prezesartek Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 (edytowane) Przeszukałem już forum ale nie znalazłem nic o wartościach przepływki do QG18DE. Obawiam się, że moja już koczy żywot ale proszę o diagnozę czy aby na pewno jadąc na Pb auto przyśpiesza szarpnie z klika razy przyśpiesza i tak w kółko na LPG nie ma tego problemu. Dzisiaj zmierzyłem wartości przepływomierza i na jałowym jest 1,5V a jak dam tak na 6000obr/min to przeskakuje raz 3V raz 3,1V. Co radzicie? wymiana przepływomierza czy to może jednak coś innego? Edytowane 19 Lutego 2011 przez prezesartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 wolne - 1.0V-1,7V 2500obr/min - 1,5V -2.1V zakręć butlę od gazu i dopiero pojeździj i zobacz czy jest to samo, jaka masz instalacje LPG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Prezes. Wejdz w Primere dzial ogolny . tam jest link Tricki i szztuczki i nie tylko . Tam bedzie link cos takiego wartosci przeplywomierza dla 2.0 benzyna . Jak dobrze poczytasz to chyba Dino pisze ze takze dla silnika 1,8. Wiesz nalezy czytac linki oznaczone na niebiesko. Duzo waartosciowych rzeczy tam pisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 (edytowane) Instalacja sekwencyjna na takich podzespołach - http://w928.wrzuta.pl/obraz/9ChepUUSAXI/lpg Z tego co wyczytałem to przy gazowaniu powinno przekraczać 3,3V a jak nie przekracza to szarpie i nie ma mocy i u mnie by się zgadzało z szarpaniem ale jak jest moment, że nie szarpie to auto ładnie się zbiera. Edytowane 19 Lutego 2011 przez prezesartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 daj zdjecie instalacji, zakręć butlę i zobacz czy dalej będzie to samo, tak jak pisałem wyżej, i dopiero można dalej wyrokować, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 (edytowane) Butle zakręciłem poczekałem aż zgaśnie odpaliłem przejechałem z 5km i dalej to samo. przepraszam za jakość ale robione telefonem Edytowane 19 Lutego 2011 przez prezesartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 pomierz przepływkę, ale raczej to nie to, reduktor masz za słaby do auta z tego co widać, trzeba by było sprawdzić ciśnienie na pompie paliwa może tam coś jest z zasilaniem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Czemu za słaby reduktor na stronie producenta pisze, że jest od 90-140HP. A orientujesz się może czy na lini paliwowej jest jakiś zaworek do pomiaru ciśnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 to jest alaska a ona obsługuje realnie 90KM, a te 140kM bbuuahhahaha to jak już rozpędzisz auto i nie będziesz cisnął; podłącz fejsa pod program i pociśnij autem i zobaczysz czy ciśnienie pada, odnosnie ciśnienia to trzeba podpiąć pod kompa albo wsadzić manometr w układ, może końcowy zaworek na listwie puszcza za szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 to jest alaska a ona obsługuje realnie 90KM, a te 140kM bbuuahhahaha to jak już rozpędzisz auto i nie będziesz cisnął; podłącz fejsa pod program i pociśnij autem i zobaczysz czy ciśnienie pada Dobrze wiedzieć jak ogarnę sprawę szarpania na Pb zajmę się poprawą instalacji LPG. Jutro wszystko pomierzę i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 odnośnie LPG to tylko na marginesie i nie musisz z tym nic robić w końcu to Twoje nissmo Dobrze wiedzieć jak ogarnę sprawę szarpania na Pb zajmę się poprawą instalacji LPG. Jak trochę poczytasz na ten temat to się nieźle zdziwisz jakie to ma znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 (edytowane) No wiec tak ciśnienie paliwa zaraz za filtrem paliwa 4,5 bar, za listwą na przewodzie powrotnym tak samo 4,5 bar pomiary robiłem manometrem tylko na załączonej pompie. Jak zaopatrzę się w trójnik to mogę jeszcze sprawdzić na zapalonym silniku ale to najwcześniej jutro. Przepływomierz: zapłon - 1,16V wolne obr. - 1,43V 2000 obr. - 1,78V 2500 obr. - 1,83V 3000 obr. - 2V 4000 obr. - 2,16V 5000 obr. - 2,34V 6000 obr. - 2,54V Edytowane 20 Lutego 2011 przez prezesartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 nie wygląda to źle, poza tym jakby przepływka padała to na gazie było by to samo, trzeba chyba szukać gdzieś inndziej, sprawdź jak wyglądają połączenia przy wtryskiwaczach PB, moze coś tam jest nie tak i jakiś zimny lut jest jak rozcinali wiązkę pod wtryski LPG, one są sterowane masą a + jest cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 (edytowane) Na razie mróz trzyma a nie mam garażu to nie będę sprawdzał ale jak by było coś jeszcze do sprawdzenia to proszę pisać a jak puści mróz to sprawdzę wszystko za jednym zamachem. Ps: Odbiegając trochę od tematu przeglądałem reduktory znalazłem 3 które mnie zainteresowały jak bym miał już wymieniać to który lepszy: AT-09 Artic Scorpion ST KME Silver jak z trwałością i jakością bo ceny są dość niskie patrząc na inne reduktory podobnej wydajność, ewentualnie jaki inny polecasz do mojego autka. Edytowane 22 Lutego 2011 przez prezesartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.