Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350z] - Wyrzucenie kodu silnika


pieto83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wielkie dzięx za pomoc

problem okazał się mało istotny - nieszczelność w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa

nad tym interfejsem z allegro długo zastanawiałem się bo mój błąd będzie pojawiał się ponownie ale znajomy doradził mi aby zbyt często nie korzystać z takiego sprzętu bo po takim ingerowaniu w system pojawiają się często np rozprogramowania immobilizera a to już spory kłopot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie tego często się nie używa, chociaż podobno umożliwia wiele ciekawych pomiarów jak np; pomiar mocy silnika czy pomiar 0-100km/h

ale tego nie sprawdzałem bo nie mam dobrego laptopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie tego często się nie używa, chociaż podobno umożliwia wiele ciekawych pomiarów jak np; pomiar mocy silnika czy pomiar 0-100km/h

ale tego nie sprawdzałem bo nie mam dobrego laptopa

Dobrego, tzn.? Jaki jest potrzebny komp żeby takie rzeczy mierzyć przez OBD..? Bo to chyba będzie najbardziej zbliżony do rzeczywistości wynik, co nie? (jeśli chodzi o hp) ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrego, tzn.? Jaki jest potrzebny komp żeby takie rzeczy mierzyć przez OBD..? Bo to chyba będzie najbardziej zbliżony do rzeczywistości wynik, co nie? (jeśli chodzi o hp) ;P

Dobrego tzn w pełni sprawnego :)

a mam do dyspozycji tylko takiego z zasilaniem sieciowym, poza tym tak mułowaty że po skonfigurowaniu programu miałem już dość :P

 

Szczerze mówiąc to nie wiem na jakiej podstawie jest robiony ten pomiar HP przez OBD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MANUALNE KASOWANIE BŁEDÓW

 

Clearing Codes on the G35 and 350Z

There are several ways to clear ECU error codes.

 

- Scan Tool

If using a scan tool, follow tool manufacturer’s instructions to clear Codes.

 

- Manual Method

Here is a quick way to reset your ECU. It is also known to clear codes thrown, and turn off the "Service Engine Soon" Light.

 

Confirm that accelerator pedal is fully released, turn ignition switch “ON” and wait 3 seconds.

Repeat the following two procedures quickly five times within 5 seconds:

Fully depress the accelerator pedal (HARD).

Fully release the accelerator pedal.

Wait 7 seconds, fully depress the accelerator pedal and keep it for approx. 10 seconds until the CEL starts blinking.

Fully release the accelerator pedal (while the CEL is still blinking)

Wait about 10 seconds.

Fully depress the accelerator pedal and keep it for more than 10 seconds.

Fully release the accelerator pedal (The CEL light will continue to blink).

Turn ignition switch to “OFF” position and now you can start the car. The CEL light should be gone.

 

@BossNY Ciekawe urządzenie , warte w/g mnie zainteresowania.

 

Nie wiem czy gdzies nie widziałem "manualnego" sposobu odczytania kodu błedu w 350z. Np w Calibrze przez polączenie odpowiednich pinów w złączu diagnostycznym zwykłym spinaczem biurowym /najlepiej mi pasuje/ , kod usterki odczytuje na podstawie ilości mrugnięć lampki "chek engine".Szlak mnie trafia jak sobie przypomne ile w Oplu zastawiłem kasy za takie przyjemności.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

 

 

Nie wiem czy gdzies nie widziałem "manualnego" sposobu odczytania kodu błedu w 350z. Np w Calibrze przez polączenie odpowiednich pinów w złączu diagnostycznym zwykłym spinaczem biurowym /najlepiej mi pasuje/ , kod usterki odczytuje na podstawie ilości mrugnięć lampki "chek engine".Szlak mnie trafia jak sobie przypomne ile w Oplu zastawiłem kasy za takie przyjemności.

 

A bardzo Proszę :) Manual odczytywania błędów w 350z

 

1) Sit in the driver's seat.

2) Turn the ignition key to the ON position and wait three seconds. (Do not start the car.)

3) Fully depress and release the accelerator pedal five times in less than five seconds.

4) Wait exactly seven seconds. Fully depress the accelerator pedal for ten seconds until the MIL (SES) light flashes.

5) Release the accelerator pedal and start counting flashes to obtain the four-digit trouble code.

 

ORAZ FILMIK :wave:

 

Edytowane przez ADIX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...