Gość 30510239 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Witam ! Mam PRIMERE P11 z silnikiem 2LTD przy obrotach 2000 zaczyna się dławic oczywiście na każdym biegu wymieniłem filtr paliwa i powietrza czy może byc przyczyną zgromadzony nagar w kolektorze ssącym tak słyszałem czy możecie to potwierdzic ?? Pozdrawiam ANK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 czy check wywala? jeśli tak to co mówi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Jak pokaża błedy to bedzie wiadomo. Może przepływka sie skończyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrgeo Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Ja bym obstawił uszczelniacze pompy wtryskowej. Miałem to kilka tygodni temu. Łatwo sprawdzić , po odpaleniu sadzasz kogoś w aucie i każesz mu cisnąć na gaz tak do 3000 obrotów, jak się domyślam takich auto nie osiągnie, wtedy pompujesz pompką i powinno się polepszyć. Cały czas ten drugi oczywiście trzyma gaz. Jeżeli sie polepszyło podczas pompowania to masz wydatek około 200 zł i dzień bez auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 EGR. Znajdź w przyklejonych - tam jest post and_pec z linkami do dyskusji o typowych usterkach TD. Znajdziesz jak błyskawicznie, bezkosztowo i bezinwazyjnie go ubić, a jak to nie pomoże, to jak kosztem 2 zł lub 5 zł zaślepić na zawsze (moja instrukcja). Powinno pomóc na dziwne dławienie, a napewno nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.