Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] 2.0 td 99r. 90 km obroty silnika i abs


Gość deraa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam taki problem gdy koła sie kreęcą silnik ma nonstop 1,5tyś obrotów natomiast zatrzymam sie i spadają do 800 i na postoju niefalują i wszystko ok raz stałem na wzniesieniu zapaliłem silnik i spuściłem ręczny auto zaczeło sie powoli toczyć na biegu jałowym gdy stało bez ruchu 800 obrotów koła zaczeły sie kręcic i wskoczył sam na 1,5tyś bez dotykania gazu wszystko na luzie czy to niema coś wspulnego z abs? po2: abs wogle mi niedziala jakbym wogule niemial zero reakcji abs niewlącza sie kupiłem w takim stanie i niewiem od czego zacząć? ma ktoś jakiś pomysl będe wdzięczny pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zczytaj bledy pewnie nastawnik sie zacina, ale nie jestem pewien zczytaj i daj znac. Co do ABS-u to winne sa kable przy czujnikach przednich kol. Zmierz oporowosc czujnikow kol przednich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc tak pompa abs jest więc powinien być ale wogle niedziała na komputerze byłem i komputer pokazał brak błędów abs jedynie pokazał błąd zaworu egr i nic pozatym więc zaślepiłem egr

 

ale powiem że niezalerzy mi wcale na działąjącym absie tylko te obroty minie wkurzają bo przy 1,5 tyś obrotów drży samochód a to jedynie morze działać dobrze na trawienie a nie na moje nerwy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałeś:

a więc tak pompa abs jest więc powinien być ale wogle niedziała (...) ale powiem że niezalerzy mi wcale na działąjącym absie

więc wyjmij go i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie do tego zmierzam.

piszesz że to może być przez ABS więc jak go odłączysz to zobaczymy czy się poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok teraz rozumiem jutro odłącze i sprawdze jak będe jechał do pracy jak wruce to dam znać jak wygląda

 

noi pod maską znalazłem bezpiecznik abs odlączyłem go i jechałem i bez zmian jak było tak było tyle że bez tego bezpiecznika niedzialaly mi dodatkowo el. szyby i centralny zamek i to tyle a obroty dalej tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w kabinie niebyło bezpiecznika tylko do ABS ??

 

nawet gdyby to pomogło to nie kosztem tylu innych ważnych i przydatnych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypomniało mi się że w poprzednim aucie (ford escort) takie coś miałem i podobno miał w skrzyni jakiś czujnik, który podawał info do kompa że pojazd jest w ruchu i podnosił obroty żeby było łatwiej bieg wbić czy coś takiego.

może w primce też takie coś jest, chociaż u mnie czy wcisnę sprzęgło, albo wyrzucę na luz przy 20 albo 120 na godzine obroty spadają na ~800obr/min. chyba że zgaśnie bo nastawnik do czyszczenia <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty juz napisales ze zaslepiles zawor EGR. Zaslepiles przy zaworze EGR i zaworze elektropneumatycznym . Tak?. Dobra. TEraz prosze posprawdzac polaczenia przy alternatorze . Wszelkie przewody i kostki ktore sa zwiazane z alternatorem. Sprawdz rowniez sam alternator czy dobrze laduje. Jesli tu bedzie wszystko w porzadku to do ustawienia dawka paliwa . Bedzie za duza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wobec tego zostala dawka paliwa do sprawdzenia. Mam jeszcze pewne podejrzenie takiego stanu rzeczy ale dopiero to sprawdze we wtorek. Chodzi o czujnik polozenia neutralnego dzwigni zmiany biegow. Na forum jest napisane ze takiego czujnika nie ma u nas w dieslu ale w pliku mt pdf dotyczacym skrzyni biegow manuala do p11.144 na stronie 9 jest pokazany ten czujnik na skrzyni Jego jeszcze by trzeba bylo sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o czujnik polozenia neutralnego dzwigni zmiany biegow. (...) jest pokazany ten czujnik na skrzyni Jego jeszcze by trzeba bylo sprawdzic.

o właśnie o tym pisałem wcześniej, tylko nie wiedziałem jak go fachowo nazwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

właśnie ale czy taki czujnik jest w skrzyni jak macie jakieś zdjęcia gdzie jest to będe wdzięczny

 

witam ponownie okazalo sie że to nie żadne czujniki ani kont wtrysku czy cośtam jakieś wymysły powód to POMPA WTRYSKOWA w pewnym momencie sie zawiesza i nic to niema wspulnego z absem jak podejrzewałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisales ze powodem wieszania sie obrotow jest pompa wtryskowa .Rozumien ze wymieniles pompe i juz wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może byś mógł sobie sprawdzić klocki czy nie są zapiekłe w zaciskach.

Chyba że dobrze hamuje i coś z kablami przy kostkach jest.Urwane albo coś innego. Ze nie masz tego absu skoro mówisz że pompa absu jest w komorze silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocki napewno są ok sprawdzalem i bankowo to pompa wtryskowa bo wstawiłem inną i wszystko było ok ale miałem właśnie na chwile pożyczoną od kumpla bo mial taką boscha ale niestety nie jego więc musze uzbierać na taką ale jak wstawiliśmy 2 dni na niej pojeździłem i nic sie niedziało a abs to niewiem dlamnie czarna magia bo jest wizualnie i namacalnie ale wogule niedziała niema żadnych błędów nawet na sekunde sie niezałączy poprostu jakby wogóle absu niebyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi czy ta nowa pompe zakladaliscie na znaki twojej pompy czy byla ustawiana na czujnik . Bo jesli byla ustawiana na czujnik to moze sie okazac ze twoja do regulacji i bedzie OK.

 

Powiem CI tak. Jeszcze przed regulacja kata (gdzie wszyscy twierdzili ze jest OK nawet na komuterze pokazywalo ze jest dobrze ) ustawili mi dawke paliwa i nie bylo tego podbicia obrotow. Wiesz o czym mowie. Byla za duza dawka .Najwiecej podbijalo te obroty gdy temp silnika dochodzila do normalnej temp pracy. Moze tak byc ze ta nowa pompa co ja zakladaliscie ma dobrze ustawiona dawke ijest OK. Chociaz wcale sie nie upieram ze to nie bedzie pompa. TYlko ze pompa uzywana to koszt ponad 600zl + do tego trzeba zaplacic za zalozenie i ustawienie . Wiec w/g mnie lepiej jest zaplacic 50 -80zl za sprawdzenie i ustawienie dawki a nuz bedzie lepiej. Te nasze pompy VP37 to sa zlote pompy w porownaniu z VP44. Rzadko kiedy sie psuja .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to ciekawe nieustawialiśmy pompy zalożyliśmy i bylo ok ale słusznie podjade do warsztatu gdzie specjalizują się w ukladach paliwowych diesla i zobacze co oni powiedzą może faktycznie wystarczy regulacja bo ta moja niewiadomo czemu sie wiesza ale sprawdzić niezaszkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...