sirtrojan Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Tylko, że zakładanie czegoś co brzmi tylko - to jest typowy wieś tuning zakrawający mi o Golfy GTi 1.4 czy BMW 316 M-Power... Nie zgadzam się z twoja tezą, że jak robimy coś co robi tylko hałas to wiocha. 350z potrafi jechać i przyjemnie brzmi - jak się podłubie troszkę to jedzie tak samo dobrze a brzmi lepiej ! Nie nazwał bym tego wiejskim tuningiem i pamiętaj że kolega nie śmiga po torze ani nie bije się o milisekundy na ćwiartkę Mi dolocik daje przyjemny hałas i wcale nie czuje się że moje autko poddałem wiejskiemu tuningowi. Można przecież wspawać katy, wsadzić tam rury i śmigać tak po mieście i będzie moc i hałas! ale co to za przyjemność kiedy po 50 km boli cię od tego głowa. Ja jestem na tak do do dolotów ale nie będę już pisał więcej w tym temacie bo to do niczego nie prowadzi. Każdy ma swoje wykresy - jednemu daje stożek, dolot, drugiemu nie daje ba! nawet zabiera. Tak więc nie wiesz czy kupować dolot to przejedź się kiedyś autkiem z dolotem i posłuchaj czy ci się ten dźwięk podoba Amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Nie zgadzam się z twoja tezą, że jak robimy coś co robi tylko hałas to wiocha. 350z potrafi jechać i przyjemnie brzmi - jak się podłubie troszkę to jedzie tak samo dobrze a brzmi lepiej ! Nie nazwał bym tego wiejskim tuningiem i pamiętaj że kolega nie śmiga po torze ani nie bije się o milisekundy na ćwiartkę Mi dolocik daje przyjemny hałas i wcale nie czuje się że moje autko poddałem wiejskiemu tuningowi. Można przecież wspawać katy, wsadzić tam rury i śmigać tak po mieście i będzie moc i hałas! ale co to za przyjemność kiedy po 50 km boli cię od tego głowa. Ja jestem na tak do do dolotów ale nie będę już pisał więcej w tym temacie bo to do niczego nie prowadzi. Każdy ma swoje wykresy - jednemu daje stożek, dolot, drugiemu nie daje ba! nawet zabiera. Tak więc nie wiesz czy kupować dolot to przejedź się kiedyś autkiem z dolotem i posłuchaj czy ci się ten dźwięk podoba Amen Dzięki, chyba tak będę musiał zrobić. Przemyślę temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tsuiso.pl Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 W razie czego mam na stanie 240SX które ma tylko zrobiony dolot i wydech. A także dobrze dłubnięte 240SX... Na stanie. Zapraszam na darmową przejażdżkę... Odgłos ten sam... Naprawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Nie zgadzam się z twoja tezą, że jak robimy coś co robi tylko hałas to wiocha. 350z potrafi jechać i przyjemnie brzmi - jak się podłubie troszkę to jedzie tak samo dobrze a brzmi lepiej ! Nie nazwał bym tego wiejskim tuningiem i pamiętaj że kolega nie śmiga po torze ani nie bije się o milisekundy na ćwiartkę Mi dolocik daje przyjemny hałas i wcale nie czuje się że moje autko poddałem wiejskiemu tuningowi. Można przecież wspawać katy, wsadzić tam rury i śmigać tak po mieście i będzie moc i hałas! ale co to za przyjemność kiedy po 50 km boli cię od tego głowa. Ja jestem na tak do do dolotów ale nie będę już pisał więcej w tym temacie bo to do niczego nie prowadzi. Każdy ma swoje wykresy - jednemu daje stożek, dolot, drugiemu nie daje ba! nawet zabiera. Tak więc nie wiesz czy kupować dolot to przejedź się kiedyś autkiem z dolotem i posłuchaj czy ci się ten dźwięk podoba Amen Dokładnie ,co do wyżej wymienionego przez autora tematu jest on o tyle nie korzystnie umiejscowiony ze zaciąga całe ciepłe powietrze co na pewno dobrze nie wpynie na osiągi wiec tego typu rozwiązania nie polecam ,ja moge polecic AIR DUCT COVER + BMC CDA INDUCTION KIT mam taki zestaw jest ok Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tsuiso.pl Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 bla bla bla. A teraz jedna rzecz - kto zakłada customową część dokładnie tak jak zaleca jej producent. PS.: A skąd wiesz, że wyłącznie ciepłe powietrze... BTW.: A czy wiesz czym jest zimny dolot...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (edytowane) bla bla bla. A teraz jedna rzecz - kto zakłada customową część dokładnie tak jak zaleca jej producent. PS.: A skąd wiesz, że wyłącznie ciepłe powietrze... BTW.: A czy wiesz czym jest zimny dolot...? no chyba widac ewidentnie ?? jezeli filtr wrecz dotyka silnika/kolektora to chyba nie moze korzystnie wpływać na osiągi ??! , Edytowane 3 Marca 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Mam podwójny dolot Fujity,zamontowany już po instalacji sportowego wydechu Impula. Przyrost mocy około 10 koni, mniej wiecej tyle samo niutonów. Mam wyniki hamowni przed i po. Leciutko odczuwalna lepsza elastyczność pracy silnika-lepiej bierze oddech,dźwięk bardzo przyzwoity. Układ jest typu short ram w odróżnieniu od cold air ale jeśli chcę to mogę oslonić stożki.Jest tu zasada: krótki dolot lepiej podnosi dół wykresu,dłuższy ( cold air np. Injen) górę. Dla samego dźwięku i wyglądu uważam że warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Hej. Powiedzcie czy taki się nada? http://allegro.pl/uklad-dolotowy-cai-simota-dolot-nissan-350z-i1477099561.html Nie ukrywam, że głównym czynnikiem jest tutaj cena. Jak takie coś się instaluje tzn. co się robi z przepływomierzem z seryjnego dolotu? Wybaczcie za laickie określenia, ale nie znam się na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Przepływomierz przekroczył możliwości techniczne producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (edytowane) na pewno jest wejście na przepływkę bo bez tego to tylko kawałek chromowanej rurki ale na wszelki wypadek zapytał bym sprzedającego o real foto z tym wejściem. kurde .... miałem już nic nie pisać w tym wątku PS. zapytam kolegi co ma Simote u siebie w G35 jak to wyglądało u niego. Edytowane 3 Marca 2011 przez sirtrojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 na pewno jest wejście na przepływkę bo bez tego to tylko kawałek chromowanej rurki ale na wszelki wypadek zapytał bym sprzedającego o real foto z tym wejściem. kurde .... miałem już nic nie pisać w tym wątku PS. zapytam kolegi co ma Simote u siebie w G35 jak to wyglądało u niego. Ok. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 zapytałem i ma identyczny zestaw - jak sam powiedział nawet cena się nie zmieniła (aha do tego zestawu zostaje kawałek fabrycznego dolotu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (aha do tego zestawu zostaje kawałek fabrycznego dolotu) I tam pewnie wpina się przepływkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (edytowane) poproszę go o foto. Edytowane 3 Marca 2011 przez sirtrojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 poproszę go o foto. Naprawdę wielkie dzięki. Rozumiem, że jest zadowolony? Bo jeszcze w podobnej cenie (niecałe 200 zł więcej) jest Tenzo R. I jak zwykle powstaje problem wyboru. Dobrze, że już wiem o co chodzi z tym przepływomierzem. THX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WooX Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 ja mam dolot K&N. Jak dla mnie samochód jest tylko głośniejszy no i świszczy zasysanym powietrzem. Co do mocy. Nie mam pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 ja mam dolot K&N. Jak dla mnie samochód jest tylko głośniejszy no i świszczy zasysanym powietrzem. Co do mocy. Nie mam pojęcia. pewnie krzywa momentu się poprawia i to tyle. a jak nie masz całego wydechu sportowego i zmienionej mapy to i tak nic nie zobaczysz. tyle że ładnie wygląda pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 No i zrezygnowałem z zakupu dolotu. Ostatnio dużo wiedzy przyswajam z angielskiego forum 350z-UK. Dużo osób tam pisze, że ingerowanie w fabryczny dolot prawie zawsze kończy się raczej spadkiem mocy niż poprawą i lepiej nie wymieniać oryginalnej puchy. Pieniądze wolałem przeznaczyć na wymianę radia Ale mimo wszystko dzięki za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 No i zrezygnowałem z zakupu dolotu. Ostatnio dużo wiedzy przyswajam z angielskiego forum 350z-UK. Dużo osób tam pisze, że ingerowanie w fabryczny dolot prawie zawsze kończy się raczej spadkiem mocy niż poprawą i lepiej nie wymieniać oryginalnej puchy. Pieniądze wolałem przeznaczyć na wymianę radia Ale mimo wszystko dzięki za porady. niestety tak to jest z naszymi samochodami. Albo wszystko robisz albo lepiej nic nie ruszać a będzie długo służyć i bezawaryjnie. Sam już 1,5 roku kombinuję czy coś zmienić w aucie i do tej pory nic nie ruszyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 niestety tak to jest z naszymi samochodami. Albo wszystko robisz albo lepiej nic nie ruszać a będzie długo służyć i bezawaryjnie. Sam już 1,5 roku kombinuję czy coś zmienić w aucie i do tej pory nic nie ruszyłem. He, he no ja praktycznie dopiero go poznaję a pomysłów cała masa . Dzisiaj zrobiłem jedną część kokpitu( tą z pokrętłami) w carbonie folią 3M. Efekt mi się bardzo podoba a koszt nie wielki. W najbliższym czasie robię renowacje felg i przy okazji od razu je przemaluję. Jak myślicie do pomarańczowego pasuję felga- czarny mat? PS: Tandetne radio Bose już wywaliłem i zamontowałem dvd, ale niestety przejściówki iso musiałem z Angli zamawiać. Jak ktoś coś ciekawego zrobił w swojej Z-etce to może mógł by się pochwalić. Założyć temat o modyfikacji, albo o tuningu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voo1 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Dzisiaj zrobiłem jedną część kokpitu( tą z pokrętłami) w carbonie folią 3M. Efekt mi się bardzo podoba a koszt nie wielki. Witam serdecznie może kolega pokazał by jak to teraz wygląda i jaką techniką na gorąco zimno ??? pozdrawiam VOO1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Tandetne bo, się przycina na cd i jak czytalem to jest to wada fabryczna. Zdjecia kokpitu zapodam wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Czemu tandetne radio Bose? Poza tym o ile się nie mylę to nie jest Bose tylko Clarion. U mnie jest Bose, daje radę, ale jak mówiłem na spocie - słyszałem lepsze Jak ktoś coś ciekawego zrobił w swojej Z-etce to może mógł by się pochwalić. Założyć temat o modyfikacji, albo o tuningu ? AndyOne ma wersję Nismo oryginalną, można się bawić w tym kierunku. Ma zmieniony wydech, mapę, dolot, spojler z tyłu dołożony duży, dociskający, kubełki. Chyba jeszcze mówił, że szperę ma założoną jakąś. Przynajmniej wiadomo, że te rzeczy u niego działają i się nie sypią. Twierdzi, ze ma 400 niutków. Koni koło 300. najlepiej jego zapytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 "Twierdzi, ze ma 400 niutków. Koni koło 300." Nie żebym podważał wiarygodność ale to dziwna i spora rozbieżność-powinno być podobnie blisko czyli z 400/380 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) "Twierdzi, ze ma 400 niutków. Koni koło 300." Nie żebym podważał wiarygodność ale to dziwna i spora rozbieżność-powinno być podobnie blisko czyli z 400/380 nie wiem, tak twierdzi. Widziałem samochód i to jest Nismo. Ale ile ma aktualnie koni i niutów to nie wiem, bo nie mam podręcznej hamowni 400 koni miałby mieć ? chyba nie da rady bez turbo. Edytowane 21 Marca 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.