Motyl22 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Witam forumowiczów Ostatnio pojawił sie u mnie problem przyskrecie na wprost i skrecie w prawo slychac takie tykanie przy predkosci 30-50 powyzej juz cichnie. Zauwazylem jeszce ze jak terkocze i w tym momencie zaczne hamowac to rowniez problem ustaje. Co wg was moze byc przyczyna? pozdrawiam zapomnialem dodac ze jest to prawe kolo przednie almera 2.2 di 110 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam forumowiczów Ostatnio pojawił sie u mnie problem przyskrecie na wprost i skrecie w prawo slychac takie tykanie Jak to brzmi? Jeżeli tak jak kijem o szczebelki w płocie to może być przegub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl22 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 jasio to takie tykanie jak w zegarku i nie zawsze to slychac np wsiadam jade jest ok, wsiadam za 2 h i juz slysze, dzwiek pochodzi ewidentnie z kola oby nie poloska;/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 (edytowane) Czyli rozumiem, że problem występuje tylko podczas jazdy i tylko podczas manewrowania kierownicą, tak? Edytowane 5 Kwietnia 2011 przez jasio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasyleq Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Ja mam taki sam problem o ktorym tez pisalem na forum tyle ze w N15... Mowili ze przegob albo poloska. Po zdjeciu koła (lewego) zobaczylem tylko peknieta gume przy przegubie wiec wydaje mi sie ze to jest to ale dokladnej diagnozy nie mam jeszcze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl22 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Czyli rozumiem, że problem występuje tylko podczas jazdy i tylko podczas manewrowania kierownicą, tak? Nie do konca, np po skrecie w prawo slysze ten dzwiek prsotuje kierownice na prostej drodze nieruszam nia i dalej to slysze choc jzu ciszej, w lewa strone temat milknie jak i przy wcisnieciu pedalu hamulca , w przypadku hamulca moge skrecic w prawo i kiedy to slysze wciskajac hamulec dzwiek ustaje. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mugol Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ja tez mam podobny problem,w czasie jazdy gdy zblizam sie do skrzyzowania,i zamierzam zawrocic to obracam kierownicę w lewo az do oporu i po zawracaniu zaczyna cos nagle postukiwac przy kole,jazda powolna lekkie wolne stukanie,im szybciej szybsze stukanie az do skrecania w praco,przestaje stukac,ciekaw jestem co to moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zornica Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Witam posprawdzaj mocowanie klocków w zacisku może zgubiłeś tę sprężynkę która usztywnia klocek ew.kabel od ABS lub przewód ham. w pewnym ustawieniu koła o coś ociera?Pamiętam jak jeździłem dużym fiatem to właśnie klocki podzwaniały w zaciskach na zakrętach a Ty piszesz że tylko w pewnych pozycjach słychać więc to raczej nie przegub. Przegub można stosunkowo łatwo sprawdzić ruszając w pełnym skręcie i najlepiej pod górkę dla większego obciążenia wtedy dobrze słychać jeśli rzeczywiście się kończy to wyraźnie terkoce,próbuj w prawym i w lewym skręcie i coś będziesz już wiedział pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Jeśli osłona przegubu jest dziurawa to sprawa jest pewna. Jak się da jeszcze go uratować to po wymyciu w benzynie należy napakować w niego smaru grafitowego i założyć nową osłonę wypełnioną smarem. Przegub tak jak pisze wyżej , terkocze jak karabin maszynowy właśnie na pełnym skręcie. Prawy przy skręcie w lewo i na odwrót, lewy przy skręcie w prawo. Jeśli kończą się klocki hamulcowe to wypchnięty tłok może nie odbijać i wtedy tarcza ociera o klocek Mogło też coś podejść pod osłonę tarczy lub oberwała się z niej rdza i ociera o tarczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motyl22 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 zornica and_pec dzięki za pdosunięcie tematu, wczoraj po uruchomieniu też wpadłem na to że to moze jednak nie przegub tarlo jak cholera potem jak sie chyba nagrzalo troche ciszej, robilem manewry lewo prawo szybkie skrety na slepej szerokiej uliczce i byla cisza czasami to slychac a czasami nie. jak bede mial dzien wolny od roboty to sprawdze ten temat i dam znac. pozdrawiam Witam po dluzszej prerwie otoz problem rozwiazalem za 2 zl , nie dawalo m ispokoju ze dzwiek ten pochodzi rowneiz jadac na wprost pojechalem na mtyjnie samoobslugowa i sprobowalem pod cisnieniem potraktowac kolo, w szczeline w feldze stalowej lalem z cisnieniem wode i problem ustal cicho nic nie terkocze juz kilka dni, dzwiek byl podobny jak do uszkodzonego przegubu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.