BossNY Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 pokażesz mi kiedyś jak to działa ok , nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmteam Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 wielkie dzięx za pomoc problem okazał się mało istotny - nieszczelność w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa nad tym interfejsem z allegro długo zastanawiałem się bo mój błąd będzie pojawiał się ponownie ale znajomy doradził mi aby zbyt często nie korzystać z takiego sprzętu bo po takim ingerowaniu w system pojawiają się często np rozprogramowania immobilizera a to już spory kłopot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 generalnie tego często się nie używa, chociaż podobno umożliwia wiele ciekawych pomiarów jak np; pomiar mocy silnika czy pomiar 0-100km/h ale tego nie sprawdzałem bo nie mam dobrego laptopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 generalnie tego często się nie używa, chociaż podobno umożliwia wiele ciekawych pomiarów jak np; pomiar mocy silnika czy pomiar 0-100km/h ale tego nie sprawdzałem bo nie mam dobrego laptopa Dobrego, tzn.? Jaki jest potrzebny komp żeby takie rzeczy mierzyć przez OBD..? Bo to chyba będzie najbardziej zbliżony do rzeczywistości wynik, co nie? (jeśli chodzi o hp) ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Dobrego, tzn.? Jaki jest potrzebny komp żeby takie rzeczy mierzyć przez OBD..? Bo to chyba będzie najbardziej zbliżony do rzeczywistości wynik, co nie? (jeśli chodzi o hp) ;P Dobrego tzn w pełni sprawnego a mam do dyspozycji tylko takiego z zasilaniem sieciowym, poza tym tak mułowaty że po skonfigurowaniu programu miałem już dość Szczerze mówiąc to nie wiem na jakiej podstawie jest robiony ten pomiar HP przez OBD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 MANUALNE KASOWANIE BŁEDÓW Clearing Codes on the G35 and 350Z There are several ways to clear ECU error codes. - Scan Tool If using a scan tool, follow tool manufacturer’s instructions to clear Codes. - Manual Method Here is a quick way to reset your ECU. It is also known to clear codes thrown, and turn off the "Service Engine Soon" Light. Confirm that accelerator pedal is fully released, turn ignition switch “ON” and wait 3 seconds. Repeat the following two procedures quickly five times within 5 seconds: Fully depress the accelerator pedal (HARD). Fully release the accelerator pedal. Wait 7 seconds, fully depress the accelerator pedal and keep it for approx. 10 seconds until the CEL starts blinking. Fully release the accelerator pedal (while the CEL is still blinking) Wait about 10 seconds. Fully depress the accelerator pedal and keep it for more than 10 seconds. Fully release the accelerator pedal (The CEL light will continue to blink). Turn ignition switch to “OFF” position and now you can start the car. The CEL light should be gone. @BossNY Ciekawe urządzenie , warte w/g mnie zainteresowania. Nie wiem czy gdzies nie widziałem "manualnego" sposobu odczytania kodu błedu w 350z. Np w Calibrze przez polączenie odpowiednich pinów w złączu diagnostycznym zwykłym spinaczem biurowym /najlepiej mi pasuje/ , kod usterki odczytuje na podstawie ilości mrugnięć lampki "chek engine".Szlak mnie trafia jak sobie przypomne ile w Oplu zastawiłem kasy za takie przyjemności. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADIX Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 (edytowane) Nie wiem czy gdzies nie widziałem "manualnego" sposobu odczytania kodu błedu w 350z. Np w Calibrze przez polączenie odpowiednich pinów w złączu diagnostycznym zwykłym spinaczem biurowym /najlepiej mi pasuje/ , kod usterki odczytuje na podstawie ilości mrugnięć lampki "chek engine".Szlak mnie trafia jak sobie przypomne ile w Oplu zastawiłem kasy za takie przyjemności. A bardzo Proszę Manual odczytywania błędów w 350z 1) Sit in the driver's seat. 2) Turn the ignition key to the ON position and wait three seconds. (Do not start the car.) 3) Fully depress and release the accelerator pedal five times in less than five seconds. 4) Wait exactly seven seconds. Fully depress the accelerator pedal for ten seconds until the MIL (SES) light flashes. 5) Release the accelerator pedal and start counting flashes to obtain the four-digit trouble code. ORAZ FILMIK Edytowane 8 Maja 2013 przez ADIX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 niezły kotlet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.