Gość krisolo Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Jak w temacie czy ktoś to robił? Z manuala dowiedziałem się że odpowietrznik znajduje się obok amortyzatora. W innych samochodach np. Mazda odpowietrznik jest na skrzyni. Czy możliwa jest wymiana przez podłączenie aparatu tłoczącego płyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Jak w temacie czy ktoś to robił? Z manuala dowiedziałem się że odpowietrznik znajduje się obok amortyzatora. W innych samochodach np. Mazda odpowietrznik jest na skrzyni. Czy możliwa jest wymiana przez podłączenie aparatu tłoczącego płyn? A po co Ci jakieś tam aparaty, odkręć całkiem odpowietrznik na wysprzegliku, zdejmij korek ze zbiorniczka, wszystko ścieknie zalej nowy płyn aż zacznie ciec ciurkiem , zakręć odpowietrznik i analogicznie jak w hamulcach przepompuj i popuść az się zrobi pedał.Uzupełnij do max i wszystko 15 min roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bombel198 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 To co wyżej napisane, możei logiczne, ale w praktyce jest inaczej. Miałem ten sam problem, nawalila pompka sprzegła, naprawilem ja, zadowolony zainstalowalem na miejscu a tu... miekki pedal sprzegla. myslalem ze samo sie odpowietrzy, wiec pozostawilem na 24h. Zaczalem kombinowac i udalo sie, jezdze juz ponad rok i sprzegło reaguje prawidlowo latem i zima. Musisz zrobic tak: Odpompki wychodzi przewod, ktory idzie do trojnika, tam przechodzi dalej do sprzegla, oraz odchodzi do gornego odpowietrznika, ten przewod od odpowietrznika ma okolo 2,5m dlugosci i jest pozawijany tuz obok skrzyni, zdemontuj wszystko, pomin gorny odpowietrznik oraz przewod (2,5m) trojnik tez, kup sobie przewod miedziany taki jak do ukladow hamulcowych, nusisz zmierzyc tylko dlugosc, drugi odpowietrznik masz przy sprzegle, i tym odpowietrzysz uklad, tak jak halulce, pompuj, pompuj, trzymaj wcisniety pedal do podlogi i powoli popuszczaj odpowietrznik, zakrec i powtarzaj az z odpowietrznika bedzie wydostawal sie tylko plyn, popros kogos o pomoc niech pompuje :Da ty zajmij sie pod maska. ja stosowalem plyn hamulcowy dot3 powodzenia i pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisolo Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Dzięki za odpowiedzi. Ja zrobiłem tak: Wyssałem stary płyn i zalałem nowym. Kolega pompował a ja odkręcałem u góry tak z 8 razy. Potem to samo przy wysprzęgliku. Wszystko działa ok. To co wyleciało to już syf a nie płyn był. Teraz czeka mnie wymiana płynu chłodzącego, ale bez kanału nie da rady. Tylna śruba spustowa nie dostępna od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.