Gość miras8801 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Witam... Mam problem z moja primera p10. posiadam primera 2.0 16V 115KM i ostatnio padła mi uszczelka pod glowica. została ona wymieniona lecz powstal wtedy inny problem. gdy WYŁĄCZE silnik po jakims czasie slychac jak w wężu wychodzacym z silnika i idacym do chlodnicy zaczyna gotowac sie plyn. gdy silnik jest odpalony nie ma problemu tego.gdy jezdze temperatura na wskazniku jest w polowie czyli ok. bylem u mechanika mowil ze pompa wodna jest ok termostat wymienial. zauwazylem ze nawet po dlugiej jezdzie ok 30km wąż z silnika do chlodnicy jest bardzo goracy a z chlodnicy przez termostat do silnika jest zimny... czy to wszystko moze byc wina chlodnicy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 może jednak termostat się zawiesił, albo sprawdź chłodnicę, wlej na górze i zobacz czy leci na dole bez oporów, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miras8801 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 wymienilem przed chwila chlodnice teraz zobacze czy bedzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 miałem takie objawy przy wydmuchniętej uszczelce pod głowicą, ale piszesz że była wymieniona. może jest słabo odpowietrzony? i zostaje najgorszy scenariusz czyli pęknięta głowica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.