Gość Jacu_21 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Posluchaj. Jezeli te metaliczne stuki w silniku wystepuja przy nagrzanym silniku pod obciazeniem i niskich predkosciach obrotowych (piszesz ze 1500 do 2000obr/min) to moze byc spalanie stukowe. Dlatego tez trzeba sprawdzic czy prawidlowo jest ustawiony zaplon . Dobry mechanik to sprawdzi. To bedzie maly koszt. Po drugie musisz byc pewny ze masz dobre paliwo(chociaz kto dzisiaj jest pewny) . Jesli tu bedzie wszystko w porzadku to niestety beda Cie czekac sporo wiekesze koszty. Trzeba obczaic gdzie tw stuki wystepuja. Czy bardziej na gorze czy na dole. . Jesli chodzi o lancuch rozrzadu to on szelesci charakterystycznie i dobry mechanik da sobie z tym rade. Moze sie okazac ze tylko do wymiany napinacz lub jest za slabe cisnienie oleju ktrore ma wplyw na naciag lancucha. Sa to pesymistyczne sprawy. Najpierw zaplon i wtedy inne usterki do usuniecia. Czesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacu_21 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.