Gość piotruś0505 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Zastanawiam się nad kupnem drugiej terenowki i tak ostatnio mi sie Terrano II w aotomacie spodobalo ale nigdzie nic o tej skrzyni nie moge znalezc dlatego prosze jakiegos uzytkownika o opinie no i ile ona ma biegów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Zastanawiam się nad kupnem drugiej terenowki i tak ostatnio mi sie Terrano II w aotomacie spodobalo ale nigdzie nic o tej skrzyni nie moge znalezc dlatego prosze jakiegos uzytkownika o opinie no i ile ona ma biegów?? RE4R01A 3+0D lub jak napiszą czterobiegowa Skrzynia najlepsza jaka była w Terrano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 cześć nie zamienił bym na inna tylko co 40tyś zmiana oleju i wszystko gwizda pozdr. Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otk666 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 (edytowane) Witam.A konkretnie jaki i jakiej firmy atf kolega zalewa do tej skrzyni? Starsza specyfikacja zaleca Dexron II,specyfikacja serwisowa-Nissan Matic "D"(w zasadzie Dexron III) a instrukcja obsługi samochodu zaleca Nissan Genuine ATF.W dwóch obdzwonionych serwisach ASB obsługa zalecała Dexron III przy wymianie statycznej a w jednym serwisie (według mnie najbardziej wiarygodnym) Dexron III "G" z wymianą dynamiczną.Problem polega na tym że autko ma już swoje przejechane a ja nie wiem co jest w skrzyni.Myślałem nad Valvoline MaxLife ATF,ale to syntetyk i jest szansa że wypłucze cały osad i załatwi skrzynię na amen.Jest jeszcze Lotos ATF super Dexron III "G" ale też bez specjalnego przekonania.Jeżeli ktoś ma pomysły na dobre zamienniki płynu dla tej skrzyni to proszę o pomoc. Pozdrawiam.otk666 Edytowane 13 Marca 2011 przez otk666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 ja wlewam FUCHSA i wsio gra http://www.fuchs-oil.pl/index.php?id=1128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otk666 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Wielkie dzięki.Nigdy bym nie podejrzewał że Fuchs zamieści zamiennik dla RE4R01A.Z tego co znalazłem to tylko Valvoline ma ten automat ujęty.U innych producentów widnieje biała plama.Kłopot z głowy.To bym miał wszystkie płyny rozgryzione.Pozostaje tylko zamówić i czekać na pogodę.Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.otk666. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pathfinder v6 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Do puki nie połozysz na bok lub nie wydachujesz to nie ma problemów z automatem. Pózniej dzieją sie cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murcind71 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 witam , czy filtr w skrzyni sie wymienia czy tylko czysci . Nigdzie nie moge znalezc filtra w czesciach zamiennych cześć nie zamienił bym na inna tylko co 40tyś zmiana oleju i wszystko gwizdapozdr.Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 http://www.makcotransmissionparts.com/A73010AA.htmltaki ma być filtr się wymienia a tu możesz go kupić : http://midparts.com.pl/pl/p/RE4R01A-Filtr-oleju-Nissan/1604 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 automat jest fajny w T2 na szosę... jak pokręci się sekudę do góry nogami... to przestaje być fajny... tako rzeczą spece co trochę tych skrzyń widzieli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 w terenie też daje radę, Enzo może coś na ten temat powiedzieć bo on prowadził...5 osób w środku, pod górę, nachylenie miejscami do 30 stopni i to na 4H...szedł jak czołg , i nie było sucho pod kołami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Nie jeździłem T2 automatem w terenie ale sporo XJ'tem i prawdę powiedziawszy.... nie wyobrażam sobie jazdy manualem.... i zmiany biegów czy redukcji na np. ostrych podjazdach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 redukować na podjeździe? widzisz podjazd... patrzysz i widzisz... albo starczy dwójka low... albo nie podjedziesz bo braknie trakcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 lub wyciagniecia na danym biegu maks obrotow a tak na automacie tego w ten sposob i szybko w dowolnej kombinacji niezrobisz nierealne dlaczego nie ? jeżeli chcesz max obroty na 2 biegu, to ustawiasz na skrzynię na 2 i następne nie wskoczą to samo możesz zrobić na 3 w XJ można dać sterownik (grosze kosztuje) i możesz zmieniać biegi sekwencyjnie za pomocą przycisków generalnie automat ma inne ograniczenia na przykład nie można nim mocno szarpnąć na krótkim odcinku.... bo nie oddaje gwałtownie mocy/momentu na koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 No i nie ma opcji hamowania silnikiem na zjazdach. Trzeba heble mieć sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 jest opcja... są przełożenia 1, 2... czyli zblokowane niskie biegi... ale jedno czego nauczyłem się podczas krótkiej jazdy WJ, to to że do tyłu to to auto już nie kuma że trzeba wolno zjechać... prawdą jest że jak jedziesz na manualu tradycyjnym 2L to jak widzisz potrzebę buta, to dajesz buta i robisz kawałek na odcięciu... w automacie musisz jeszcze chwycić wajchę w guziczkiem i celować w "2" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 nie wymyślaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 (edytowane) właśnie padła skrzynia AT u mnie w T2 więc bym nie przesadzał z tą bezawaryjnością, po zdjeciu miski na magnesach garść opiłków, wszystko wymielone na mak, konwerter też do regeneracji, w sumie impreza za 5 tysi k...mać Edytowane 8 Maja 2013 przez kalafior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 jak rozumiem... zmieniałeś regularnie olej i filtr oleju zmieniałeś olej dynamicznie, by wymienić cały a nie część nie jeździłeś w głębokiej wodzie by nie zalać skrzyni nie było żadnych objawów (np. gorszej zmiany biegów) przed awarią ....... i nagle się zepsuła, tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksik1 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 witam, tez posiadam automata terrono z 99 po lifcie i tak sie zastanawiam co do zjazdow z gorki czy opcja biegow 1 2 to jedyne rozwiazanie( mam jeszcze przycisk po prawej stronie kierownicy z gory ma S/ na srodkuAT/na dole * czyt. sniezynka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalafior Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 ten przycisk to tryby skrzyni sport i zima, nie służą do hamowania silnikiem, oprócz 1i 2 można do tego użyć przycisku na dźwigni głównej (nie redukcyjnej) zapala się wtedy overdrive/off, co oznacza wyłączenie nadbiegu i skrócenie skrzyni do 3-go biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.