Gramek Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Witam wszystkich zainteresowanych. Mam taka prośbę czy ktoś ma doświadczenie odnośnie zawieszenia do Tyrana I proszę o opinie. Np; Znalazłem coś takiego trail master Zestaw zawieszenia Terrano I 25/50mm S11219 nr kat.: S11219 ZAWIESZENIA LOVELLS Amortyzator przedni Gas Legend Twin Tube +36mm, Amortyzator tylny Gas Legend Twin Tube +36mm DRĄŻKI SKRĘTNE Komplet 2 tylnych sprężyn +2" (+200 kg) Ironman tez sa komplety http://www.ironmandealer.com.au/pathfinderterrano.htm Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Nie wiem jakie rajdy ... ale najpierw przelicz wszystko, pamiętaj o małym skoku po podkręceniu drążków. Najlepiej pozbyć się drążków skrętnych i oryginalnych wahaczy - ciężki turystyk wytrzymają, rajdów nie. Najprościej zestaw Calmini SAS, musisz tylko go kupić, plus most DANA 44 będzie potrzebny. No i wtedy potrzebne są inne amortyzatory+sprężyny na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Nie wiem jakie rajdy Rajdy raczej lokalne ale kto tam wie;-) heheh Mam taka prosbe czy Móglys szerzej napisac o tych modyfikacjach szukalem w necie ale tak jakos ubogo jezeli chodzi o terrano. A inne patenty???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Rajdy raczej lokalne ale kto tam wie;-) heheh Mam taka prosbe czy Móglys szerzej napisac o tych modyfikacjach szukalem w necie ale tak jakos ubogo jezeli chodzi o terrano. A inne patenty???? https://picasaweb.google.com/clubterrano -> SAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 https://picasaweb.google.com/clubterrano -> SAS ciezka sprawa 2000 dolcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 ciezka sprawa 2000 dolcow Jak drążki skrętne sprawne zostawić, zużyte gumy w zawieszeniu wymienić, wzmocnić podporę drążka. Tył dłuższa sprężyna + amortyzator dłuższy. Podnieść budę - opcja. Nie obciążać przodu... na dobrej oponie dużo potrafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Jak drążki skrętne sprawne zostawić, zużyte gumy w zawieszeniu wymienić, wzmocnić podporę drążka. Tył dłuższa sprężyna + amortyzator dłuższy. Podnieść budę - opcja. Nie obciążać przodu... na dobrej oponie dużo potrafi. Polibusze juz mam natomiast z nie obciążaniem przodu to kiepsko bo wyciagara ma być a to z płytą pewnie z 45 50 kg dojdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.