Gość tsuiso.pl Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 A więc jako, że AE86 poszła w drobiazgi i obecnie zamierzam pociąć dziadostwo z całym oddaniem i złością na najdrobniejsze żyletkokształtne kawałeczki zmuszony byłem kupić samochód - bo tak naprawdę nie miałbym czym startować w przyszłym sezonie.. Ten sezon i tak przeznaczam na budowę auta... i treningi drugim driftowozem - który dostanie płynące do mnie nowe RB25DET serduszko, na miejsce starego - nie ukrywam tego mocno już wyeksploatowanego, którego nie bardzo chce mi się reanimować. Tak więc prezentowane tutaj modyfikacje zostaną wsadzone w Nissana Silvię S15. Celem jest stworzenie auta do driftu... A moc? 600KM+ na normalnej Pb 98 Silnik, który wejdzie na miejsce SR-ki... to RB26DETT pochodzący z JDM-owskiego Nissana Stagea 260RS, którego mój znajomy kupił po bardzo konkretnym uderzeniu od jakiegoś sprzedawcy w UK. Facet nie wiedział, że owszem sprzedaje wrak, ale wrak jednego z najbardziej poszukiwanych JDM-owskich samochodów w limitowanych edycjach. Zresztą mój znajomy też tego nie wiedział i za 1500 funtów wszedłem w posiadanie silnika i wraka, który mimo mocnego zdezelowania znalazł nabywcę w Niemczech i z tego co wiem pracę nad przywróceniem go do życia są mocno zaawansowane . Sam silnik będzie montowany na customowanej konstrukcji mojego autorstwa... choć mocno opartej o rozwiązania z mocowania REINIK'a Silnik dostanie blok z GT-R32, który jest nie wiadomo dlaczego bardziej wytrzymały, choć de facto pochodzi z starszego modelu auta. Planuję rozwiercenie go do 87 x 77,7 mm - czyli uzyskanie w zasadzie górnej granicy możliwości 2771 cm3. Konfiguracja taka podpatrzona w rysunkach silnika REINIK jest możliwa do uzyskania. Silnik rzecz jasna zostanie wyważony w pełni, zamówiłem już panewki ACL Race 6B2960HX / 7M2428HX / RB4074 Silnik zostanie zakuty - tłoki i korbowody Spool. Pompa oleju - TOMEI Oversize czyli TOMEI 193035 Szybki rozrząd Greddy już leży - wersja long Pompa wody - N1 JDM kupiona za flaszkę Uszczelki - cóż... myślę w zasadzie nad okordowanymi w otoczce płynnej, choć szczerze powiedziawszy tu mam zagwozdkę. Co do skrzyni biegów - zastanawiam się mocno nad założeniem sekwencyjnej skrzyni kłowej... ale cholera nie mam pomysłu - tak więc liczę na Was w temacie skrzyni i sprzęgła. Turbina - wybór jest prosty zwłaszcza, że mam je na stanie (swoją drogą drugą mam na sprzedaż - obie nówki) Garrett 2860-5 Customowane wtryski 700ccm Intercooler AutoBahn88 do frontowego montażu rzecz jasna. Wysokowydajna chłodnica JPerformance z osobnym obiegiem chłodzenia oleju Wydech - to już pozostawiam magikom spod Kolonii... ale pewnie skończy się na Ø 80 Jeśli chodzi o ECU to dobrze mam opanowaną jednostkę HKS F Con V Pro - zwłaszcza, że mam możliwość kupić ją za niewielkie pieniądze... Turbiną zarządzać chcę przez Gizmo IBC Przestawienie ogranicznika obrotów na 8 800 rpm Słucham opinii i sugestii - za wszystkie bardzo dziękuję Jak sami widzicie projekt raczej wysoko budżetowy jak na polskie warunki - ale prawda jest taka, że z takim sprzętem nie miałbym za bardzo czego szukać w polskich seriach driftingowych - celem jest King Of Europe i IDS/IDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aston7713 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Wyrazy szacunku!!! Tłusty projekt:D przy tych wszystkich zmianach to raczej możesz celować w okolice 700KM Mam pełne uznanie dla tego projektu Ten silnik dużo zniesie więc można w niego włożyć;p Widziałem na własne oczy i słyszałem na własne uszy jak te zakute silniki chodzą na turbinach wielkości wiadra które dmuchają 1.4 - 1.8 bara. Lecz to na inny typ startów są one robione. Moim zdaniem te cacko co zrobisz będzie wymiatać A co do sprzęgła to sądzę że dwutarczowe wytrzyma Takie widziałem w akcji;p Mam nadzieje że niedługo będziemy mogli zobaczyć twój sprzęt w akcji:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tsuiso.pl Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 2860-5 dmucha 1,6 bara... i więcej (choć niewiele ) 700 km to za dużo, zwłaszcza, że chodzi o odpowiednie utrzymanie krzywej obroty vs. moc i moment... Silnik znosi nawet 1 300 KM choć szczerze powiedziawszy w dobie V8 jest juz przestarzałą platformą i wiem, że w razie "W" jest to auto na jeden sezon i za rok czas będzie zmienić platformę i silnik na Titana jak w RX-7 miałem ;( Cholernie mi szkoda, że wywaliłem nim kozła i wszystko poszło w pizdu ;( Ale... teraz jest Nissan w pełni. Tylko dwutarczówek jest od groma typów... i nie wiem jaka skrzynię wybrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.