azzir Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Jak w temacie proszę o podpowiedź ,bo z tego co się zorientowałem to wydaje się to trochę skomplikowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Sprawa jest prosta. Musisz zdjąć/odkręcić plastiki ochraniające kolumnę kierownicy (najpierw zdejmiesz kółko od stacyjki i odkręcisz 4 wkręty). Odkręcasz panel pod zegarami (dwa wkręty z lewej strony i 1 z prawej jak pamiętam - od dołu). Będziesz musiał wypiąć włączniki z panela, aby go odchylić. Potem to już tylko 2 wkręty u góry deski i schodzi czarna obwódka i 2 wkręty trzymające zegary od dołu oraz 1 u góry. No i wypiąć linkę (od dołu włożysz rękę) i wtyczki. Nie zapomnij o brzęczyku od świateł, który też trzeba zdjąć. I całe zegary masz na wierzchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.