Gość czipi26 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Witam. Dzisiaj zauważyłem ze licznik mnie oszukuje. # Obrotomierz po zapaleniu pokazuje 0.5 tys obrotów gdy przy gazuje zwiększa się do 2.5 tys (wyżej nie pójdzie) i opada do 1.5 tys. # Wskaźnik paliwa, pokazywał mi 1/2 baku zatankowałem 40 litrów to licznik mi wskazuje tak jak bym miał pełny bak i 1/4 drugiego baku. # Prędkościomierz, gdy kolega jechał 60 km/h a ja trzymając równy odstęp wskazywał mi 80 km/h # termometr obniża temperaturę średnio od 5 do 8 stopniu w dól czyli jak mam na zewnątrz +8 to wskazuje mi 0 Co może być przyczyną tych błędów licznika? Zapomniałem dodać ze po wyłączeniu zapłonu obrotomierz dalej wskazuje 1.5 tys obrotów, wskazówka paliwa spada na sam dół tak jak jest w innych licznikach, natomiast wskaźnik temp. silnika wskazuje polowe.. Po przekręceniu kluczyka w stan gdy kontrolki się zapalają.. prędkościomierz wskazuje 10 km/h obrotomierz spada na 0.5 tys, temp silnika bez zmian (czyli w połowie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmiel_t Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Gratuluję odwagi, że kupiłeś to auto z takimi usterkami. Mnie to wygląda na jakieś problemy z komputerem albo słaba masa przy samych zegarach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czipi26 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Gratuluję odwagi, że kupiłeś to auto z takimi usterkami. Mnie to wygląda na jakieś problemy z komputerem albo słaba masa przy samych zegarach. do przed wczoraj w miarę działało wszystko dobrze. czy podpięcie pod komputer wskaże problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czmiel_t Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Powinno poniewaz to problem stricte elektryczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czipi26 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 to pod skocze do kumpla zapytam się czy ma wtykę do Tino. bo wcześniej do Reni to łączył kable tzw. na krótko Byłem ale nie miał czasu sprawdzić. Ale mówił ze prawdopodobnie poszedł regulator napięcia który jest wmontowany w licznik... Mówi żebym wymienił licznik tylko to jest koszt do 200zl a jak nie będzie to, to co wtedy zrobię z licznikiem? Dzisiaj wyciągłem licznik i wygląda mi na to ze ktoś przy nim już kombinował bo były śrubki na zegarach obrobione.. i tak, podniosłem wskazówkę od obrotomierza i jak podniosłem tak w tym miejscu została i tak robi wskazówka od temperatury silnika i paliwa.. czy to oznacza ze licznik jest walnięty? czy jak kupie licznik nowy to przebieg nie zmieni się? Witam ponownie.. Doszedłem do problemu ze wskazaniami licznika.. gdy wskazówki bardziej wpadną w licznik (np od drgań) to wskazówki się przycinają.. czy to oznacza ze licznik jest wygoniony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekjw77 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 witam wydaje mi sie ze ktoś ten licznik próbował naprawiać, nie wieże w to aby w dzisiejszych czasach możliwościach programach no i specach od korekty liczników tak brutalnie go potraktował .Na twoim miejscu najpierw bym podjechał do jakiego dobrego elektryka/elektronika samochodowego i poprosił o diagnozę, ale i tak pewnie czeka Cię zakup nowego (używanego) licznika. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.