Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[p11.144] Zabiłem silnik -wymiana SR20DE


stasinel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie jestem mechanikiem. Olej i filtry wymieniam 2 razy do roku.

Auto to Primera P11.144 2,0 benzyna z roku 2000 silnik wg Vin i dokumentów to SR20DE. Niby wersja 110 kW, ale srebrna pokrywa zaworów??

Udało mi się ;-( w niedziele zabić silnik SR20DE-zdolniacha ze mnie. Krótki opis: coś w czasie jazdy zastukało przygasł zaczął wydawać dźwieki jak rozklekotany disel. Zjechałem z drogi i..zgasł i za diabła już nie chcial zakrecić. Znajomy mechanik (po odcholowaniu)i kilku próbach z użyciem klucza na głównym kole pasowym z silnika określił "śmierć silnika" (wstępne koszty naprawy wyliczył na pow 1000-1500 zł za części)dlatego przymierzam się do wymiany silnika i tu kilka pytań:

-czy wystarczy jak kupię sam "slupek" SR20 (czy wszystkie "dziury" na kolektory w SR'kach pasują do siebie)

-czy silnik SR musi być konkretnie do modelu P11.144 (komp-sterowanie)

-i ogólne na co powinienem zwrócić uwagę podczas ewentualnego zakupu.

Pytania naiwne ale 2litrówek SR i nie tylko w ogłoszeniach jest dość sporo, a chcialbym w miarę na ile to możliwe odbudowac auto do stanu używalności takiej jak przed "śmiercią silnika"

Dzięki za rady.

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

-czy wystarczy jak kupię sam "slupek" SR20 (czy wszystkie "dziury" na kolektory w SR'kach pasują do siebie)

-czy silnik SR musi być konkretnie do modelu P11.144 (komp-sterowanie)

-i ogólne na co powinienem zwrócić uwagę podczas ewentualnego zakupu.

 

 

ad1. tak

ad2. kompa i czujniki poprzekładasz i będzie latał, ale lepiej od P11.144 bo mocniejszy

ad3. po włożeniu sprawdzić ciśnienie, i czy ma gwarancję rozruchową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...