Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zawieszenie do jazdy extremalnej


Gramek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zainteresowanych. Mam taka prośbę czy ktoś ma doświadczenie odnośnie zawieszenia do Tyrana I proszę o opinie.

Np;

Znalazłem coś takiego

trail master

Zestaw zawieszenia Terrano I 25/50mm S11219

nr kat.: S11219

 

ZAWIESZENIA LOVELLS

Amortyzator przedni Gas Legend Twin Tube +36mm, Amortyzator tylny Gas Legend Twin Tube +36mm

DRĄŻKI SKRĘTNE Komplet 2 tylnych sprężyn +2" (+200 kg)

 

Ironman tez sa komplety

http://www.ironmandealer.com.au/pathfinderterrano.htm

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie rajdy ... ale najpierw przelicz wszystko, pamiętaj o małym skoku po podkręceniu drążków.

Najlepiej pozbyć się drążków skrętnych i oryginalnych wahaczy - ciężki turystyk wytrzymają, rajdów nie.

 

Najprościej zestaw Calmini SAS, musisz tylko go kupić, plus most DANA 44 będzie potrzebny. No i wtedy potrzebne są inne amortyzatory+sprężyny na przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie rajdy

 

Rajdy raczej lokalne ale kto tam wie;-) heheh Mam taka prosbe czy Móglys szerzej napisac o tych modyfikacjach szukalem w necie ale tak jakos ubogo jezeli chodzi o terrano. A inne patenty????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rajdy raczej lokalne ale kto tam wie;-) heheh Mam taka prosbe czy Móglys szerzej napisac o tych modyfikacjach szukalem w necie ale tak jakos ubogo jezeli chodzi o terrano. A inne patenty????

https://picasaweb.google.com/clubterrano -> SAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezka sprawa 2000 dolcow

Jak drążki skrętne sprawne zostawić, zużyte gumy w zawieszeniu wymienić, wzmocnić podporę drążka.

Tył dłuższa sprężyna + amortyzator dłuższy. Podnieść budę - opcja. Nie obciążać przodu... na dobrej oponie dużo potrafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak drążki skrętne sprawne zostawić, zużyte gumy w zawieszeniu wymienić, wzmocnić podporę drążka.

Tył dłuższa sprężyna + amortyzator dłuższy. Podnieść budę - opcja. Nie obciążać przodu... na dobrej oponie dużo potrafi.

Polibusze juz mam natomiast z nie obciążaniem przodu to kiepsko bo wyciagara ma być a to z płytą pewnie z 45 50 kg dojdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...