Gość madzialenk Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Jak w Temacie proszę o podpowiedzi jaką instalację gazową zamontować do naszej Primerki, żeby dawała radę. Generalnie chodzi o to, żeby nie było problemów z silnikiem, odpalaniem no i żebyśmy nie mieli "muła" zamiast auta Dzwoniłam do kilku warsztatów, ceny różne, ale chciałabym się podpytać doświadczonych kolegów jaka powinna być instalacja, żeby się nie okazało, że wcisną mi jakiś szajs Jeszcze mam pytanko do tych, którzy jeżdżą na gazie czy nie było przypadkiem tak że po montażu instalacji LPG nagle się zaczęła Primerka sypać ? Pytam bo mam kilku znajomych, których auta innych marek się posypały po montaży LPG, może to akurat taki zbieg okoliczności ale wolę się Was zapytać jak to było ? Jakich ewentualnie problemów można się spodziewać ? Może ktoś zna jakiś dobry serwis montujący LPG w Łodzi lub okolicach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 co do sypania się aut po założeniu LPG polecam ten wątek: http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=10872 same problemy z tym gazem :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 u mnie też już około 160kkm na LPG i tak: dywanik kierowcy już drugi i znowu dziura i trzeba wymienić, wycieraczki przedniej szyby 2 komplety na rok, itd. pojeździj dowiedz się co i za ile, pospisuj i wtedy zobaczymy, bo może być tak, że nie każdy chce zamontować to co się napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 w kolektorze 1,6 dużo miejsca jest można ładnie wtryskiwacze pozakładać pojedynczo ,,, My polecamy STAGA elektronikę bo Krajowa i kabelek za pare złotych i sama możesz zobaczyć co się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 hej Tofik, czytałeś GG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madzialenk Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Tofu, dziękuję za jakąś podpowiedź, ale sama to ja na pewno nie będę zaglądała do tej instalacji Boren, dino, ale się uśmiałam Jakby tak podchodzić do sprawy to kupiłam już sypiące się auto, bo na dzień dobry wymieniłam pióra wycieraczek przednich i dywaniki :lol: Dziś jestem na 16 umówiona w warsztacie, podobno dobry i solidny ale nie najdroższy w Łodzi na szczęście Zobaczymy co tam Panowie zaproponują i za ile W innym warsztacie Pan zaproponował instalację BRC za 2600 zł, nie wiem czy to dobra instalacja i czy dobra cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 BRC to dobra instalacja jak jest na elementach BRC, jak na Zavoli to szkoda kasy, załóż tak jak pisał Tofu, STAG300+, wtryskiwacze hana, reduktor zavoli zeta n podpytaj co i jak w warsztatach i wtedy zobaczymy, pochopne decyzje później się mszczą no to jak już tyle wymieniłaś w tym aucie to ty chyba jakiś złom kupiłaś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madzialenk Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Dzięki, jak podjadę to zapytam No i wymieniłam jeszcze klocki hamulcowe i tarcze Kurcze faktycznie zamiast zakładać gaz to lepiej chyba na złom oddać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 No i wymieniłam jeszcze klocki hamulcowe i tarcze kurcze no to ładnie ktoś Cię wsadził na minę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madzialenk Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Pojechałam dziś tylko tam, gdzie oferowali BRC za 2600 zł. Okazuje się, że oryginalna instalacja BRC w całości. Wszystkie elementy BRC. Przy mnie gość otworzył nieruszaną paczkę z kompletem instalacji i pokazał mi każdy element i na każdym BRC. Powiedział, że moja decyzja, ale on jakby miał wybierać to by BRC na STAG-a nie zamienił A no i jest to autoryzowany serwis BRC Dino, co ty o tym sądzisz ? Może krzywdy Primerce nie zrobią co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Powiedział, że moja decyzja, ale on jakby miał wybierać to by BRC na STAG-a nie zamienił a co miał powiedzieć, jak ma BRC?? w sumie sama nic nie zrobisz, i jesteś skazana na gazmenów, to zakładaj, tylko dopilnuj aby zdjęli kolektor do wiercenia, wtryskiwacze niech założą pojedynczo na krótkich wężykach, choć to pewnie nei do osiągnięcia w przypadku zakłądu BRCw sumie STAG na dobrych podzespołach wyszedł by tyle samo albo więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madzialenk Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 (edytowane) STAG-a też ma - 300 zł taniej niż BRC Ale na jakich podzespołach ten STAG to już nie wiem. Sama to ja napewno nic przy tym i tak bym nie grzebała. A jaka jest różnica w eksploatacji między tym, czy wtryskiwacze będą każdy osobno czy na listwie zamontowane? Edytowane 14 Marca 2011 przez madzialenk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 BRC jest droższe w ewentualnych częściach do wymiany, stag za 2300 to jakiś shit, nawet tego nie montuj, jeżeli byś się decydowała na STAG-a to to co napisałem wyżej , ale ten zestaw będzie droższy i poza tym do tego aby wystroić STAG-a trzeba trochę sie pomęczyć jak wtryski będą pojedynczy na krótkich wężykach to nei będzie widać instalacji będzie lepsze reagowanie na pedał gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Graty do Brc Drogie i jak jeszcze policzą wymianę to będzie dramat choć gwarancja na 2 lata powinno się sporo zaoszczędzić na to co wypadnie zresztą jak PB ma być 5,15w przyszłym tygodniu to tylko się cieszyć kolega szukał takiego małego reduktrka BRC silnik 1,4 l ,,wiec nie wymagający .... cena ponad 400 zł koszt praktycznie 3 reduktorów !!! na pocieszenie powiem wam że w Chicago Pb jest ponoć ponad 4$ za galon w co wychodzi 3 zł za litr,,,, a zapytaj się ew ile kosztują nowe wtryski te co Ci montują jak się zepsują .... i reduktor ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomaszwspanialy Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 I jak? Gaz założony pomyślnie? Dobrze się jeździ? Pytam bo i ja jestem umówiony na założenie BRC za 2500 o trochę śledziłem ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 obawiam się, że nowy STAG ISA przebił an dzień dzisiejszy większość instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madzialenk Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Primerka dopiero dziś poszła do zagazowania O działaniu instalacji będę zatem mogła wypowiadać się za jakiś czas. Nie pytałam na razie ile kosztują te wtryski, bo na 2 lata gwarancja a potem będą pewnie inne ceny, poza tym staram się nie zakładać z góry, że coś ma być nie tak Zobaczymy jakie wrażenia będziemy mieli jak pojeździmy na gazie Tylko już wiem, że wlewu nie dało się podobno założyć koło wlewu paliwa, a szkoda No i może być lekki problem z ustawieniem bo nam się 2 dni temu przepalił tłumik Jeszcze nie zdążyliśmy tego naprawić, a już zaczyna sobie pierdzieć i musimy się tym zająć Tzn. jakiś mechanik musi Może macie kogoś w Łodzi, kto solidnie i niedrogo przy tym dłubie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Tylko już wiem, że wlewu nie dało się podobno założyć koło wlewu paliwa, a szkoda <_>No i może być lekki problem z ustawieniem bo nam się 2 dni temu przepalił tłumik da radę wlew jak się chce jakoś jeżdżę z takim już ponad 5 lat przepalony tłumik nic nie ma do regulacji http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9v11e3ur0q5wibkg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madzialenk Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 No widzisz Dino, to pewnie panom montującym się nie chciało, bo mamy wlew w zderzaku Jak na razie nie zauważyłam żeby się coś działo, oprócz tego że auto się samo za szybko przełącza na gaz, właściwie natychmiast po odpaleniu No i oczywiście gaśnie. Jak się przełączy na paliwo ręcznie i przejedzie kawałek i przełączy na automat znowu to już jest ok Ale to jak będziemy w piątek jeszcze po odbiór dokumentów to zgłosimy problem Ogólnie to jak już jedzie na gazie to różnicy nie widzę Tłumik już wymieniony. Okazało się, że środkowy wisiał na ostatnim włosku, a końcowy miał 2 dziury No i z 370 zł się pożegnaliśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 źle ustawiona temperatura reduktora albo czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.