Gość progressowy Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Witam. Dziś ojciec dał mi almerke abym ja obejrzał,poniewaz ma problem z zacinającym sie pedałem gazu. Fakt, chodzi dośc cięzko wobec powyzszego trudno jest jechać ze stałą predkością. Co może byc przyczyną ciezkiej pracy pedału gazu? Almerka 2,0d z koncówki 1997r. Dodatkowo dochodzi problem z trybem awaryjnym oraz lamką check,ktora zaswiciła sie dzis w ruchu miejskim. Po wyłaczeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu tryb awaryjny sie wygasił. Autko nabrało ponownie mocy. Przez 60km nie włączyło sie. Czym może byc spowodowane właczenie sie trybu awaryjnego?(auto nie może nabrac obrotów,poszarpuje). Czy może miec to zwiazek z pedałem gazu? Ktory pracuje ciezko,niestabilnie? Nadmienie,że od jakiegoś czasu przy dojezdzaniu np do skrzyzowania silnik trzyma obroty powyzej 1000 dopiero jak sie zatrzymam obroty schodzą w swoje prwidłowe położenie ok700. Tankuje od lat na jednej i tej samej stacji. Filtry wymieniane co roku. Paliwa wymieniony 15tys km temu. Gdzie szukać przyczyny wchodzenia silnika w tryb awaryjny? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EuMe Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Widzę, że nikt nie odpowiedział. Pewnie już problem rozwiązany. Podzielę się moim rozwiązaniem identycznego problemu. Lampka zapalała się z powodu zacierającego się czegoś na podobieństwo hamulca spowalniającego ruch pedału gazu. Po poluzowaniu nakrętki (lewa strona mechanizmu) pedał wracał bez zatrzymań i lampka nie zapala się. Jedyna niedogodność, to miękki pedał gazu. To taki prowizoryczny sposób usunięcia usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.