Gość spudi Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam Na wstępie pragnę poinformować że mimo że jest to mój pierwszy temat to już prawie od dwóch lat przeszukuje ów forum i znalazłem tu wiele porad które mi pomogły ale wracając do tematu siedzę i siedzę i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje problemy: Zacznę od tego ze posiadam leciwą primerke p10 z 90r 1.6 16v benzynka bez gazu (auto ma gaźnik nie wtrysk) mimo że ma już swoje lata bardzo lubię ten samochód i chciał bym nim jeszcze pojeździć, do tej pory nie miałem problemów ma ona na liczniku 220 tyś tylko od jakiś 6-7 miesięcy zaczęło w im występować kilka problemów, zaczęło się od tego że w sierpniu zeszłego roku znikał mi płyn z chłodnicy i ciągnęło się to tak gdzieś do nowego roku ( w październiku wyczyściłem chłodnice spuściłem stary płyn wlałem nowy) lecz co 2 tygodnie musiałem go dolewać, problem jakoś sam się rozwiązał od 1,5 miesiąca co jakiś czas sprawdzam płyn w chłodnicy i nic nie ubyło, lecz pojawił się kolejny problem mianowicie auto strasznie osłabło już nie przyspiesza jak kiedyś zamula na luzie skaczą mi obroty z 900 do 500 czasami zgaśnie wczoraj np. jadać 80 km/h chciałem wyprzedzić inne auto pod górkę zredukowałem bieg po czym auto mi zgasło sic! dodam ze auto było rozgrzane nie wiem co robić, mój brat jest mechanikiem twierdzi że poszła uszczelka pod głowicą lecz ja za bardzo mu nie ufam ponieważ jest on świeżo po szkole i ma małe doświadczenie, świec nie wymieniałem od dwóch lat (40 tyś przejechałem) kabli też nie nic nie czyściłem silnik oleju nie bierze tłumik nowy proszę o poradę za co mam się zabrać, jeszcze przypomniało mi się że czasami zdarza sie ze pod czas jazdy wybija mi 5 bieg zazwyczaj jak temp. jest ujemna i jadę pod górkę. Pozdrawiam. PS nie za bardzo znam się na mechanice wiec jak coś źle napisałem lub niezrozumiale przepraszam Ps2. zapomniałem dodać ze jak wyłączę światła czy nagrzewnice obroty wskakują na 1000 jak włączę światła od razu spadają podejrzewam że czas już na wymianę akumulatora gdyż kiedyś jak były temp. na poziomie -30 stopni kręciłem i nawet aku nie wykazywał oznak ze chce sie wyładować teraz -12 zakręcę 3-4 razy i słychać już odgłosy że zaraz aku umrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Niestety jak chcesz jeszcze nim pojeździć to musisz zacząć od podstaw: 1. wymiana aku 2.wymiana świec, przewodów, filtrów 3. czyszczenie gaźnika Po tych operacjach dopiero napisz co się dzieje. Z samochodem jak z kobietą...trzeba dbać..by pojeździć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.