Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Tuningowy dolot powietrza


DanPlut
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko, że zakładanie czegoś co brzmi tylko - to jest typowy wieś tuning zakrawający mi o Golfy GTi 1.4 ;) czy BMW 316 M-Power...

 

Nie zgadzam się z twoja tezą, że jak robimy coś co robi tylko hałas to wiocha.

350z potrafi jechać i przyjemnie brzmi - jak się podłubie troszkę to jedzie tak samo dobrze a brzmi lepiej !

Nie nazwał bym tego wiejskim tuningiem i pamiętaj że kolega nie śmiga po torze ani nie bije się o milisekundy na ćwiartkę ;)

 

Mi dolocik daje przyjemny hałas i wcale nie czuje się że moje autko poddałem wiejskiemu tuningowi.

Można przecież wspawać katy, wsadzić tam rury i śmigać tak po mieście i będzie moc i hałas!

ale co to za przyjemność kiedy po 50 km boli cię od tego głowa.

 

Ja jestem na tak do do dolotów ale nie będę już pisał więcej w tym temacie bo to do niczego nie prowadzi.

Każdy ma swoje wykresy - jednemu daje stożek, dolot, drugiemu nie daje ba! nawet zabiera.

 

Tak więc nie wiesz czy kupować dolot to przejedź się kiedyś autkiem z dolotem i posłuchaj czy ci się ten dźwięk podoba ;)

 

Amen :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się z twoja tezą, że jak robimy coś co robi tylko hałas to wiocha.

350z potrafi jechać i przyjemnie brzmi - jak się podłubie troszkę to jedzie tak samo dobrze a brzmi lepiej !

Nie nazwał bym tego wiejskim tuningiem i pamiętaj że kolega nie śmiga po torze ani nie bije się o milisekundy na ćwiartkę ;)

 

Mi dolocik daje przyjemny hałas i wcale nie czuje się że moje autko poddałem wiejskiemu tuningowi.

Można przecież wspawać katy, wsadzić tam rury i śmigać tak po mieście i będzie moc i hałas!

ale co to za przyjemność kiedy po 50 km boli cię od tego głowa.

 

Ja jestem na tak do do dolotów ale nie będę już pisał więcej w tym temacie bo to do niczego nie prowadzi.

Każdy ma swoje wykresy - jednemu daje stożek, dolot, drugiemu nie daje ba! nawet zabiera.

 

Tak więc nie wiesz czy kupować dolot to przejedź się kiedyś autkiem z dolotem i posłuchaj czy ci się ten dźwięk podoba ;)

 

Amen :)

Dzięki, chyba tak będę musiał zrobić. Przemyślę temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tsuiso.pl

W razie czego mam na stanie 240SX które ma tylko zrobiony dolot i wydech.

 

A także dobrze dłubnięte 240SX... Na stanie. Zapraszam na darmową przejażdżkę...

Odgłos ten sam... Naprawdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się z twoja tezą, że jak robimy coś co robi tylko hałas to wiocha.

350z potrafi jechać i przyjemnie brzmi - jak się podłubie troszkę to jedzie tak samo dobrze a brzmi lepiej !

Nie nazwał bym tego wiejskim tuningiem i pamiętaj że kolega nie śmiga po torze ani nie bije się o milisekundy na ćwiartkę ;)

 

Mi dolocik daje przyjemny hałas i wcale nie czuje się że moje autko poddałem wiejskiemu tuningowi.

Można przecież wspawać katy, wsadzić tam rury i śmigać tak po mieście i będzie moc i hałas!

ale co to za przyjemność kiedy po 50 km boli cię od tego głowa.

 

Ja jestem na tak do do dolotów ale nie będę już pisał więcej w tym temacie bo to do niczego nie prowadzi.

Każdy ma swoje wykresy - jednemu daje stożek, dolot, drugiemu nie daje ba! nawet zabiera.

 

Tak więc nie wiesz czy kupować dolot to przejedź się kiedyś autkiem z dolotem i posłuchaj czy ci się ten dźwięk podoba ;)

 

Amen :)

 

Dokładnie ,co do wyżej wymienionego przez autora tematu jest on o tyle nie korzystnie umiejscowiony ze zaciąga całe ciepłe powietrze co na pewno dobrze nie wpynie na osiągi wiec tego typu rozwiązania nie polecam ,ja moge polecic AIR DUCT COVER + BMC CDA INDUCTION KIT mam taki zestaw jest ok

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tsuiso.pl

bla bla bla. A teraz jedna rzecz - kto zakłada customową część dokładnie tak jak zaleca jej producent.

PS.: A skąd wiesz, że wyłącznie ciepłe powietrze...

BTW.: A czy wiesz czym jest zimny dolot...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bla bla bla. A teraz jedna rzecz - kto zakłada customową część dokładnie tak jak zaleca jej producent.

PS.: A skąd wiesz, że wyłącznie ciepłe powietrze...

BTW.: A czy wiesz czym jest zimny dolot...?

 

 

no chyba widac ewidentnie ?? jezeli filtr wrecz dotyka silnika/kolektora to chyba nie moze korzystnie wpływać na osiągi ??! ,

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podwójny dolot Fujity,zamontowany już po instalacji sportowego wydechu Impula. Przyrost mocy około 10 koni, mniej wiecej tyle samo niutonów. Mam wyniki hamowni przed i po. Leciutko odczuwalna lepsza elastyczność pracy silnika-lepiej bierze oddech,dźwięk bardzo przyzwoity. Układ jest typu short ram w odróżnieniu od cold air ale jeśli chcę to mogę oslonić stożki.Jest tu zasada: krótki dolot lepiej podnosi dół wykresu,dłuższy ( cold air np. Injen) górę. Dla samego dźwięku i wyglądu uważam że warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Powiedzcie czy taki się nada? http://allegro.pl/uklad-dolotowy-cai-simota-dolot-nissan-350z-i1477099561.html

Nie ukrywam, że głównym czynnikiem jest tutaj cena. Jak takie coś się instaluje tzn. co się robi z przepływomierzem z seryjnego dolotu?

Wybaczcie za laickie określenia, ale nie znam się na tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno jest wejście na przepływkę bo bez tego to tylko kawałek chromowanej rurki :P

ale na wszelki wypadek zapytał bym sprzedającego o real foto z tym wejściem.

 

 

kurde .... miałem już nic nie pisać w tym wątku :devil:

 

PS. zapytam kolegi co ma Simote u siebie w G35 jak to wyglądało u niego.

Edytowane przez sirtrojan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno jest wejście na przepływkę bo bez tego to tylko kawałek chromowanej rurki :P

ale na wszelki wypadek zapytał bym sprzedającego o real foto z tym wejściem.

 

 

kurde .... miałem już nic nie pisać w tym wątku :devil:

 

PS. zapytam kolegi co ma Simote u siebie w G35 jak to wyglądało u niego.

Ok. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytałem i ma identyczny zestaw - jak sam powiedział nawet cena się nie zmieniła ;)

 

(aha do tego zestawu zostaje kawałek fabrycznego dolotu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poproszę go o foto.

Naprawdę wielkie dzięki. Rozumiem, że jest zadowolony? Bo jeszcze w podobnej cenie (niecałe 200 zł więcej) jest Tenzo R. I jak zwykle powstaje problem wyboru. Dobrze, że już wiem o co chodzi z tym przepływomierzem.

THX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ja mam dolot K&N. Jak dla mnie samochód jest tylko głośniejszy no i świszczy zasysanym powietrzem. Co do mocy. Nie mam pojęcia.

 

pewnie krzywa momentu się poprawia i to tyle. a jak nie masz całego wydechu sportowego i zmienionej mapy to i tak nic nie zobaczysz. tyle że ładnie wygląda pod maską ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zrezygnowałem z zakupu dolotu. Ostatnio dużo wiedzy przyswajam z angielskiego forum 350z-UK. Dużo osób tam pisze, że ingerowanie w fabryczny dolot prawie zawsze kończy się raczej spadkiem mocy niż poprawą i lepiej nie wymieniać oryginalnej puchy. Pieniądze wolałem przeznaczyć na wymianę radia :rolleyes:

Ale mimo wszystko dzięki za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zrezygnowałem z zakupu dolotu. Ostatnio dużo wiedzy przyswajam z angielskiego forum 350z-UK. Dużo osób tam pisze, że ingerowanie w fabryczny dolot prawie zawsze kończy się raczej spadkiem mocy niż poprawą i lepiej nie wymieniać oryginalnej puchy. Pieniądze wolałem przeznaczyć na wymianę radia :rolleyes:

Ale mimo wszystko dzięki za porady.

 

niestety tak to jest z naszymi samochodami. Albo wszystko robisz albo lepiej nic nie ruszać a będzie długo służyć i bezawaryjnie. Sam już 1,5 roku kombinuję czy coś zmienić w aucie i do tej pory nic nie ruszyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety tak to jest z naszymi samochodami. Albo wszystko robisz albo lepiej nic nie ruszać a będzie długo służyć i bezawaryjnie. Sam już 1,5 roku kombinuję czy coś zmienić w aucie i do tej pory nic nie ruszyłem.

He, he no ja praktycznie dopiero go poznaję a pomysłów cała masa :rolleyes: . Dzisiaj zrobiłem jedną część kokpitu( tą z pokrętłami) w carbonie folią 3M. Efekt mi się bardzo podoba a koszt nie wielki. W najbliższym czasie robię renowacje felg i przy okazji od razu je przemaluję. Jak myślicie do pomarańczowego pasuję felga- czarny mat?

PS: Tandetne radio Bose już wywaliłem i zamontowałem dvd, ale niestety przejściówki iso musiałem z Angli zamawiać.

Jak ktoś coś ciekawego zrobił w swojej Z-etce to może mógł by się pochwalić. Założyć temat o modyfikacji, albo o tuningu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrobiłem jedną część kokpitu( tą z pokrętłami) w carbonie folią 3M. Efekt mi się bardzo podoba a koszt nie wielki.

Witam serdecznie może kolega pokazał by jak to teraz wygląda :) i jaką techniką na gorąco zimno ???

pozdrawiam VOO1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu tandetne radio Bose? Poza tym o ile się nie mylę to nie jest Bose tylko Clarion. :)

 

U mnie jest Bose, daje radę, ale jak mówiłem na spocie - słyszałem lepsze

 

Jak ktoś coś ciekawego zrobił w swojej Z-etce to może mógł by się pochwalić. Założyć temat o modyfikacji, albo o tuningu ?

 

AndyOne ma wersję Nismo oryginalną, można się bawić w tym kierunku. Ma zmieniony wydech, mapę, dolot, spojler z tyłu dołożony duży, dociskający, kubełki. Chyba jeszcze mówił, że szperę ma założoną jakąś. Przynajmniej wiadomo, że te rzeczy u niego działają i się nie sypią. Twierdzi, ze ma 400 niutków. Koni koło 300. najlepiej jego zapytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Twierdzi, ze ma 400 niutków. Koni koło 300."

Nie żebym podważał wiarygodność ale to dziwna i spora rozbieżność-powinno być podobnie blisko czyli z 400/380

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Twierdzi, ze ma 400 niutków. Koni koło 300."

Nie żebym podważał wiarygodność ale to dziwna i spora rozbieżność-powinno być podobnie blisko czyli z 400/380

 

nie wiem, tak twierdzi. Widziałem samochód i to jest Nismo. Ale ile ma aktualnie koni i niutów to nie wiem, bo nie mam podręcznej hamowni ;)

400 koni miałby mieć ? chyba nie da rady bez turbo.

Edytowane przez devi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...