Gość zilion89 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 WITAM KLUBOWICZÓW! chciałbym się dowiedzieć, czy w pimerze p11.144 2.0TD są czujniki "zakończenia życia" tylnych klocków hamulcowych, czy będzie to sygnalizowane kontrolką od ręcznego czy trzeba je wymienić na oko, jeśli stwierdzimy że już można się za to zabrać? 2 pytanie, spaliło się podświetlenie "komputera" w liczniku, tzn. chodzi o to niebieskie podświetlenie czarnych cyfer, średnie spalanie, ilość paliwa itd. Jeżdżąc w dzień wszystko jest ok, ponieważ widać co wyświetla komputer, natomiast nocą bez tego niebieskiego podświetlenia zapada zmrok... i już nic nie widać. czy można to samemu wymienić, jeśli tak to czy jest wiele problemów, ile tam idzie żarówek? wydaje mi się, że 2, bo padła najpierw jedna potem druga, czy w serwisie robią takie rzeczy i ewentualnie ile cenią taką usługę, i czy nie lepiej zrobić to samemu nie psując czegoś innego przy okazji:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Co do hamulców nie pomogę, ale wymiana żarówek podświetlenia jest opisana na stronie głównej w dziale "Zrób to sam". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zilion89 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 no właśnie u tutaj mam pytanie, czy schemat wyciągania licznika w p11 jest taki sam jak w p11.144? na co bardziej uważac w p11.144, nigdy nie robiłem tego w nissanie, (kiedyś w oplu, ale tam można było wyjąć licznik bez demontażu panela nawiewu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomkoval Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Witam Wlasnie cos takiego robilem w sobote. Wyciagasz radio, odkrecasz trzy sruby (dwie od nawiewow i jedna trzymajaca caly panel z zegarami). Nastepnie odkrecasz sruby nad zegarami i wyciagasz kratke nawiewu po lewej stronie - wtedy bedziesz mogl wyciagnac caly panel - uwazaj na kabeliki od ustawien lusterek, sciemniania itp. Ja uzylem standarowej zarowki ale musialem rozlozyc jej nozki ;-) bo oryginalnie jest wlutowana w plastikowy uchwyt. http://www.best-b2b.com/userimg/658/668-1/car-bulb-226.jpg - oznaczona jako L Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas1980 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Niestety brak w naszych primerach czujników zużycia hamulców. Trzeba sprawdzić odkręcając koło lub jeśli masz alu po prostu wymacać palcem. Co do żarówek to broń Boże do ASO bo tam cena 33zł za sztukę. Ja kupiłem taką samą na giełdzie elektronicznej za 50 groszy(trzeba było tylko przełożyć druciki przez oprawkę) Łączny czas wymiany z okrecaniem i zakręcaniem to około 30 minut. Uwaga na plastik przy liczniku bo jest to taki kruchy plastik i łatwo można połamać,trzeba ustawić pod kątem i kierownica na sam dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.