Gość M.I.C.A Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Witam, Mam problem z lampką sygnalizującą zaciągnięcie hamulca ręcznego - zapala się w czasie jazdy (hamulca nie dotykam) i przy gwałtownym hamowaniu oraz przy odpuszczaniu gazu (gwałtownym) lampka gaśnie, jak by była wyczulona na hamowanie samochodu.....nie wiem z czym to może być problem? Czujnik zaciągnięcia działa - jak zaciągne lampka się normalnie zapala.... W czym problem? Michał pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Sprawdź poziom płynu hamulcowego. Czujnik poziomu również podłączony jest pod tą kontrolkę. Na 100% nasz za mało płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Sprawdź poziom płynu hamulcowego. Czujnik poziomu również podłączony jest pod tą kontrolkę. Na 100% nasz za mało płynu. Podpisuję się pod tą opinią. Jak zużywają się klocki i poziom płynu opada, to w którymś momencie kontrolka się zapali. Miałem to samo i też gasło dopiero przy gwałtownym hamowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Plyn, plyn w ukladzie hamulcowym.. dolac! Jest go zamalo! masz czujnik w zbiorniczku ktory jest podlaczony pod te sama kontorlke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M.I.C.A Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Ufff, a ja sobie niczego nieświadomy jeżdzę i myslę że mam jakieś delikatne zwarcie...... jeszcze raz dzieki Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Teraz rodzi sie pytanie dlaczego jest go za malo w tym zbiorniczku?? Proponuje przejzec przewody hamulcowe i zbadac sytuacje dalczego plyn ucieka... Plyn nie powinien uciekac i jego poziom powienien byc caly czas taki sam. Gdzies masz jakies nieszczelnosci prawdopodobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Teraz rodzi sie pytanie dlaczego jest go za malo w tym zbiorniczku?? Proponuje przejzec przewody hamulcowe i zbadac sytuacje dalczego plyn ucieka... Plyn nie powinien uciekac i jego poziom powienien byc caly czas taki sam. Gdzies masz jakies nieszczelnosci prawdopodobnie. Niezgodze sie z Toba. Normalna rzecz ze płynu ubywa, chociazby przez odparowanie.W czasie eksploatacji płyn chłonie wode ktora go rozrzedza i pozniej paruje i stad są ubytki płynu.Dlatego powinno sie go wymieniac co jakis czas.Poza tym jesli jest woda w płynie hamulcowym to zmniejsza sie temperatura wzenia tego płynu i zmniejsza sie jego skutecznosc. Tyle w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Teraz rodzi sie pytanie dlaczego jest go za malo w tym zbiorniczku?? Proponuje przejzec przewody hamulcowe i zbadac sytuacje dalczego plyn ucieka... Plyn nie powinien uciekac i jego poziom powienien byc caly czas taki sam. Gdzies masz jakies nieszczelnosci prawdopodobnie. Myslisz nie fizycznie, a ubytki na parowanie?? Jeżeli przyjąć że klocki sie nie zuzywają. To zgodnie z własciwościami płynu hamulcowego będzie go powoli przybywać. Płyn ten ma własciwosci silnie higroskopijne (chłonie wilgoć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 To, że ubywa połynu jest jak najbardziej normalne. Zaciski szczególnie z przodu mają dużą pojemność i jak klocki są już cienkie to ten płyn jest w zaciskach a nie w zbiorniczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Dlatego też zanim zdecydujesz się dolać, sprawdź stan klocków hamulcowych. Możesz mieć je na wykończeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Chyba ktoś pominął moją uwagę. Z czasem jak klocki hamulcowe są coraz cieńsze i tłoczek coraz dalej się wysuwa, układ ma coraz większą pojemność, dlatego w zbiorniczku płynu ubywa. Jak założysz nowe klocki i rozepchniesz tłoczki to płyn Ci się wyleje, chyba że go wcześniej odessasz strzykawką. To zupełnie naturalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 A czy w Sunnym tez tak jest ? Bo swieci caly czas ale plynu hamulcowego nie ma jeszcze ponizej minimum. Czy mozna dolac plynu czy trzeba caly wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 A czy w Sunnym tez tak jest ? Bo swieci caly czas ale plynu hamulcowego nie ma jeszcze ponizej minimum. Czy mozna dolac plynu czy trzeba caly wymienic? Można dolewać byle był tej samej klasy DOT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Bo swieci caly czas ale plynu hamulcowego nie ma jeszcze ponizej minimum. Kontrolka zaczyna się świecić w połowie pomiędzy MIN i MAX. To że nie osiągnęło poziomu MIN potrafiło już niejednego zmylić ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Dolalem plynu - kotrolka zgasla Ale i tak bede zmienial na Motula Dot 5.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Bo swieci caly czas ale plynu hamulcowego nie ma jeszcze ponizej minimum. Kontrolka zaczyna się świecić w połowie pomiędzy MIN i MAX. To że nie osiągnęło poziomu MIN potrafiło już niejednego zmylić ;-) U mnie tez tak bylo jak grzebalem przy tylnych zaciskach... plynu bylo mniej wiecej w polowie stanu miedzy max a min. Kontrolka jazyla jak durna... wystarczylo dolac plynu i spox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Bo swieci caly czas ale plynu hamulcowego nie ma jeszcze ponizej minimum. Kontrolka zaczyna się świecić w połowie pomiędzy MIN i MAX. To że nie osiągnęło poziomu MIN potrafiło już niejednego zmylić ;-) O czym kiedys juz pisalem. Amen PS. Na prawde przydalo by sie jakies FAQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Witam, moze być błachostka polegająca na tym że masz zatarte linki lub ich prowadnice i dźwignia nie powraca na swoje miejsce (objaw to luźno chodząca dźwignia hamulca ręcznego- luz w granicach 3-5 cm). Albo trzeba naciągnąć jeśli jeszcze mozna lub wymienić linkę. srawdz też sam czujnik pod dźwignią czy chodzi dobrze, czy nie ma syfu, moze coś nie styka :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M.I.C.A Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Dolanie płynu załatwiło sprawę a i klocki są na wykończeniu (szurają przy hamowaniu)... pozdro All Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Dolanie płynu załatwiło sprawę a i klocki są na wykończeniu (szurają przy hamowaniu)... pozdro All To radze jak najszybciej wymienic, bo jak tego nie zrobisz, to dodatkowo bedziesz musial zmienic tarcze. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sobi Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Witam. Jestem nowym klubowiczem i zarazem posiadaczem WP11 2000 TD od 6 miesięcy.Jak na razie zadowolonym.Wymieniłem przepływkę, a teraz zaczęła się świecić kontrolka czerwona ręcznegoRobiłem po kupnie gruntowny przegląd i klocki były OK.Dolanie płynu nie pomogło więć chciałbym sprawdzić włącznik ręcznego po dźwignią.Jak jednak dostać się do niego? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciseq Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Chłopaki, ja mam taki problem, pierw był z kontrolka, a teraz już chyba trochę gorzej ;/. Pedał hamulca łapie dużo niżej niż łapał normalnie auto hamuje, jak np. stoję i "depcze" hamulec to zapala sie kontrolka o hamulcach i gaśnie. Co w takim razie u mnie padło - gdzieś wyciek będzie czy może już klocki zjechane ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 sprawdź poziom płynu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciseq Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 miałem "susze" w zbiorniczku i dolałem, a to co teraz sie dzieje to opisałem wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domekgl Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Mam podobny problem w swojej P11 2.0TD '97. Płynu jest na max. Jak stoję i naciskam kilka razy pedał hamulca to zaczyna się świecić kontrolka. Wydaje mi się że czujnik padł, bo gdy ściągnąłem kabelek od czujnika to przestało, a poźniej to już nie gasła ta kontrolka. Ale wszystko inne działa jak należy. Jak zaciągnę hamulec ręczny to się dalej świeci kontrolka. Jak go wymienić czy to jest razem ze zbiorniczkiem czy osobno go trzeba kupić. Pomożcie bo nie lubie jak mi coś nie działa, please ??!! [ Dodano: Nie 02 Lis, 2008 17:31 ] Wymieniłem wężyk od pompki hamulcowej (stary był zeprzały i ciągnął powietrze) i przestało. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.