Designer Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Nie ma potrzeby abyś powtarzał to co napisałem 3 posty wcześniej. Cieszę się, że doszliśmy do porozumienia. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominika1234 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Mi po mieście pali 8 1,6 silnik. Jestem bardzo zawiedziona tak dużym spalaniem. ----------------- Moja strona internetowa pl.mfirma.eu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominika1234 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Mi po mieście pali 8 1,6 silnik. Jestem bardzo zawiedziona tak dużym spalaniem. ----------------- Moja strona internetowa pl.mfirma.eu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navkol Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 (edytowane) Mi po mieście pali 8 1,6 silnik. Jestem bardzo zawiedziona tak dużym spalaniem. PanzerWagen Polo: 2002, silnik PB 1,2 (3 cylindry), skrzynia manualna: spalanie w mieście ok 7,5. Więc jak żonka teraz jeździ (w tych samych warunkach) Żukiem w automacie i ma podobne spalanie to uważam, że jest Edytowane 17 Lutego 2014 przez Navkol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baryła Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Mi pali na dotarciu przejechane 500 km. 8,8 litra ,krótkie trasy po mieście .Po zakupie palił mi ponad 10 l. po mieście i spada już do 8,8 l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Designer Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) Styl jazdy ma zasadniczy wpływ (kluczowy) na średnie zużycie. Najczęstszym błędem jest unikanie obrotów i katowanie oddolne silnika... Przesada w drugą stronę również nie pomaga ani osiągom, ani spalaniu... Warto korzystać z dobrodziejstwa zmiennych faz rozrządu i nauczyć się w którym momencie auto reaguje najlepiej i jak to się przekłada na średnie zużycie... praktyka praktyka jeszcze raz praktyka... Edytowane 9 Marca 2014 przez Designer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Juke 1,6. Na pokładzie dwie osoby + bagaż (tygodniowy wyjazd). Jazda bez klimatyzacji, w miarę płynna (głównie normal + ECO w mieście w korkach), Średnia z 260 km wyszło 6 litrów. Dziś jechałem 170 km, bagaż i załadowanie niemal że identyczne (różnica może 5 kg). 1/5 trasy z klimą w trybie ECO (ustawione na 25 st - w słońcu już nieźle grzało). Jazda głównie na tempomacie + jakieś 20 km typu - jazda 20 metrów i stanie w korku. Poza tym kilka razy Sport (wyprzedzanie) i jazda tylko na ECO. Wyszło... 4,9 litra (własne obliczenia). Jazda typowo ekonomiczna - hamowanie silnikiem, tempomat, zero szaleństw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamer Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 O ile spalanie miasto/drogi lokalne w Polsce jest wg mnie ok (średnio pod nogą mojej żony wychodzi jakieś 6,5l) to niestety na autostradzie w Niemczech żuczek okazał się niezłym ochlejem! Przy jeździe z prędkością 140km spalił ponad 10l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kincu Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) No juki trochę palą powyżej 110/120 A przy 160-170 to już masakra. Największa prędkością na małe spalanie według mnie jest do 100km/h, i tak też się auta testuję do danych technicznych. Edytowane 27 Listopada 2014 przez Kincu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skaktus Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Zawsze tak jest. Do 100 km bajka, a potem rośnie lawinowo. Audi A6 z dieslem przy spokojnej jeździe, 3L, quatro, 100/h - 10 L przy normalnej jeździe. Przy szaleństwie i 170 km na autostradzie w DE i spalanie jakieś 17-19L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Każdy nowoczesny silnik już od wielu lat ma czujnik spalania stukowego i dzięki niemu jak zatankujesz PB95 do silnika wystrojonego na PB98 nic nie powinno się stać, ale oczywiście jeśli masz silnik wystrojony na PB98 szczególnie to tyczy się silników z turbo lub kompresorem - należy tankować PB98. Powtórzę jeszcze raz - jeśli na korku wlewu paliwa masz PB95 i jest to wolnnossący silnik benzynowy to tankuj PB95 na dobrej markowej stacji benzynowej. To co robisz w krajach gdzie fizycznie nie da się kupić PB98? I nie mówię tu o jakiś zadupiach,tylko w takiej Wielkiej Brytanii dosłownie wszędzie jest tylko jedna bezyna normalna "regular unleaded" i ona ma tylko 95 oktanów. Pewnie, BP i Shell mają swoje paliwa(Ultimate i V-Power),ale jest to rzadkość i nawet nie na wszystkich stacjach tych firm da się je kupić. Tu gdzie mieszkam jest pewnie z 10 stacji BP a może 2 mają paliwa Ultimate(z czego tylko jedna ma bezynę Ultimate, druga ma tylko Diesla Ultimate). Ja przez lata całe lałem do silnika 4.4L V8 tylko i wyłącznie Pb95 i autko ma w tej chwili 350 tysięcy - bez żadnych awarii ani problemów,nigdy nie trzeba było ramontować niczego w tym silniku - a na korku pisze "Pb98 premium only". Nie mówię że nie masz racji - ale po prostu w nowoczesnych samochodach jest to jedna rybka co nalewasz. W EU do benzyny dolewają 10% etanolu, w Stanach praktycznie wcale - i tu i tam jeżdżą takie same silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulon Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Czy ktoś ma juka po liftingu tj. z silnikiem 1.2 . Jakie spalanie.? chcę kupić juka i zastanawiam się nad wyborem silnika 1.2 lub 1.6 117kM. Chcę długo użytkować samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamer Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Chcę długo użytkować samochód. Na pewno 1.2 będzie palił mniej i będzie prawdopodobnie bardziej dynamiczny (więcej "niutków"). Ale też będzie mniej trwały. Jeżeli planujesz długo posiadać ten samochód to IMHO 1.6 będzie rozsądniejszym wyborem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kincu Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 To już dopadło juki o ile to 1.2 jest na turbo, jak chcesz dużo pojeździć to byłbym za 1.6 wolnossącym. Sam bym wybrał 1.6 117km jak bym miał kupować nowego juka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulon Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Przywiozłem go w sobotę 10 stycznia br. Juke Acenta 1.2. Spalanie: Przy odbiorze stan licznika 8 km. Do stacji benzynowej 2 km. Zatankowałem do oporu czyli 40 litrów. Cały dystans to autostrada A-4 Gliwice-Rzeszów. Gdy wjechałem na autostradę licznik pokazywał przejechane 10 km. Wskaźnik pokazujący możliwy dystans do przejechania na tym co w baku wyświetlił 484 km ( razem poniżej 500 km. ) W trakcie jazdy zauważyłem , że suma przejechanych km oraz wskazanych km możliwych do przejechania rośnie w kierunku 600 km. Ostatecznie gdy dojechałem do domu przejechałem 315 km natomiast drugi wskaźnik pokazywał 305 km możliwych do przejechania jeszcze na pozostałej benzynie w baku. Daje to sumę 620 km do przejechania na zatankowanym baku do pełna. Dzielimy 620:40 co daje 15,5 km na jednym litrze. Lub inaczej 40 : 6,2 = 6,45 litra na 100 km. I takie spalanie mi wyszło 6,5 litra na stówkę. Jechałem z szybkością maksymalną 120 km na 6 biegu nie przekraczając 2.5 tyś obrotów zmieniając szybkość na tym biegu do minimum tj. 80-90 km. Najczęściej jechałem 90-100 km. W trakcie jazdy obserwowałem spalanie tj. sumowałem km przejechane w stosunku do możliwych do przejechania na paliwie pozostającym w baku. Te dwie wartości zmieniały się od minimum gdy wsiadłem do samochodu to było 494 km ( 10 + 484) do max około 640 km. Ostatnie km trochę go pogoniłem tj, trochę ponad 120 km oraz 10 km dojazd do domu po zjeździe z autostrady - co dało wspomnianą sumę 620. Tryb eco. Jechałem sam z pustym bagażnikiem. Warunki na drodze ok. tj. mokro trochę, wiatr wiał zachodni więc popychał mnie na wchód, temperatura 6-8 stopni opony letnie. To wszystko na razie o spalaniu sinika 1.2 DIGT 115KM. Edytowane 12 Stycznia 2015 przez pulon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLka78 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Staram się jeździć w miarę ekonomicznie i czasem na trasie uda się zejśc nieco poniżej 6, ale to bardzo niewiele poniżej tej liczby. w mieście chyba średnio około 8-8,5 Chyba norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burgi Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Dzisiaj na trasie Jukiem średnia wyszła 5,7 l/100 km, przy silniku 1,6 benzyna 117 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuka Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Często pokonuję dystans ok. 100 km , spalanie oscyluje około 6 litrów (bywało też 5.5l., 5, 7l jak również 6 .2l, 6.3l) - w mieście nie przekracza 7 litrów. Silnik 1.6 117KM.benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Średnie spalanie wg. kompa ok 8,5l/100km Dziś doprowadziłem do takiego poziomu paliwa, że zasięg spadł poniżej 0km, na wyświetlaczu pojawiły się kreski -------- , przejechałem jeszcze ok 10km i po zatankowaniu pod korek weszło 39l (najwięcej ile udalo mi się zatankować do juke'a) Edytowane 16 Lutego 2016 przez GhostDriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Średnie spalanie wg. kompa ok 8,5l/100km Dziś doprowadziłem do takiego poziomu paliwa, że zasięg spadł poniżej 0km, na wyświetlaczu pojawiły się kreski -------- , przejechałem jeszcze ok 10km i po zatankowaniu pod korek weszło 39l (najwięcej ile udalo mi się zatankować do juke'a) Mnie najwięcej za jednym zamachem weszło 49,14l - czyli u Ciebie chyba jeszcze zapas był mimo dość niepokojących wskazań. Dziś tankowałem przy wskaźniku poziomu paliwa pokazującym jeszcze cztery kreski do końca (jedna kreska poniżej 1/4 skali) - do baku weszło 40,16l. W sumie to miałem ochotę jechać dalej bez tankowania - auto pokazywało zasięg 87km, ale miałem przed sobą jeszcze ok. 60 kilometrów w trasie, a ze względu na śnieg ryzyko niespodziewanego postoju czy objazdu było spore, więc złamałem się i zatankowałem, gdy była okazja. Średnie spalanie od ostatniego tankowania wyszło mi 10,49l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Dzisiaj w ''MOTORZE'' przeczytałem ciekawostkę że juke 4WD ma o 4 litry większy bak niż 2WD. 50l do 46l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Dzisiaj w ''MOTORZE'' przeczytałem ciekawostkę że juke 4WD ma o 4 litry większy bak niż 2WD. 50l do 46l. Może to ze względu na potencjalnie większe spalanie? Osobiście wolałbym, żeby pojemność baku była trochę większ, dodatkowe 10-15 litrów trochę ułatwiłoby mi życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Jak dla mnie bak w juke'u też trochę za mały, przydałoby się z 60l . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareckiX360 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak dla mnie bak w juke'u też trochę za mały, przydałoby się z 60l . Dokladnie.Wtedy bylby wiekszy zasieg , niz te niecale 800 km Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez mareckiX360 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 U mnie do zapalenia rezerwy wystarcza na nieco ponad 500km . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.