Gość Iceman1985 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 witam wszystkich mam problem a nawet 2 mianowicie zrobiłem zwarcie i samochód umarł nic nie działa przedtem kręcił ale po zwarciu nawet przestał kręcić i tu moje pytanie jaki przekaźnik gdzie go znajdę odpowiada właśnie za to (zwarcie zrobiłem na kablu z plusem po zapłonie koło immo) dodam jeszcze ze po odblokowaniu immo samochód wcześniej odpalił ale i tak nie było swiateł ,kierunków ,klaksonu.Znikł stały plus w samochodzie ale po zwarciu znikło wszystko proszę o pomoc gdzie mam szukać który bezpiecznik przekaźnik na to wpływa ze samochód przestał kręcić Nissan micra 94r 1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 szukaj pod maska w skrzynce. palily ci sie jakies przewody? w ktorym miejscu dokladnie zrobiles zwarcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman1985 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 nic sie nie popaliło zaraz koło drążka zwarłem sterownie centralki alarmu (odciecia) dotknoł mi kabelek blaszki, pod maska bezpieczniki sprawdziłem zostały jeszcze przekaźniki są 3 no i w srodku koło kierowcy jest chyba 5 4 takie same i 1 inny nigdzie nie jest opisane do czego ciekawe czy komputer silnika nie poszedł nie wiem czy to możliwe ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 kontrolka do łapy i jedziesz od aku po bezpiecznikach przewodach az do wnetrza. szukaj gdzie ci napiecie zginelo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iceman1985 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Problem rozwiązany nie wiem jak to sie stało ale po chwili prostej dedukcji stwierdziłem ze musiał pasc główny bezpiecznik który wczesniej sprawdzałem (obejrzałem tylko !!!)no i tu był błąd ponieważ był spalony od spodu 60A pod maska taki duży prosta usterka jak konstrukcja cepa Drugim problemem było ze w samochodzie zanik + stały - przyczyna od spodu skrzynki (pod maska koło lewej lampy) zaśniedziały był pin (żeby było zabawniej również od spodu) Dzieki za pomoc i sory za zwracanie gitary moje beznadziejne przeoczenie podrostu niepotrzebnie założyłem ze to wina była odcięcia które zmostkowałem ale i tak mostek nie działal bo jak wczesniej wspomniałem zanikł + w całym układzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.