomiaru ciśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest alaska a ona obsługuje realnie 90KM, a te 140kM bbuuahhahaha to jak już rozpędzisz auto i nie będziesz cisnął; podłącz fejsa pod program i pociśnij autem i zobaczysz czy ciśnienie pada,

odnosnie ciśnienia to trzeba podpiąć pod kompa albo wsadzić manometr w układ, może końcowy zaworek na listwie puszcza za szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest alaska a ona obsługuje realnie 90KM, a te 140kM bbuuahhahaha to jak już rozpędzisz auto i nie będziesz cisnął; podłącz fejsa pod program i pociśnij autem i zobaczysz czy ciśnienie pada

Dobrze wiedzieć jak ogarnę sprawę szarpania na Pb zajmę się poprawą instalacji LPG. Jutro wszystko pomierzę i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie LPG to tylko na marginesie i nie musisz z tym nic robić w końcu to Twoje nissmo

 

Dobrze wiedzieć jak ogarnę sprawę szarpania na Pb zajmę się poprawą instalacji LPG.

 

Jak trochę poczytasz na ten temat to się nieźle zdziwisz jakie to ma znaczenie biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak ciśnienie paliwa zaraz za filtrem paliwa 4,5 bar, za listwą na przewodzie powrotnym tak samo 4,5 bar pomiary robiłem manometrem tylko na załączonej pompie. Jak zaopatrzę się w trójnik to mogę jeszcze sprawdzić na zapalonym silniku ale to najwcześniej jutro.

Przepływomierz:

zapłon - 1,16V

wolne obr. - 1,43V

2000 obr. - 1,78V

2500 obr. - 1,83V

3000 obr. - 2V

4000 obr. - 2,16V

5000 obr. - 2,34V

6000 obr. - 2,54V

Edytowane przez prezesartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wygląda to źle, poza tym jakby przepływka padała to na gazie było by to samo, trzeba chyba szukać gdzieś inndziej, sprawdź jak wyglądają połączenia przy wtryskiwaczach PB, moze coś tam jest nie tak i jakiś zimny lut jest jak rozcinali wiązkę pod wtryski LPG, one są sterowane masą a + jest cały czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mróz trzyma a nie mam garażu to nie będę sprawdzał ale jak by było coś jeszcze do sprawdzenia to proszę pisać a jak puści mróz to sprawdzę wszystko za jednym zamachem.

Ps:

Odbiegając trochę od tematu przeglądałem reduktory znalazłem 3 które mnie zainteresowały jak bym miał już wymieniać to który lepszy:

AT-09 Artic

Scorpion ST

KME Silver

jak z trwałością i jakością bo ceny są dość niskie patrząc na inne reduktory podobnej wydajność, ewentualnie jaki inny polecasz do mojego autka.

Edytowane przez prezesartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...