Gość Ospamox Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 (edytowane) Witam co moze byc przyczyna takiego zachowania samochodu jechalem autem i nagle zaczal szarpac i gasnac, jak dawalem na luz to bylo o.k a jak wlaczalem bieg i dodawalem gazu to auto sie dlawilo a wskazowka obrotowa szarpala wkoncu auto gaslo, gdy odpalalem sytuacja sie powtorzyla jakos udalo mi sie zaparkowac na parkingu, wylaczylem auto odczekalem 30 min i zapalliem ruszylem przejechalem 5 km i bylo juz wsyztsko ok dodam ze auto jechalo na gazie, gaz raczej dobry bo od momentu zatankowania przejechalem juz 80 km i bylo wszytsko wporzadku, co teraz robic? niby auto jezdzi ok ale boje sie nim wyjechac zeby sytuacja sie nie powtorzyla Edytowane 23 Lutego 2011 przez Ospamox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 jaka instalacja gazowa, tag na temacie bo będzie w koszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 może za mało płynu i parownik przymarzł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 (edytowane) Instalacja gazowa to STAG-4 montowana byla pol roku temu, moze swiece wymienic co prawda byly wymieniane ale przed montazem gazu, co do parownika to chyba nie to bo jechalem juz jakies 15 min na gazie i dopiero sie to stalo, wlasnie wsiadlem do auta przejechalem 10 km po miescie i wszystko jest o.k, mam sie czym martwic? Edytowane 21 Lutego 2011 przez Ospamox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 jaki masz parownik?? pokaż jakieś zdjęcia instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 (edytowane) Fotka instalacji gazowej do tego mam jeszcze jeden problem, strasznie piszy mi ta czesc, czy wymiana paska pomoze? piszczy przez kilkanascie sek i przechodiz zadazylo mi sie to od nowego roku 3 krotnie i zauwazylem ze tylko jak jest wysoki mroz powyzej -10 i sprawa 3 zatankowalem gaz do pelna przejechalem 100 km i zatankowalem jescze raz za 33 zl wyszlo 13,3 litra czy to do dobre spalanie na gazie w zimie? czy troche nie zaduze? Edytowane 23 Lutego 2011 przez Ospamox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 o kurde ,,Dino Błagam Nie parz na FOTKĘ ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wężyki od elektrozaworów jakie mają długości i ew jaki masz ten filterek od gazu ,,, chętnie bym zobaczył mapy ,,,,Biedne QG18,,,, gazownik założył Ci elektrozawory a nie wtryskiwacze ,,,, poco nam zdjęcia alternatora ,? a staga to prawie nie zobaczyłem ,,,ciekawe co na przeglądzie powiedzą ,,, to że piszczy pasek to też tak mam ...chwile przy niskich temp .... a spalanie na takich elektrowtryskach .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 (edytowane) Tofu mozesz troche jasniej napisac,bo jak cos jest nie tak to podjade do gazownika i bede wyjasnial problem... z gory dzieki za pomoc z dokumetacji gazu mam wyposane to elementy wyposazenia: zbiornik GZWN toroidalny uklad sterujacy TAG-4 reduktor tomaseto-alaska listwa wtryskowa -wlateki czujnik cisnienia elektrozawór zintegrowany z reduktorem zawor tankowania=-tamaseto elektroniczna jednostka sterujaca Edytowane 23 Lutego 2011 przez Ospamox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 pasek naciągnij i nei będzie piszczećspalanie jak na taki zestaw to nei jest źleza wolne wtryski za słaby reduktor, masz więcej niż 90KM, może jakiś waldemar się zwiesił na moment, pokaż jakie sa ustawienia i mapy będzie można powiedzieć coś więcej, a montaż hmmmm dobrze, że choć waldek w pionie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 (edytowane) wlasnie wzielem wyciag homologacji sposobu montazu instalacji i jest tam napisane ze: jest tam tez zamontowane: wielozawor tomasetoo toriodalny wys. 200 kat 30 urzadzenie wtrsysku gazu Valtek listwa wtryskowa A BHZ czyjnik cisnienia PS-01 czy wsyztsko sie zgadza? widze z waszych wypowiedzi ze montaz jest zly, prosze o napisanei co jets nie tak, bede probowal walic z problem do gazownika jakie mam pokazac ustawienia i mapy bo nie bardzo wiem ? Edytowane 24 Lutego 2011 przez Ospamox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 zły to jest gazownik skoro Ci zaproponował VALdemary bo one mają po 30 % różną dawkę paliwa między sobą to na logikę co się dzieje z silnikiem jak jeden cylinder jest przelewany a drugie chodzi na ubogo a ecu w samochodzie z sondą lambda wyciąga średnią ze spalin ,,,,,przelataj na tym z 5 tys i załóż minimum MJ lub Hane ,,,,moze zawory przetrwają ,,, ustawienia i mapu wtrysku z programu jak się gazlem podepnie pod auto spytaj jakie masz dysze wywiercone jeszcze jak będą ponad 2.5 i mnożnik blisko 1,1x to powiedzmy że gazmen zrobił poprawnie na tych gratach ,,,które są tak jak Dino pisze zrzuty ekranu z wszystkich zakładek programu fajnie by było jakby Ci zrobił OSC oscyloskop nagranie parametrów wszystkich podczas jazdy dzieki temu wiesz co się dzieje przy każdym dodaniu gazu ,,,a i ważne czy masz podpiętą sondę lambda pod instalkę ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) Moze opisze problem dokladniej, jechalem dzisiaj w trase ok 50 km w jedna str, i po przejechnaiu jakis 40 km problem sie powtorzyl, jechalem na gazie i autem zaczelo szarpac co jakis czas auto tak jakby sie zacinalo a wskazowka obrotowa spadala i wracala na swoje miejsce, przelaczylem na benzyne i to samo dalej jechalem juz na benzynie, jechalem dalej i caly czas to sie dzialo gdy dojechalem do miasta i np stalem na swiatlach na luzie to wskazowka obrotowa byla na 1,5 tys i spadala w dol i wracala spadala i wracala spadala i wracala i tak spadala coraz nizej az na 0 az silnik gasl, zapalilem silnik ponownie i to samo, dojechalem na miejsce, wylaczylem auto, zostawilem na kilka godz wrocilem (musialem jakos wrocic do domu) odpalilem auto i wszystko o.k przejechalem znowu jakies 40 km i problem sie powtorzyl o co chodzi??? Edytowane 5 Marca 2011 przez Ospamox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 a spróbuj przejechać te 40 km na benzynie i sprawdź czy będzie to samo. jak będzie dobrze to faktycznie gaz piepszy, a jak będzie to samo to problem jest gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 sprawdź połączenia wtryskiwaczy czy nei ma tam jakiegoś babola, na schemacie od 1A do 4C, zrób może tak, wypnij wtyczkę z kompa gazu wtedy auto nie odpali wcale, a jak odpali to coś jest nie tak, i teraz połącz ze sobą: 1A i 2A, 3A i 4A, 1B i 1C, 4B i 4C, powkładaj jakieś przewody we wtyczkę, wtedy ominiesz kompa LPG i będziesz miał prawie stan pierwotny, przed instalacją i pojeździj na PB i zobacz co się dzieje, jak jest gitt to chyba komp padł i ma jakiś zimny lut, który się odzywa po nagrzaniu, a jak dalej to samo to trzeba sprawdzić rozcięcie przewodów przy wtryskach czy czasem tam coś jest nie tak. w ten sposób wyeliminujesz wpływ instalacji LPG na pracę PL-STAG-4opis_wyprowadzen.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Instalacja gazowa jest na gwarancji, czy takie cos podlega reklamacji? czy musze to naprawiac sam na wlasny koszt u jakiegos mechanika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 jak jest na gwarancji to podjedź aby zobaczył co jest 5 i ewentualnie podmienił sterownik albo wypiął i pospinał jak mówiłem aby to wyeliminować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 podjechalem dzisiaj do gazownika a on powiedzial ze to nie ich problem tylko musze do elektonika jechac bo to na 100% przeplywomierz powietrza, ma racje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 zmierz przepływomierz i zobacz opis jest w dziale triki i sztuczki kolego możesz jeszcze wejść na stronę AC producenta sterowników STAG i tam w dziale do pobrania masz coś takiego jak dobór dysz, zassaj ten dokument i otwórz i tam na pierwszej stronie, jest napisane: PRZYPOMINAMY O PRAWIDŁOWYM DOBORZE REDUKTORÓW DO MOCY SILNIKA i zerknij na pierwszą pozycję i to jest Twój reduktor i producent tego sterownika zaleca jego montaż do 90KM a Ty masz więcej, teraz wydrukuj to i idź do Panów gazmenów i się spytaj jak to się ma do Twojego auta, którego moc przekracza 100KM jeżeli twierdzą, że to nie ich wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) ok czyli, przez to awaria bedzie sie powtarzac? bo jak tak to natychmioatsowo wale do gazownikow z reklamacja. rozumiem ze moj reduktor jestza slaby, a jaki powinien byc? prosze Dino jak znajdziesz czas to napisz co jest jescze nie tak z ta instalacja a ja wale do gazownikow z tym wszystkim, naprawde dziekuje z apomoc Edytowane 9 Marca 2011 przez Ospamox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 ja nie wiem czym to jest spowodowane, tylko napisałem abyś pomierzył przepływomierz tak jak mówili, (choć nie bardzo w to wierzę) i, że możesz do nich podjechać i zapytać się dlaczego zamontowali za słaby reduktor, może zgraj od nich ustawienia i mapy to zobaczymy co dalej dla spokoju ducha zakręć sobie butlę, i pojeździj trochę na PB w Twoim przypadku trasa około 40km wystarczy i zobacz czy się wszystko powtórzy, jak nei to pojedź do Panów Gazmenów i im o tym powiedz, sprawdź jeszcze jak masz wpięty reduktor, powinien być w układ nagrzewnicy, czyli węże które wchodzą do nadwozia powinny mieć trójniki, rozumiem ze moj reduktor jest na 100 km a powinien byc do 90 km tak? Twój reduktor realnie wg producenta STAGA obsługuje 90KM a TY masz ponad 100KM czyli na odwrót nisz napisałeś, podjedź do gazmenów i poproś o mapy i ustawienia, zgraj scriny na pendriva i zapodaj to popatrzymy dalej, sprawdź jeszcze dokładnie jaki masz reduktor??? czy to jest na pewno alaska, daj jakieś zdjęcie samego reduktora i podłączenia w układ chłodzenia, a i wymienił bym wtryskiwacze na jakies lepsze, może hana była by gitt, nie poznasz auta, choć jak wskazuje życie niektórzy są zadowoleni z valdemarów bo takie cool i czerwone takie tjuningowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 ok w poniedzialek podjade i bede wszystko ustalal, napisze na bierzaco co jest zgrane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 pojeździj na PB do poniedziałku tak jak mówiłem, butlę zakręca się pod pokrywką, odkręcasz pokrywkę i na wielozaworze masz karbowaną nakrętkę i trzeb a ją zakręcić wtedy unikniesz wpływu instalacji LPG na pracę silnika i będzie wszystko wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Narazie oddalem auto do mechanika gdyz wyskoczyla mi kontrolka silnika, ma mi wszytsko posprawdzac na komputerze, jak odda mi auto to bede wiedzial wiecej i napisze, Dino skoro gazman zamontowal mi za slaby reduktor do mojego auta to mam prawo domagac sie od niego wymiemnienia na inny odpowieni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 masz zamontowanego STAG-a i dostałeś link do strony producenta i tam jest napisane co i jak, powinien wymienić, pewnie będzie kłapał gębą, ale jak nie zmieni to będziesz jeździł na ubogo a skutki tego dla silnika mogą być nei najlepsze, jaki błąd wyskoczył?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.