Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] almera 2.2 dci biały dym ciezkie palenie


Gość krysio11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krysio11

witam Panowie

od samego poczatku mam klopot z odpalaniem auta zwlaszcza po nocy, po zagrzaniu swiec musze krecic prynajmniej 30 sek zeby zapalil w tym czasie auto po troche zaczyna łapac i podczas krecenia strasznie dymi na bialo, mial ktos podobnie i uporal sie z tym.

dodam ze di tej pory zrobilem:

zaworek zwrotny chociaz paliwo i tak nie uciekalo filtry nowe

wszsytkie wtryskiwacze sprawdzone

swiece wszystkie grzeja

rozrzad łancuch sprawdzone

jedna jeszcze rzecz to komputer pokazuje blą czujnika polozenia wału, ale po podmianie na inny tez uzywany nic sie nie zmienilo wie ktos jaki opor powinien miec dobry czujnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płynu chłodniczego nie ubywa?

 

jak nie, to startowa dawka paliwa za mała (czyli albo pompa mechanicznie coś niedomaga, albo trzeba w programie zwiększyć dawkę startową i powinno być ok)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krysio11

plynu chlodniczego nie ubywa, zapomnialem dodac ze nieraz auto po przekroczeniu 3500 obrotow wchodzi w tryb awaryjny i traci i trzeba gasic go i od nowa zapalic, a przy ruszaniu baz gazu przy obciazeniu nieraz slychac chwilke metaliczy glos z wtryskow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znasz numer błędu to poszukaj w manualu - powinna być cała procedura diagnostyczna wraz z parametrami danej części/czujnika. Możesz też podać numer tutaj to ja mogę poszukać... Biały dym to jest i u mnie, teraz jest zimno, więc musi być, ale nie ma go jakoś przesadnie dużo. Jak widzę czasami chmury za nowszymi autami od mojego to aż się wierzyć nie chce skąd jego tyle. Powąchaj też sam dym czy nie śmierdzi płynem do spryskiwaczy.

Edytowane przez jasio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krysio11

bede musial jeszcze poszukac innego czujnika na podmiane albo ten jakos sprawdzic bo nowy kosztuje troche, rozrzad byl sprawdzany i nie jest przestawiony ani nic takiego. A wiecie moze czy da sie odpalc auto z odpietym czujnikiem walu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega który mówił a zaworze SCV jest najbliżej prawdy............... chociaż te zawory sie nie psują!!!!! siadają przy nich oringi od paliwa!!! ( w serwisie wymieniają cały zawór koszt 1.000!!) na alegro koszk zaworka 570 zł

Gdy taki oring będzie zniszczony paliwo będzie sie przelewało z powrotem do baku........... stąd problemy z odpalaniem!!!!!!!!!!!

Sprawdz jescze pompkę elektryczna przy zbiorniku paliwa....... może nie podawać wystarczającej ilości paliwa........ (jak uszkodzona to po przekręceniu kluczyka powinna głośno pracować ale nie koniecznie)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega który mówił a zaworze SCV jest najbliżej prawdy............... chociaż te zawory sie nie psują!!!!! siadają przy nich oringi od paliwa!!! ( w serwisie wymieniają cały zawór koszt 1.000!!) na alegro koszk zaworka 570 zł

Gdy taki oring będzie zniszczony paliwo będzie sie przelewało z powrotem do baku........... stąd problemy z odpalaniem!!!!!!!!!!!

Sprawdz jescze pompkę elektryczna przy zbiorniku paliwa....... może nie podawać wystarczającej ilości paliwa........ (jak uszkodzona to po przekręceniu kluczyka powinna głośno pracować ale nie koniecznie)

pozdrawiam

 

a mókłby ktoś opisać po czym można poznać, że ten zaworek siada. Nic sie jeszcze nie zawiesza, pali za 4 obr silnika, ale denerwujące jest opóźniona reakcja na wciśniecie gazu np przy szybkiej zmianie biegu. Przez jakieś 2 sek po puszczeniu i ponownym wciśnięciu jest przymulony i później powoli zwiększa moc. Czy to normalne czy u innych też tak jest w 2.2 di?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość krysio11

mogłby ktoś mi jeszcze powiedziec jaki powinien byc opor na czujniku polozenia wału na dobrze dzialajacym w silniku 2.2 dci bo nie moge nigdzie znalezc.

 

Byłem u znajomego w serwisie i zostaly sprawdzone wszystkie mozliwe czujniki, wtryski,pompa i wszystko dobrze, diagnoza to czeka mnie wymiana rozrzadu, i teraz mam pytanie bo przegladajac sklepy z czesciami spotkalem sie z dluzszym lancuchem ktory ma 94 ogniwa i sa tez częściej lancuchy na 92 ogniwa, czy to 94 to jakis blad w katalogu czy sa dwie wersje tego. moje auto to 2.2 dci 112km 2004 rok przebieg licznikowy 18000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...