Gość Zbyszko Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Witam kolegów. Od jakiegoś czasu w mojej P11 2,0 td piszczy coś niemiłosiernie , z pewnością pasek, tylko jak sprawdzić który i czy da się naciągnąc bez kanału. Zaglądając pod maskę, widzę że niema tam dużo miejsca żeby sprawdzić który pasek ma luzy. Czy któryś z kolegów przerabiał już ten temat i mógłby podzielić się wiedzą. Będę bardzo wdzięczny. ps. szukajka nie daje rezultatów. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Jeśli stare masz paski to do wymiany bo to jeden z nich piszczy. Spróbuj je najpierw naciągnąć, do tego nie potrzebujesz kanału tylko sprawne ręce, browarek i klucz płaski chyba 10 lub 12 ale głowy nie dam bo nie pamiętam Sprawdź naciąg paska przez ugięcie go palcem, powinien dać się lekko ugiąć ale nie zabardzo, jeśli jest luźny to go podciągasz śrubą którą na pewno zlokalizujesz przy alternatorze lub silniku. Pamiętaj abyś za mocno go nie naciągnął i niczym nie smarował bo bidy narobisz. Tutaj masz podobny wątek, może on pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Witam kolegów. Od jakiegoś czasu w mojej P11 2,0 td piszczy coś niemiłosiernie , z pewnością pasek, tylko jak sprawdzić który i czy da się naciągnąc bez kanału. Zaglądając pod maskę, widzę że niema tam dużo miejsca żeby sprawdzić który pasek ma luzy. Czy któryś z kolegów przerabiał już ten temat i mógłby podzielić się wiedzą. Będę bardzo wdzięczny. ps. szukajka nie daje rezultatów. Pozdrawiam. Witam Co do tego jak naciągnąć to kolega już udzielił ci rad. Jeżeli chcesz sprawdzić który pasek piszczy to weź wody w butelkę i po odpaleniu polej delikatnie po kolei po paskach,jak dźwięk zniknie po zwilżeniu woda to będziesz już wiedział który pasek jest winowajca. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Jeśli będziesz chciał naciągnąć pasek alternatora to śruba regulacyjna jest na alternatorze - klucz płaski 12 i naciąga się kręcąc w prawo. Troche mało tam miejsca na klucz ale powoli dasz rade naciągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daryka Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Może to nie piszczy pasek, tylko łożysko alternatora w moim przypadku okazało się, że piszczało właśnie łożysko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.