Gość broku Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 witam, mój pierwszy post gdyby coś było nie tak to proszę o sugestie. mam pytanko odnośnie primery. chyba mam znowu problem z uszczelką głowicy albo glowica. Dodam ze uszczelka byla wymieniana a glowica sprawdzona dokładnie i planowana. Woda sie nie gotuje, temperature trzyma bardzo dobrze, ale jak odkrece korek od chlodnicy wywala wode, a w zbiorniczku jest ok. nie przybywa nie bąbluje... czy to normalne zachowanie, w innych autach się z tym nie spotkałem. Jeden mechanik mówi znowu głowica w górę, drugi że takie ciśnienie ma być i w ogóle fajnie by było gdyby ktoś był z okolic Łodzi żebym mógł zadać parę innych pytań a kolejnych tematów nie będę zakładał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 U mnie po otwarciu korka od chłodnicy na ciepłym silniku tez wypycha wodę do góry. U mnie raczej wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość broku Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 a jak korek jest zakręcony na chłodnicy, ktos doda gazu to można u ciebie ścisnąć górny wąż od chłodnicy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witaj. Musisz zwrocic uwage na to ze w primerze jak i innych samochodach jest cisnieniowy uklad chlodzenia. W zwiazku z tym ze wzrostem temperatury silnika wzrasta cisnienie w ukladzie chlodzenia . Zeby to cisnienie nie wzrastalo ponad miare to w korku chlodnicy jest zaworek ktory reguluje to cisnienie. Teraz jak odkrecisz korek przy nagrzanym silniku to to cisnienie wywali plyn.Jest to normalne. Ten przewod po nagrzaniu silnika do temp pracy ma byc twardy ale nie az tak zeby go nie mozna bylo lekko scisnac. . Nastepna sprawa . Prosze wymienic wode na plyn chlodzacy. Albo kupic gotowy albo koncentrat. Maja dodatki ktore chronia przed korozja ale rowniez plyn ma wyzsza temp wrzenia od wody. Dolej do stanu do chlodnicy i zbiornika wyrownawczego i pojezdzij . Potem za jakis czas na zimnym silniku sprawdz czy nie ubylo wody w chlodnicy i zbiorniku wyrownawczym. Uszczelke na razie zostaw w spokoju jak sie woda nie gotuje i nie bulgocze w zbiorniczku. .Czesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość broku Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 ok, dzięki za pomoc. w układzie oczywiście płyn, nawet mierzone ostatnio było- -25 stopni stężenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.