_Wasyl_ Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 VNT? Co to takiego? Jutro pojadę do serwisu, pojeżdżę tak długo aż mi nie wywali błędu i zobaczymy co powie komputer... ciekawe na jaką kwotę tym razem muszę się przugotować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 VNT- w prostym znaczeniu chodzi o turbinę. Przycinają się kierowniczki i turbina przeładowuje. Czujnik w dolocie wyłapuje nadmiar ciśnienia i odcina moc. Jeśli po odpuszczeniu gazu powraca do normy, to na pewno to, ale jeśli obroty falują na jałowym to może być SCV, który jak pisałeś był wymieniony. Kod błędu przeładowania to 0245. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wasyl_ Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Ok, dzięki. Dam znać jak się czegoś dowiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Nie wiem czy w P12 to zadziała, ale spróbuj coś takiego http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49257-reczna-procedura-diagnozowania-bledow-ecm/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wasyl_ Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 O, zobaczę, tylko że teraz błąd mi się nie wyświetla, bo ponowne uruchomienie silnika go czasem kasuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Spróbować możesz. U mnie check się nie świecił a błąd był Takie te Nyski są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wasyl_ Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Niestety, ta procedura u mnie nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Może powinieneś próbować kilka razy. Nie każdemu się udało od razu, mnie też. Tu masz temat jeszcze http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88152-kasowanie-check-engine-odczytanie-kodu-bledu/ W P12 tez będzie działać, tylko trza być cierpliwym Chyba że to jeszcze sprawa rocznika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wasyl_ Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 2003, 2.2, 138km. Nie będę kombinował, pojadę na komputer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 To podziel się informacją po wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wasyl_ Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) Auto odebrane, kod błędu to P0093 - Fuel Leak. (PART NUMBER 23710-AW41A). Jakiś zawór na common railu, który jest jej integralną częścią. Koszty naprawy kosmiczne... :/ Macie jakieś sugestie...? Edytowane 26 Lipca 2016 przez _Wasyl_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.