Gość dziku82 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 (edytowane) Szanowni forumowicze, od pewnego czasu mam problem ze swoją Primerą P12 (1,9DCi) co jakiś czas podczas jazdy silnik nagle traci moc, obroty spadają i po chwili gaśnie, nie ma na to reguły czasami przejadę 200-300 km, a czasami zdarza się to 3 razy na odcinku 10 km. Auto po chwili odpoczynku zapala bez problemu i wszystko wraca do normy mogę jechać. Boję się że w końcu siądzie na dobre i się nie wypłacę :\ Może ktoś z Was miał podobne objawy? Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam Paweł Edytowane 22 Lutego 2011 przez dziku82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladaco Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jeżeli spotka cię jeszcze raz taka przygoda, zobacz czy po odkręceniu korka wlewu paliwa nie usłyszysz takiego cichego szumu, może być problem z odpowietrzaniem zbiornika paliwa, coś takiego mnie się też przydarzyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojas Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Możesz napisać czy rozwiązałeś problem. Mam to samo a mechanicy rozkładają ręce. Byłem na kompie w serwisie i generalnie nie ma żadnych błędów. Objawy mam takie same jak ty. Dwa lata temu miałem podobny problem, lecz wtedy doszedłem że była pęknięta rura od intercolera. Teraz sam nie mam koncepcji co może być przyczyną takiego zachowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość subaru001 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 spruboj tankowac na dobrych stacjach,wlej tez co jakis czas prwparat do czyszczenia calego ukladu .ja mam tak przy niskich temperaturach.moze za to odpowiadac rowniez czujnik temperatury paliwa lub jego przekaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czart79 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Miałem podobną sytuację. W trakcie jazdy auto traciło moc i samo gasło. Wystarczyło wyłączyć zapłon i włączyć i autko normalnie odpalało. Na zimnym silniku przejeżdżałem kilka kilometrów bez zgaśnięcia, a na ciepłym problemem było wyjechać z podwórka. Podpiąłem się pod złącze diagnostyczne i zobaczyłem błąd P0203: "obwód wtryskiwacza, cylinder 3 - usterka". Przyczyną było przetarcie izolacji na kabelku sygnałowym wtryskiwacza. W momencie zmasowania z głowicą, komputer automatycznie odcinał paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lucks Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Ja również miałem podobne objawy z tym silnikiem. U mnie nie gasł ale tracił nagle moc tak że trudno było ruszyć z miejsca. Czasem wystarczało ponownie uruchomić silnik czasem trzeba było trochę pojeździć i przechodziło. Samochód przestał tydzień u mechanika - nie znalazł przyczyny. W ASO w Łodzi zasugerowali wymianę pompy wtryskowej - cena 15tys!!! W końcu polecono mi speca od diesli w Pabianicach, odłączył EGR i zapomniałem o problemie. Naprawa trwałą 10min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 nie ma jak naciagacze i bezmózgi w ASO ja nie wiem kto tych ludzi tam zatrudnia i na jakiej podstawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Dla nich liczy sie zysk. Oni mysla ze wszyscy kierowcy ktorzy do nich przyjezdzaja to potencjalne ofiary i sie nie znaja na niczym. Najgorzej im powiedziec -Panie nie znam sie na niczym ,nie wiem co moze byc to Cie wtedy kroja . Wymieniaja czy potrzebne czy nie . najgorzej jak wymienia czesc za tysiace zlotych i okazuje sie ze to nie to i kaza sobie placic . Po drugie jak uslysza Nissan to koniec bo oni tylko znaja golfy ople audi . Sam bylem swiadkiem takiej akcji. Przyjechal gosciu bo mu sie silnik grzeje . Stwierdzili ze luzny pasek. Zaden z nich nie obadal pompy wodnej od razu. Wymienili pasek silnik dalej sie grzeje . Przyjedz Pan jutro zobaczymy co sie da zrobic. W koncu mowie do goscia . Uciekaj Pan stad jak najdalej i jedz Pan do jakiegos mechanika niech sprawdzi pompe wodna i termostat. Dzwonil do mnie ze pompa wodna byla zatarta i ciekla . Nastepna sprawa z tymi ASo to jesli nie maja komputera to nic juz nie zrobia . Prostych rzeczy nie potrafia zrobic bez komputera. Umawiam sie gosciem na ustawienie kata wtrysku . Przyjezdzaj Pan. Oczywiscie przjechalem . On pod komputer .Nic Panu nie zrobie bo sie nie polacze z autem. To niech Pan ustawi czujnikiem . Nie mam . To po co mi Pan kazal przyjezdzac . Serwis diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 ta a najlepsze są ceny i tak jak mowisz wymienia nie to co trzeba i każą płacic , ciekawi mnie jak mozna by sie zabezpieczyc przed złą dniagnozą lub zła/ nieprawidłowa naprawa i wlasnie jak wybronic sie z płacenia za cokolwiek jesli nie przyniosło efektu , umowy chyba trzeba spisywac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moment_2004 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Szanowni forumowicze, od pewnego czasu mam problem ze swoją Primerą P12 (1,9DCi) co jakiś czas podczas jazdy silnik nagle traci moc, obroty spadają i po chwili gaśnie, nie ma na to reguły czasami przejadę 200-300 km, a czasami zdarza się to 3 razy na odcinku 10 km. Auto po chwili odpoczynku zapala bez problemu i wszystko wraca do normy mogę jechać. Boję się że w końcu siądzie na dobre i się nie wypłacę :\ Może ktoś z Was miał podobne objawy? Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam Paweł Ja mam podobny problem i reż wszyscy rozkładają ręce. Przejeżdżam tygodniowo 1000 km i dopada mnie spadek mocy (silnik 2,2 dci 139 KM 2005) w najmniej odpowiednich sytyuacjach - najpierw było to raz w tygodniu, teraz jest 3-4 razy. Leje różne paskudztwa mające na celu oczyszczenie wtrysków i nic nie pomaga, objawy się powtarzają. W mojej sytuacji pomaga jak na razie wyłączenie zapłonu i ponowne jego włączenie i odpalenie podczas jazdy z rozrusznika. Stawiam na filtr paliwa, który dzisiaj wymienię i zobaczymy co dalej. Może macie jakieś inne doświadczenia? Napiszcie proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ja mam podobny problem i reż wszyscy rozkładają ręce. Przejeżdżam tygodniowo 1000 km i dopada mnie spadek mocy (silnik 2,2 dci 139 KM 2005) w najmniej odpowiednich sytyuacjach - najpierw było to raz w tygodniu, teraz jest 3-4 razy. Leje różne paskudztwa mające na celu oczyszczenie wtrysków i nic nie pomaga, objawy się powtarzają. W mojej sytuacji pomaga jak na razie wyłączenie zapłonu i ponowne jego włączenie i odpalenie podczas jazdy z rozrusznika. Stawiam na filtr paliwa, który dzisiaj wymienię i zobaczymy co dalej. Może macie jakieś inne doświadczenia? Napiszcie proszę U mnie tak objawiała się przepływka aż w końcu padła i samochód gasł co chwilę. Szanowni forumowicze, od pewnego czasu mam problem ze swoją Primerą P12 (1,9DCi) co jakiś czas podczas jazdy silnik nagle traci moc, obroty spadają i po chwili gaśnie, nie ma na to reguły czasami przejadę 200-300 km, a czasami zdarza się to 3 razy na odcinku 10 km. Auto po chwili odpoczynku zapala bez problemu i wszystko wraca do normy mogę jechać. Boję się że w końcu siądzie na dobre i się nie wypłacę :\ Może ktoś z Was miał podobne objawy? Dziękuję z góry za pomoc. Pozdrawiam Paweł Powiedz czy nie chipowałeś silnika ? Albo ktoś przed Tobą. Co było robione ostatnio z samochodem, jakieś wymiany naprawy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Powiedz czy nie chipowałeś silnika ? Albo ktoś przed Tobą. Co było robione ostatnio z samochodem, jakieś wymiany naprawy ? A co to ma do rzeczy?? Jeśli jest profesjonalny czip lub box to poprawia jakość pracy motoru a nie dołuje. Chyba, że Mietek w garażu na kanale podkręcił ciśnienie pompy??? Ja mam podobny problem i reż wszyscy rozkładają ręce. Przejeżdżam tygodniowo 1000 km i dopada mnie spadek mocy (silnik 2,2 dci 139 KM 2005) w najmniej odpowiednich sytyuacjach - najpierw było to raz w tygodniu, teraz jest 3-4 razy. Leje różne paskudztwa mające na celu oczyszczenie wtrysków i nic nie pomaga, objawy się powtarzają. W mojej sytuacji pomaga jak na razie wyłączenie zapłonu i ponowne jego włączenie i odpalenie podczas jazdy z rozrusznika. Stawiam na filtr paliwa, który dzisiaj wymienię i zobaczymy co dalej. Może macie jakieś inne doświadczenia? Napiszcie proszę Zbadaj co napisali wcześniej jak wymiana filtra nie pomorze. EGR Przepływkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 A co to ma do rzeczy?? Jeśli jest profesjonalny czip lub box to poprawia jakość pracy motoru a nie dołuje. Chyba, że Mietek w garażu na kanale podkręcił ciśnienie pompy??? Zbadaj co napisali wcześniej jak wymiana filtra nie pomorze. EGR Przepływkę No widzisz ja tak felernie trafiłem że ktoś mi wsadził CHIPA za 1200 Euro a najwyraźniej nie przemapował sterownika. Efektem czego był nierugalrne niczym nie poprzedzone, wyskakujące błędy ESP, wprowadzenie samochodu w tryb serwisowy i ograniczeniu prędkości do jakiś 50km/h ;/. Więc dążę tylko do tego czy coś było robione w ogóle, a Ty kolego od razu zakładasz że tam wszystko jest tak jak być powinno poskładane najwyraźniej nie bardzo ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 No widzisz ja tak ferelnie nie trafiłem bo mam czipa za1200pln Tak jak napisałem profesjonalnie - znaczy dokładnie do danego egzemplarza dostrojone parametry z uwzglednieniem jego aktualnego stanu technicznego i wydajności. Nie zakładam, że jest dobrze skoro kolega MOMENT pisze, że nawala. Wydaje mi sie, że jeśli ktoś mapuje sobie motor i mu szwankuje to szuka u zakładającego pomocy?? Nic to czekajmy na wydarzenia u kolegi MOMENTA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ile masz KM na samym CHIPie ? Ja się teraz próbuję dowiedzieć ile za przestrojenie sterownika bo bym chętnie te puszkę tam wpiął spowrotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 (edytowane) 150KM ale to nie jest box tylko kompleksowe mapowanie mojego motoru Edytowane 7 Stycznia 2013 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 I jak czuć różnicę ? Ile kosztowało mapowanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 odczucie różnicy jest kolosalne na+ w zasadzie na bardzo wielki plus koszt tak jak napisałem 1200pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 ja słyszałem że po takim chipe spada spalania .Jwa jak to u ciebie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 (edytowane) Teraz już tak, ale trwało to ponad dwa lata. Faktyczny 1l/100km mniej. W lato nie przekraczam w mieście 7/100 przy ciężkiej nodze i normalnym popylaniu przez miasto w korkach. Przestałem liczyć spalanie bo fan jest większy. Sama klima też daje 0,5l/100km. Paliwo za 5,20 a paliwo za 5,60 to też 1/100 mniej wyszło że pali 3l/100km Jeżdżę na vervie Edytowane 8 Stycznia 2013 przez jwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paulina Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Witam, odświeżę trochę temat bo wydaje mi się ze mnie teraz dotknęło po przekręceniu kluczyka zero reakcji, czasami dopiero po 10 próbie jest reakcja a jak już kreci to długo nim odpali (około 10- 15 sek) podczas jazdy gdy jest rozgrzany przechodzi w tryb awaryjny i po chwili gaśnie - podczas jazdy podłączony do kompa błąd wtryskiwacza - cylinder 2 wymieniony czujnik wału rozrządu, po pojawieniu się ponownie błędu wtrysku pokazuje się również błąd czujnika. wymieniony filtr paliwa, wlałam jakiś uszlachetniacz do czyszczenia wtrysków i "lepsze" paliwo Miał ktoś coś podobnego? Mechanik chce sprawdzać wtryskiwacze, ale mam wrażenie jak troszkę pokopałam w necie że może się to okazać coś co nie przewróci mojego budżetu do góry nogami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioło Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Ja przed wczoraj odebrałem samochód z warsztatu, bo miałem podobny problem, tylko u mnie odpalał za 3-4 razem w dni z przymrozkiem. Wymieniony został zawór SCV na pompie i teraz odpala w pierwszej sekundzie po przekręceniu kluczyka. U mnie dodatkowo uszkodzenie tego zaworu objawiało się falowaniem wolnych obrotów początkowo tylko na zimnym silniku, potem także na ciepłym. Edytowane 4 Marca 2016 przez zioło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 bym sprawdzil te wtryski zwlaszcza ze komp pokazuje blad sprawdzenie nie jest az tak kosztowne, wymiana juz tak chyba ze uzywka z anglika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wasyl_ Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Odświeżę trochę wątek. U mnie było tak, że obroty falowały po odpaleniu silnika lub po zakończeniu jazdy (auto zaparkowane, bieg wypięty)... więc pojechałem po uszlachetniacz do wtrysków, zalałem do baku benzyny (na 99% przypadków tankuję vervy, vpowery etc) i trochę pojeździłem - falowanie ustało. Teraz - 2 tygodnie po ustaniu falowania - auto potrafi losowo w trakcie jazdy zgubić moc. To znaczy, jest tak, jakby na chwilę pedał gazu nie działał a po chwili załącza się ponownie i auto wyrywa się do przodu jakby nigdy nic. Dwa razy wywaliło mi błąd silnika, za trzecim razem już nie. Objawy ustają po 1-2-3 sekundach ALBO trzeba wyłączyć i włączyć silnik. Miałem takie objawy poprzednio, to w serwisie wymienili mi zawór (denso jakiśtam za 900zł) i objawy ustały, a teraz po 3 miesiacach to samo... czego to może być przyczyna? (wszystkie filtry i płyny były wymienianie niedawno). EGR? Przepustnica? Pompa paliwowa? SCV? czy jeszcze coś...? Moze być tak, że po podpięciu i tak nie bedzie błędu wyświetlać... Edytowane 25 Lipca 2016 przez _Wasyl_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Skoro SCV wymienili to może wskazywać jeszcze na VNT. Objawy są takie, że przy dodawaniu gazu w okolicy 3000obr/min spada nagle moc, ale po odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu wszystko wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.