Gość krysio11 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 witam Panowie od samego poczatku mam klopot z odpalaniem auta zwlaszcza po nocy, po zagrzaniu swiec musze krecic prynajmniej 30 sek zeby zapalil w tym czasie auto po troche zaczyna łapac i podczas krecenia strasznie dymi na bialo, mial ktos podobnie i uporal sie z tym. dodam ze di tej pory zrobilem: zaworek zwrotny chociaz paliwo i tak nie uciekalo filtry nowe wszsytkie wtryskiwacze sprawdzone swiece wszystkie grzeja rozrzad łancuch sprawdzone jedna jeszcze rzecz to komputer pokazuje blą czujnika polozenia wału, ale po podmianie na inny tez uzywany nic sie nie zmienilo wie ktos jaki opor powinien miec dobry czujnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 płynu chłodniczego nie ubywa? jak nie, to startowa dawka paliwa za mała (czyli albo pompa mechanicznie coś niedomaga, albo trzeba w programie zwiększyć dawkę startową i powinno być ok) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krysio11 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 plynu chlodniczego nie ubywa, zapomnialem dodac ze nieraz auto po przekroczeniu 3500 obrotow wchodzi w tryb awaryjny i traci i trzeba gasic go i od nowa zapalic, a przy ruszaniu baz gazu przy obciazeniu nieraz slychac chwilke metaliczy glos z wtryskow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 (edytowane) Jak znasz numer błędu to poszukaj w manualu - powinna być cała procedura diagnostyczna wraz z parametrami danej części/czujnika. Możesz też podać numer tutaj to ja mogę poszukać... Biały dym to jest i u mnie, teraz jest zimno, więc musi być, ale nie ma go jakoś przesadnie dużo. Jak widzę czasami chmury za nowszymi autami od mojego to aż się wierzyć nie chce skąd jego tyle. Powąchaj też sam dym czy nie śmierdzi płynem do spryskiwaczy. Edytowane 25 Lutego 2011 przez jasio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 to, może być coś z ustawieniem rozrządu,albo ten czujnik od wału jest do bani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krysio11 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 bede musial jeszcze poszukac innego czujnika na podmiane albo ten jakos sprawdzic bo nowy kosztuje troche, rozrzad byl sprawdzany i nie jest przestawiony ani nic takiego. A wiecie moze czy da sie odpalc auto z odpietym czujnikiem walu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 raczej,będzie odpalał i gasł za moment,i tak w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 wygląda na padniętą pompe wtryskową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Telek Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 to raczej zawór SCV tak mi się wydaj wyskakuje ci błąd 0089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krysio11 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 wlasnie ze jedyny blad jaki pokazuje to czujnik polozenia walu ale po zalozeniu z innego auta bez roznicy i dalej po 3,5 tys wlacza sie tryb awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar30 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 kolega który mówił a zaworze SCV jest najbliżej prawdy............... chociaż te zawory sie nie psują!!!!! siadają przy nich oringi od paliwa!!! ( w serwisie wymieniają cały zawór koszt 1.000!!) na alegro koszk zaworka 570 zł Gdy taki oring będzie zniszczony paliwo będzie sie przelewało z powrotem do baku........... stąd problemy z odpalaniem!!!!!!!!!!! Sprawdz jescze pompkę elektryczna przy zbiorniku paliwa....... może nie podawać wystarczającej ilości paliwa........ (jak uszkodzona to po przekręceniu kluczyka powinna głośno pracować ale nie koniecznie) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 kolega który mówił a zaworze SCV jest najbliżej prawdy............... chociaż te zawory sie nie psują!!!!! siadają przy nich oringi od paliwa!!! ( w serwisie wymieniają cały zawór koszt 1.000!!) na alegro koszk zaworka 570 zł Gdy taki oring będzie zniszczony paliwo będzie sie przelewało z powrotem do baku........... stąd problemy z odpalaniem!!!!!!!!!!! Sprawdz jescze pompkę elektryczna przy zbiorniku paliwa....... może nie podawać wystarczającej ilości paliwa........ (jak uszkodzona to po przekręceniu kluczyka powinna głośno pracować ale nie koniecznie) pozdrawiam a mókłby ktoś opisać po czym można poznać, że ten zaworek siada. Nic sie jeszcze nie zawiesza, pali za 4 obr silnika, ale denerwujące jest opóźniona reakcja na wciśniecie gazu np przy szybkiej zmianie biegu. Przez jakieś 2 sek po puszczeniu i ponownym wciśnięciu jest przymulony i później powoli zwiększa moc. Czy to normalne czy u innych też tak jest w 2.2 di? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krysio11 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 mogłby ktoś mi jeszcze powiedziec jaki powinien byc opor na czujniku polozenia wału na dobrze dzialajacym w silniku 2.2 dci bo nie moge nigdzie znalezc. Byłem u znajomego w serwisie i zostaly sprawdzone wszystkie mozliwe czujniki, wtryski,pompa i wszystko dobrze, diagnoza to czeka mnie wymiana rozrzadu, i teraz mam pytanie bo przegladajac sklepy z czesciami spotkalem sie z dluzszym lancuchem ktory ma 94 ogniwa i sa tez częściej lancuchy na 92 ogniwa, czy to 94 to jakis blad w katalogu czy sa dwie wersje tego. moje auto to 2.2 dci 112km 2004 rok przebieg licznikowy 18000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.