Gość Grammatik_2004 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Witam Panowie Panowie pisałem posta kilka dni temu a właściwie go czytałem i za bardzo nic z niego nie wynika.. Moje zapytanie dotyczyło bezpiecznika od przekaźnika Swiec żarowych bo straciłem podgrzewanie, alternatywnie zrobiłem obejście na kabelek z włącznikiem i na razie tak odpalam, pytałem się o bezpiecznik gdyż mam pościerane kompletnie wszytko i nie wiem czy to jest ta klapka od strony pompy wtryskowej czy czy ta następna nad prawym nadkolem. ewentualnie co mogę sprawdzić w temacie. 2.Pytałem się o przypadłość mojego silnika czyli przebieranie obrotami nie zawsze ono wytypuje ale na pewno zauważyłem ze na rozgrzanym silniku obroty chycja ale delikatnie nie to że falowanie tylko jest przeskok tak jak bym coś podłączał dodatkowego do auta, co mogę sprawdzić. 3.Kolejny problem to zawieszenie na wyłączonym silniku ruszają kierownicą słychać stukanie jak odpale to stukot jest mniejszy od czego to może być drążki kierownicze cz coś w przekładni poleciało 4.A tu pytam się o tez pewna dolegliwość przy przełączaniu biegów podczas jazdy i dodaniu gazu słyszę dziwny stuk dość wyczuwalny tak jak bu gdzieś pod maską bardziej z dołu.efekt jest uzależniony od szybkości puszczania sprzęgła jeżeli robię to delikatnie to jest w miarę si a jak gwałtownie to jest stukupuku.. Proszę o jakieś podpowiedziiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 pytanie 3 to może końcówki drążków Ci poleciał, najlepiej sprawdź ruszając kołem, a nie kierownicą co do pierwszego pytania to może wina przekaźnika.. jest on po lewej stronie na nadkolu obok filtra powietrza a tutaj masz temat o bezpiecznikach, od świec jest pod maską przy akumulatorze http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/14950-opis-bezpiecznikow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grammatik_2004 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Kupiłem przekaźnik założyłem i d*pa w ogóle nie mam prod na listwie do przekaźnika nie dochodzi prąd wiec obstawiam bezpiecznik tylko mam pościerane opisy na obudowie i za bardzo nie wiem jak mam ugryźć ale sobie jakoś poradzę to będzie mały czy duży bezpiecznik.Koniówki sprawdzę czy są luzy,a co ze stukaniem podczas jazdy ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Kupiłem przekaźnik założyłem i d*pa w ogóle nie mam prod na listwie do przekaźnika nie dochodzi prąd wiec obstawiam bezpiecznik tylko mam pościerane opisy na obudowie i za bardzo nie wiem jak mam ugryźć ale sobie jakoś poradzę to będzie mały czy duży bezpiecznik.Koniówki sprawdzę czy są luzy,a co ze stukaniem podczas jazdy ???? Może to zużyte poduchy pod silnikiem/skrzynią tak stukają albo poprostu są luzy na zawieszeniu lub na łożyskach zwrotnic. Ciężko tak określić trzeba posprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Witam. Gdzie jest ten bezpiecznik to powiem szczerze ze nie wiem. Nie potrzebowwalem jeszcze go wymieniac. To jest duzy bezpiecznik 80A. Prosze najpierw zrobic autodiagnostyke i zobaczyc jakie wyskocza bledy. Za falowanie obrotow jest np. odpowiedzialny przeplywomierz. Moze z lekka tracic napiecie i beda lekko falowac. Rowniez sprawdz zawor egr. Piszesz ze lekko dygaja jak sie nagrzeje . Otoz moze sie calkowicie nie otwierac na zagrzanym silniku i obroty beda falowac. Za falowanie obrotow odpowiadaja tez zasniedziale przewody moze w kostce od alternatora. . Co do stukow i pukow w zawieszeniu to gdzies na kanal i lom w rece i sprawdzac po kolei.Stuki na chodzacym silniku mozesz odczuwac ze sa mniejsze bo chodzi wspomaganie. Punkt 4 to sprawdz poduszki. Moze ktoras sie sypie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 4.A tu pytam się o tez pewna dolegliwość przy przełączaniu biegów podczas jazdy i dodaniu gazu słyszę dziwny stuk dość wyczuwalny tak jak bu gdzieś pod maską bardziej z dołu.efekt jest uzależniony od szybkości puszczania sprzęgła jeżeli robię to delikatnie to jest w miarę si a jak gwałtownie to jest stukupuku.. Proszę o jakieś podpowiedziiii sprawdź czy dokręcone masz nakrętki na przegubach, półosiach czy jak kto woli (te duże na środku przednich kół ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 mi też coś stuka zwłaszcza jak naciskam na pedał gazu i go puszczam, z początku myślałem że to przegub ale zmieniając dziś koła na letnie zauważyłem że wyrobiła się tulejka, guma czy tam sworzeń w górnym wahaczu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Kupiłem przekaźnik założyłem i d*pa w ogóle nie mam prod na listwie do przekaźnika nie dochodzi prąd wiec obstawiam bezpiecznik tylko mam pościerane opisy na obudowie i za bardzo nie wiem jak mam ugryźć ale sobie jakoś poradzę to będzie mały czy duży bezpiecznik.Koniówki sprawdzę czy są luzy,a co ze stukaniem podczas jazdy ???? U mnie to jest bezpiecznik 80a po lewej stronie na samej gorze. Ja mialem taki przypadek ze wogule nie grzalo swiec, okazalo sie ze kabel zgnil w peszelu. Jak bezpiecznik nie pomoze to musisz szukac po kablach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grammatik_2004 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam robiłem diagnostykę spinaczem wyskoczył błąd 83 czyli uwalona przekaźnik ale defakto nie wiem czy to przekaźnik czy bezpiecznik czy kabel gdzieś zgnił zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 83 to awaria obwodu przekaznika swiec. sprawdz ten bezpiecznik, ale to predzej kabel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.