AndyOne Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Devi jak cytujesz to cytuj dokładnie, powiedziałem "niecałe 400 Nm", wersja Nismo ma mapę Autecha więc ma inne parametry niż standardowa Ztka i to ta z silnikiem HR. Wydech, zawieszenie jest Nismo , dumpery Yamaha/Autecha i jeszcze parę innych rzeczy. Wszystkie modyfikacje były zaprojektowane przez zespół Nismo więc miałem nadzieje że będą działały i na szczęście tak jest. Miałem wcześniej zwykłą Ztke więc mam odnośnik do działania zmian jakie wprowadziło Nismo i różnica jest dość duża. Dodatkowo wprowadziłem jeszcze parę zmian pod siebie i na razie wszystko fajnie współgra i frajda z jazdy jest ogromna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 400 KM tylko z SC albo T. Co do zmiany mapy to przyrost ok 15 KM, dolot + wydech też pewnie koło tego. czyli do fabryki dojdzie jakies 20 KM. Obstawiał bym na hamowni jakąś realny wynik - 250 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Proszę czytać ze zrozumieniem napisałem 400NM a nie KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) Devi jak cytujesz to cytuj dokładnie, powiedziałem "niecałe 400 Nm", wersja Nismo ma mapę Autecha więc ma inne parametry niż standardowa z miłą chęcią chciałbym mieć niecałe 400 Nm nawet gdyby to było 395 "Twierdzi, ze ma 400 niutków. Koni koło 300." Nie żebym podważał wiarygodność ale to dziwna i spora rozbieżność-powinno być podobnie blisko czyli z 400/380 ZdzPoz -trochę nie zrozumiałem, czego 400 a czego 380 ? Wszystkie modyfikacje były zaprojektowane przez zespół Nismo więc miałem nadzieje że będą działały i na szczęście tak jest. Miałem wcześniej zwykłą Ztke więc mam odnośnik do działania zmian jakie wprowadziło Nismo i różnica jest dość duża. Dodatkowo wprowadziłem jeszcze parę zmian pod siebie i na razie wszystko fajnie współgra i frajda z jazdy jest ogromna. DanPlut pytał czy ktoś coś modyfikował. No i właśnie wydaje mi się, że droga, którą poszło Nismo jest właściwa i można zaryzykować z częściami od Nismo, a zapomnieć o turbo i SC, nitro choć jest stosunkowo tanie to chyba też nie tędy droga. Edytowane 21 Marca 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 z nismo można mieć jeszcze lekkie koła pasowe (rozmiar fabryczny, bo można mniejsze do SC) i koło zamachowe. podobno daje to coś ok 40 KM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 z nismo można mieć jeszcze lekkie koła pasowe (rozmiar fabryczny, bo można mniejsze do SC) i koło zamachowe. podobno daje to coś ok 40 KM! Czas się obudzić i przestać myśleć że zmiana koła pasowego i zamachowego daje cokolwiek w temacie KM. Na zdrowy chłopski rozum, z punktu widzenia mechaniki - jak ma dawać? Koło zamachowe przekłada się jedynie na łatwość wchodzenia na obroty i NIC więcej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) Chodziło mi przykładowo o 400 NM i do tego około 380 KM. U mnie po założeniu fujity maksymalny moment 336 NM mam przy około 230 KM/4800 rpm,zaś przy maksymalnej mocy 287 KM/6700 rpm moment wynosi 290 NM, więc próbuję sobie wyobrazić jakie zmiany trzeba wprowadzić by przy wolnossącym silniku złapać taki moment (niechby nawet mniejszy niż 400 NM) przy mocy 300KM Tutaj dla jasności ten mój wykres (przed i po założeniu dolotu): p.s. Może ujmę to w ten sposób:co trzeba by zrobić żeby podbijając moc o 20 KM podnieść tym samym moment o liczmy 50 NM w połowie zakresu obrotów. Tutaj porównanie w przypadku silnika DE: http://www.modified.com/roadtests/0405scc_nismo_350z/index.html Cytat:"The bad news? Only 10 hp on our dyno." ...i już nic nie rozumiem. Edytowane 21 Marca 2011 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) A oto wynik moich wypocin. Chcę jeszcze zrobić drugą część z zegarami, ale to już będzie spore wyzwanie. Edytowane 21 Marca 2011 przez DanPlut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Kozak wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) A oto wynik moich wypocin. Chcę jeszcze zrobić drugą część z zegarami, ale to już będzie spore wyzwanie. ja to zawsze podziwiam jak ktoś coś robi w aucie i to nie wygląda jak robota przedszkolaka, ja mam dwie lewe ręce do tego Czas się obudzić i przestać myśleć że zmiana koła pasowego i zamachowego daje cokolwiek w temacie KM. Na zdrowy chłopski rozum, z punktu widzenia mechaniki - jak ma dawać? Koło zamachowe przekłada się jedynie na łatwość wchodzenia na obroty i NIC więcej! a łatwość wchodzenia na obroty nie ma żadnego związku z momentem obrotowym ? Edytowane 21 Marca 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 A oto wynik moich wypocin. Chcę jeszcze zrobić drugą część z zegarami, ale to już będzie spore wyzwanie. daje rade Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) " Użytkownik CMQ dnia 21 marzec 2011, 17:45 napisał Czas się obudzić i przestać myśleć że zmiana koła pasowego i zamachowego daje cokolwiek w temacie KM. Na zdrowy chłopski rozum, z punktu widzenia mechaniki - jak ma dawać? Koło zamachowe przekłada się jedynie na łatwość wchodzenia na obroty i NIC więcej! a łatwość wchodzenia na obroty nie ma żadnego związku z momentem obrotowym ? " Przy lżejszych kołach zamachowych są mniejsze straty mocy przenoszonej na koła auta.Stąd różnice w pomiarach na kołach a na silniku wychodzące w zależności od metody pomiaru (hamownia silnikowa lub rolkowa).Użytkownika interesuje moc na kołach,a na nią wpływają opory toczenia (szerokość opon),opór na kole zamachowym,alternator,kompresor,klimatyzacja i pewnie coś jeszcze się znajdzie. Edytowane 21 Marca 2011 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 A oto wynik moich wypocin. Chcę jeszcze zrobić drugą część z zegarami, ale to już będzie spore wyzwanie. bdb wyszło gdzie kupiłeś folie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 (edytowane) Dzięki. Folie kupiłem na aledrogo, ważne, żeby to była 3M Di-Noc. Najlepsza folia z fakturą carbonu. Nakleja się na zimno a potem podgrzewa oparalką albo suszarką. Edytowane 22 Marca 2011 przez DanPlut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WooX Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 (edytowane) u mnie tak to wygląda http://img851.imageshack.us/i/zdjcie2.jpg/ http://img29.imageshack.us/i/zdjcie3u.jpg/ http://img703.imageshack.us/i/zdjcie4p.jpg/ Edytowane 24 Marca 2011 przez WooX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.